skranglefant
Hi-Fi freak
^ Siste del, oversatt: Ugh!
NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Årgangene med Tempo-blader, hev jeg derimot i papirinnsamlingen ved siste flytting, for snaue fire år siden....
vennlig hilsen
Morten
Vanskelig å komme helt utenom de uvanlige tidene vi lever i akkurat nå,
uansett - la oss se det positive, naturen og jorkloden har fått et bittelite pusterom.
Det er også imponerende hvor fort naturen tar tilbake plassen vi har stjålet fra den
Herved er MI pappa's sanseapparat vedr. sans for det motsatte kjønn - avslørt!Jeg tør ikke engang tenke på alle de fora du må innom for å finne disse lekkerbiskene! Eller blir det lekkertispene??
R
Jøss! Og, bevares! Med et så flerkulturelt syn på livet...Nåh, jeg har vel sansen for begge kjønn, om enn ikke på samme måte.
R
Fora? Han rusler bare en liten tur med kamera rundt i nabolaget - har nå jeg hørtJeg tør ikke engang tenke på alle de fora du må innom for å finne disse lekkerbiskene! Eller blir det lekkertispene??
R
Ikke det verste å gjøre research på helgemontasjen til Lagga skulle jeg tro. Og er det virkelig slik at motivene er resultatet av en liten spasertur med kameraet, kanskje man skulle vurdere å flytte??Fora? Han rusler bare en liten tur med kamera rundt i nabolaget - har nå jeg hørtJeg tør ikke engang tenke på alle de fora du må innom for å finne disse lekkerbiskene! Eller blir det lekkertispene??
R
God helg til Lagga, som den dyktige fotografen han er
Takk for tips Jakr! Jeg har pr nå ikke dr-rør hjemme, riktignok har jeg satt inn fire nye 6H30 i Ref3, men det er ikke dr.En liten digresjon..Om du har 6h30 dr rør bør du sette de inn i ref 3 og ta en sammenligning med ref 5SE med pi rør..Kan hende du blir like overrasket over kvaliteten i 3-eren som jeg ble da jeg gjorde den testen mens jeg hadde begge i hus.. Ref 5SE responderer langt mindre på DR rør enn det Ref 3 gjorde, men har du dr-rør tilgjengelig bør du sette de inn i ref 5-eren..Det gir dog et løft.
jakr
Takker og bukker Karmana, et bidrag til øltimen gir jeg gjerne, god helg! ;DJøje meg, dette var overdådig!!! Humor og en stor bukett lekkerier!!! Veldig passende til fredagens øltime i Drotningsvik God helg!
Mmmm, ja - det hender jeg går med kamera blant folk som en vanlig mann...Fora? Han rusler bare en liten tur med kamera rundt i nabolaget - har nå jeg hørtJeg tør ikke engang tenke på alle de fora du må innom for å finne disse lekkerbiskene! Eller blir det lekkertispene??
God helg til Lagga, som den dyktige fotografen han er