Annet sted i forumet dukket det opp et bilde jeg tok av høvelbenken for fem år siden
Ser det var da jeg testet ut tri-amping, morsomt, men ikke noe jeg går videre med. Tannoy supertweetere på plass. De vet jeg ikke om jeg er ferdige med,
kommer nok flere forsøk der... ARC PH5 er borte, står nå hos Rubyred. REF3 er ute av anlegget, mest takket være Service/Lagerkompaniet.
Slik er det i dag
Så fikk kvernene tak over hue, PH5 ble byttet ut med EAR 324. Vondt å kvitte seg med Audio Research - men øra bestemmer.
Dirigenten i rommet heter nå ARC REF 5SE, og han er dyktig.
- og sjokk over alle sjokk, en Marantz NA6005 streamer har sneket seg inn i høvelbenken...
Ellers får stadig den firbente oss ut på tur, så i helga ruslet et vennepar og vi gjennom Skams Klove, samt så etter rester av stillinger på Kjøkøy fort.
Vi hilste på Ole, Dole og Doffen også..
Gio var nysgjerrig, men litt betenkt...
Kloven fortsetter under Oslofjorden og kan finnes igjen på Vestbredden
Vi sanket litt ramsløk på turen også, så da gjorde jeg ramsløksmøreksperiment nr 2. I stedet for hurtigmikser, finhakket jeg med kniv.
Vendte det så inn i smøret, så får vi se om det gir mer eller mindre smak.
Vi hadde en helg på D Høbb i Oslo kort tid før Coronabremsen, og i baren krydret de noen av drinkene med tørket frukt, det var litt morsomt, så det
skal vi sjekke ut muligheter med. Grei jobb for sopptørkeren, vi starter med sitron og lime.
Ellers fikk jeg post av fineste Kari her om dagen,
og siden Gio var hos frisøren fikk jeg spilt gjennom alle fire på dagen.
Den nye skiva hennes, "Sørgekåpe" er virkelig å anbefale, godt å høre henne på norsk igjen også, selv om hun er rå på tekster, uansett språk..
Fire fine skiver, men etter første gjennomlytting var det Sørgekåpe og Silence Is The Only Sound som pekte seg ekstra ut, for meg.
/Morten