Lagga
Hi-Fi freak
Kjenner jeg er litt usikker jeg og, synes jeg kjente det nappet litt i det ene benet når jeg leste det.....Særriøst?
/ Morten
Kjenner jeg er litt usikker jeg og, synes jeg kjente det nappet litt i det ene benet når jeg leste det.....Særriøst?
PussigAaaaahhh, glemte å nevne at jeg fikk være med på en morsom smaksopplevelse forrige helg,
som flere kanskje har fått med seg, er jeg over snittet interessert i single malt whisky, og jamen hadde
ikke en av gutta med seg Norges første single malt:
Vis vedlegget 189326
Audny fra Agder, 3 år gammel, altså på dagen gammel nok til å kunne få lov å kalle seg whisky.
Det er hårreisende ungt, og jamen tok de seg betalt og, mener literprisen er ca 1 K, men de tapper
den som single cask, og det er smart nok, siden det rettferdiggjør en høyere pris.
Men smaken da? Overraskende mild og mjuk, med en god maltsmak, den dufter av gjær, men dette
er borte i ettersmaken. Jeg er smått imponert over hva de har fått til her, allerede såpass grei,
gleder meg veldig til å smake den igjen, etter noen flere år på fat.
Lot vår importerte skotte, David Griffith, smake, og den fikk tommelen opp av ham og, tar det
som en bekreftelse.
Flaska overlevde ikke kvelden....
/ Morten
Du henviser til tredje nederste bilde fra serien over her ja..?Koser meg som vanlig med denne tråden. Ser for øvrig at det denne gang kom med et bilde av vår beste skijente.....
Må jo være henneDu henviser til tredje nederste bilde fra serien over her ja..?Koser meg som vanlig med denne tråden. Ser for øvrig at det denne gang kom med et bilde av vår beste skijente.....
Noen som har stjælt mobiltlf. til Fred Børre...?Må jo være henneDu henviser til tredje nederste bilde fra serien over her ja..?Koser meg som vanlig med denne tråden. Ser for øvrig at det denne gang kom med et bilde av vår beste skijente.....
Fred Børre skulle skamme seg, men det er heller ikke pent av Lagga å stjele!!!Noen som har stjælt mobiltlf. til Fred Børre...?Må jo være henneDu henviser til tredje nederste bilde fra serien over her ja..?Koser meg som vanlig med denne tråden. Ser for øvrig at det denne gang kom med et bilde av vår beste skijente.....
Målet helliger middelet, eller hva???Fred Børre skulle skamme seg, men det er heller ikke pent av Lagga å stjele!!!Noen som har stjælt mobiltlf. til Fred Børre...?Må jo være henneDu henviser til tredje nederste bilde fra serien over her ja..?Koser meg som vanlig med denne tråden. Ser for øvrig at det denne gang kom med et bilde av vår beste skijente.....
Fred Børre skulle skamme seg, men det er heller ikke pent av Lagga å stjele!!!
Jeg får kanskje begynne; med å unnskylde for all kommende unyttig informasjon, i denne tråden .
Jeg har også lånt bilder fra nettet ganske bramfritt, i illustrasjons øyemed, for å fylle i hullene (-)
Lagga in da house, fruen kjørte hjem...
/ Morten
Neida!Hurra! Endelig fredag!