pahf
Hi-Fi freak
Nyydelig spiller! En kan si hva en vil om de moderne konstruksjonene, men få ting slår godt gammelt treverk i mine øyne!
Ikke noe dessverre det Dazed, det er bare forskjellen på inneklima og uteklima det.Men ganske rusten, dessverre.Modelljernbanen min er mye kulere enn noe Märklin noensinne har laget Sluket,
og ikke minst, en god del større....
Joda...Nyydelig spiller! En kan si hva en vil om de moderne konstruksjonene, men få ting slår godt gammelt treverk i mine øyne!
Napalm?Snart fredag, og da må det komme noe som smelter snøen
Det kommer vel en del to snart...Det er jeg sikker på...snart altså..
Pffft, der sier du noe, det er en pinne i lokket, som går inn i et "trau" når jeg lokker lokket, skal sjekke, takk for tips!den cd-spilleren din, burde være en "microbryter" som nullstiller drivverket hver gang du åpner lokket som sikkert er full av møkk?
He he, du sier noe emotikon, nå er da endelig arbeidshelga over, skal ikke på jobb før om 21 timer, deilig!Synes jeg må ha inn ett fantasibilde i denne tråden også.....blir liksom for mye virkelighet her nå synes jeg....
Mnjaaaaaa....aaaah - endelig fredag. skal bli godt med litt slækk igjen, ikke det her hardkjøret....
Det er vel et Philips Pro verk i denne...Litt frustrert.... - har forsåvidt pågått en liten stund, CDspiller'n skjønner ikke når den skal, og ikke skal, spille...
Dvs, den spiller som bare søren, men nuller seg ikke ut, og tar ikke lenger hensyn til om jeg har lokket oppe eller igjen
Vis vedlegget 191753
Vis vedlegget 191754
Ikke stopper den når jeg åpner, og ikke nuller den ut telleverket når jeg stopper den, dermed er det ikke mulig å hoppe i låter
på neste CD, fordi telleverket stadig "husker" forrige CD.
Hvis jeg derimot slår spilleren helt av, så på igjen, da leser den inn CD'n som ligger inni, og da kan jeg hoppe i låtene.
Pussige greier..... Vis vedlegget 191755
/ Morten
Takk for innspill!Det er vel et Philips Pro verk i denne...
Verket skal reagere på lukking av skuffen og lese av plata. Siden denne spilleren ikke har skuff må det være en slags bryter assosiert med skyveluka over plata; antagelig ved stenging. Det må være denne som ikke funker. Andre som bruker dette verket åpent har f.eks en knapp man må trykke på når man legger på en ny plate. Hvis ikke blir data fra forrige plate brukt.