Kanskje du bør satse på et objektiv med mer zooom, Lagga? ;DLagga skrev:Jeg var altså ikke alene om å ta bilder her inne
![]()
Vennlig hilsen
Morten
Herlige bilder, og for noen matfristelser!
Mvh
Rolf
Kanskje du bør satse på et objektiv med mer zooom, Lagga? ;DLagga skrev:Jeg var altså ikke alene om å ta bilder her inne
![]()
Vennlig hilsen
Morten
Kødder'u?Lagga skrev:Jeg endte opp på Hafslundsøy, i en vertikaldelt tomannsbolig.
Dette er jo en virkelig nyhet!bjornh skrev:Latest breaking news: Malmin skal begynne å produsere en ny effektforsterker: MI 10.2 på 25W Kl. A.
50 meter nordøst, i den snippen som går ned til høyre på toppen av bakken der man svinger ned til venstre for å komme til huset ditt. Faktisk bare i ett husnummer høyere enn hos deg.Lagga skrev:Kødder'nte Dazed, det var i Hoppveien det skjedde! 50m i hvilken retning da, forresten?
Ellers takk for gode ord, hyggelig at du koser deg med mimringen!
Hm? Å ja, den, ja. Joda, den står her. Jeg har vært nedrent på alle fronter de siste par uker med jobb og annet, så jeg har ikke rukket å gjøre meg opp noen stor og dramatisk mening. Førsteinntrykket er at den ikke var veldig forskjellig fra det jeg hadde fra før, men har ikke fått gjort noe A/B. Nå har jeg også en MI-pre her, der har jeg stort sett forsøkt å få vekk brum (og lykkes med det).Lagga skrev:Lassemann, 60 watteren er hos Mbare ennå, regner med at han vil gi noen meninger til kjenne i en
nær fremtid, så dukker den nok brått opp hos deg....![]()
;DMbare skrev:Nytt rack og ny sofa har jeg også fått de siste månedene, så det er plenty av ting å se på.![]()
Den gamle knakk sammen når jeg støvsugde og kom borti den. Den nye er større, rød, mer behagelig og funker ypperlig som bassabsorbent. Veldig fornøyd. 8)bjornh skrev:Ny sofa?? ;D
Hva i all verden er det for slags støvsuger du bruker?Mbare skrev:Den gamle knakk sammen når jeg støvsugde og kom borti den. Den nye er større, rød, mer behagelig og funker ypperlig som bassabsorbent. Veldig fornøyd. 8)bjornh skrev:Ny sofa?? ;D