PAR
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 02.04.2006
- Antall liker
- 1
Vidar, du har frekventert Vintageavdelingen for myeOi. Først leste jeg det som Dual-problematikk (psykiatri) ;D
Mvh Vidar P
Vidar, du har frekventert Vintageavdelingen for myeOi. Først leste jeg det som Dual-problematikk (psykiatri) ;D
Mvh Vidar P
Av den grunn har han utviklet nevrosa dualista. Dette er en av de værste lidelser en musikkelsker kan få. Eneste behandling som hjelper er å selge stereoanlegget for så å kjøpe en ghettoblaster fra Elta, www.elta.de ;DVidar, du har frekventert Vintageavdelingen for mye
Driver eget bilverksted! Null ansatte.Ingen som roter i sakene mine ;DEr jeg helt ensom som eneste håndverker da? hehe...
Synes du ikke at din politiske agenda gjør seg bedre gjeldende i en egen tråd? Tråden stiller spørsmål om hvilket yrke du har, ikke hvilket politisk parti/koallisjon du ønsker å kritisere. :Mener jeg husker flere her som ønsket å slutte jobben til fordel for musikklytting og 300.000,- i sosialstøtte med SV i regjering. Ingen som har fulgt opp??
Hvis alle her hadde praktisert ohms lov hadde det vært et stort framskritt, siden det er grunnlaget for alt elektrisk.Siving (fysikalsk elektronikk) og Siviløkonom; driver med IT og prosjekter i Finansnæringen, men har ikke praktisert det tekniske på flere tiår og begrenser meg pt til Ohms lov.
Jeg var redd formuleringen min kunne mistolkes i den grad at den ville gi uttrykk for en politisk agenda. Dette var ikke min intensjon og jeg beklager dette, samtidig som jeg tilbakeviser at jeg sympatiserer med SV. Jeg burde puttet inn noen gule hoder for å få frem, hva skal jeg si, "morsomheten" i det som ble referert i den aktuelle tråden.Synes du ikke at din politiske agenda gjør seg bedre gjeldende i en egen tråd? Tråden stiller spørsmål om hvilket yrke du har, ikke hvilket politisk parti/koallisjon du ønsker å kritisere. :
Jobber vel med jernbane jeg også.. Gir gass og bremser..Hmm ... jeg får vel på sett og vis betalt for å styre ordentlige jernbaner (fortsatt 1:1). Jeg tor ikke forsterkerne mine hadde satt pris på 16KV 16 2/3 Hz. Er forøvrig sivøk, ingen formell teknisk bakgrunn.
mvh
KJ
Er jeg helt ensom som eneste håndverker da? hehe...
Aaaahh, så tøyser vi rundt i samme bedrift skal du se - men antar at jeg er laaaaaangt nede på gulvet, styrer trafikk, passer på folk åååå sånn.Hmm ... jeg får vel på sett og vis betalt for å styre ordentlige jernbaner (fortsatt 1:1).
Neida,Er jeg helt ensom som eneste håndverker da? hehe...
Desverre, jeg er en «blåruss» som sitter et hakk over (oppe i skydekket) og prøver å styre hele butikken, infrastruktur og trafikk.Aaaahh, så tøyser vi rundt i samme bedrift skal du se - men antar at jeg er laaaaaangt nede på gulvet, styrer trafikk, passer på folk åååå sånn.
Og Miata, han jobber vel for en av kundene våre da?
Mvh
Lagga
Desverre, jeg er en «blåruss» som sitter et hakk over (oppe i skydekket) og prøver å styre hele butikken, infrastruktur og trafikk.
Pussige greier. Jeg jobber også i rusomsorgen (Spesifikt miljøterapeut i behandlingsinst.), starter med samme type videreutannelse I DAG (Kl.10.30)Sosialkonsulent i rusmiddelataten, Oslo. Begynner snart på videreutdannelse innen dualproblematikk(rus/psykiatri). Spennende!