2
2xJ
Gjest
Karmana Er du redd for og komme i kontakt med dine innerste følelser ?
No e du bare tidig!Moderatorene bes være på vakt 24/7 og slå ned på slike initiativ med hard hånd!Jeg synes fredagsposten er en fin måte å markere helgen, fint du holder stilen.
Men altså... nå finnes det jo en (kanskje flere innimellom) dame her inne også. Er det ikke på tide du lager fredagspost til oss (meg!) også?
God helg!
Anything to oblige:Jeg synes fredagsposten er en fin måte å markere helgen, fint du holder stilen.
Men altså... nå finnes det jo en (kanskje flere innimellom) dame her inne også. Er det ikke på tide du lager fredagspost til oss (meg!) også?
God helg!
Litt fredagshumor må til! Men jeg var nok litt seriøs også med å etterspørre halvnakne mannfolk. Can't blame a girl for tryingDere er nå morsomme også, da ������
MEGET hardt! Nå er det av med silkehanskene......Moderatorene bes være på vakt 24/7 og slå ned på slike initiativ med hard hånd!Jeg synes fredagsposten er en fin måte å markere helgen, fint du holder stilen.
God helg!
Men kom'an, då!MEGET hardt! Nå er det av med silkehanskene......Moderatorene bes være på vakt 24/7 og slå ned på slike initiativ med hard hånd!Jeg synes fredagsposten er en fin måte å markere helgen, fint du holder stilen.
God helg!
Litt fredagshumor må til! Men jeg var nok litt seriøs også med å etterspørre halvnakne mannfolk. Can't blame a girl for tryingDere er nå morsomme også, da ������
Merkelig vinkling. Hvordan får man orgasmer som allerede finnes?
Det mangler i alle fall ikke på initiativ!Nå tror jeg det er tryggest å droppe denne tråden et par dager før det kommer bilder jeg ikke vil ha på netthinnen
Det er sant! Jeg kan jo prøve, noe sånt?Litt fredagshumor må til! Men jeg var nok litt seriøs også med å etterspørre halvnakne mannfolk. Can't blame a girl for tryingDere er nå morsomme også, da ������
Alle røra målte innafor, dog har ett av de lekkasje mellom glødetråd og gitter.Frustrasjonen over Servicekompaniet fløt over her forleden, så etter et par hyggelige samtaler med Frode på Acoustic Tuning,
ble det en biltur i dag, og etter en like hyggelig prat med Thomas, så bagasjerommet i bilen brått mye bedre ut.
Vis vedlegget 575589
Vis vedlegget 575591
Vel, etter en del "interessante" kjøp av vintage klokker, hvor jeg har lært (minst) én ting; klokken trekkes IKKE før urmakeren har
gått over den - har jeg nå overført den lærdommen til rørforsterkere. Jeg tar de IKKE i bruk før rørene er testet.
Så, etter henting gikk turen til Lassemann, hvor røra ble røsket ut ett etter ett.
Vis vedlegget 575596
Hmmmm…
Vis vedlegget 575598
Vis vedlegget 575599
Vis vedlegget 575600
Vis vedlegget 575601
Lassemann merket alle rørene med måleverdiene før de gikk tilbake til samme plass de stod.
Vis vedlegget 575602
Vis vedlegget 575603
Vis vedlegget 575604
Så var det bare 6550 igjen
Vis vedlegget 575606
Vis vedlegget 575607
Alle røra målte innafor, dog har ett av de lekkasje mellom glødetråd og gitter.
Uansett betyr det at pre'en kan fyres opp, så da ble den fraktet hjem i stil, på egen skinnfell...
Vis vedlegget 575608
Sånn, nå får den få 20 timer akklimatisering i stuen og med mulighet til å suge inn den musikalske atmosfæren der,
så blir det å koble opp og la den bli kjent med sine nye venner.
Vis vedlegget 575609
Så håper jeg at mørket letter og at frustrasjonen over hifilivets Bête Noire, Servicekompaniet, blir skjøvet litt lenger bak
i bevisstheten - det går an og håpe...
Vis vedlegget 575610
/Morten
Ikke mye en kan fikse av rørfeil, men dette kan vanligvis ordnes.Ja, Hans. Det var en liten lekkasje i det ene røret. Jeg roter litt selv som ufaglært med dette. Men lekkasjen var såpass liten at røret vil fungere fint en stund til..
Mvh lassemann
Glødetråd og katode, sånn var det Hans, takk! Jeg har ikke hørt noe til brum så langt, men det blir å bestille etMed den type lekkasje kan det oppstå brum.