M2M ???Lagga skrev:Ettersjekker med arkivet hele tiden, slik at alle platerkommer på riktig plass, tar litt tid,men moro og..
M2M ???Lagga skrev:Ettersjekker med arkivet hele tiden, slik at alle platerkommer på riktig plass, tar litt tid,men moro og..
;Djan#jan skrev:Altsåå .......................... Trekkspill musikk blir neppe noe mer sexy enn dette![]()
Jada, smaken er vid og bred, ønsker å ha et håndtak på så mange ting serru....Dazed skrev:M2M ???![]()
;Dpengesluk skrev:OK, you've proven your point!!!
Du har ikke tilfeldigvis tilsvarende besettelse m.h.t. følgende egnede objekter (eehh.., sikle, slafs..)
Gwen Stefani
Kylie Minogue (grown up edition)
Eva Longoria
- i så fall begynner denne tråden sannelig å ta seg opp!
Tre-fire sider med disse, så kan vi fore på med fler kandidater 8) 8)
Edit: Skulle selfølgelig være tre fire sider med HVER av disse
Neeeeei..............?jan#jan skrev:Nevnte noen Helena Christensen ??![]()
;D ;Drolfozzy skrev:Har det falt ned noen kjøreledninger nå igjen eller?
Mistenker at enkelte kjøreledninger blir "hjulpet" ned... 8) 8)rolfozzy skrev:Stille nattevakt, Lagga?
Har det falt ned noen kjøreledninger nå igjen eller?
Det ligger en DacMagic til en 1500-lapp, og en Beresford til 500 (!) på børsen nå, f.eks.Lagga skrev:Ser poenget med en litt mer potent dac, men har ikke kommet dit ennå.
Prisverdig holdning, egentlig. Jeg bare hopper på og kaster penger på alle innfall jeg får, uten å ta hensyn til at pengene hadde andre bruksområder, og før jeg har råd til den kvaliteten jeg egentlig har lyst på.Lagga skrev:Men jeg p r ø ø ø ø ø v e r å ha litt is i magen akkurat nå, vil gjerne se
at dette er oppe og går først, og kanskje skjønne noe av det, og greie å bruke
det - før jeg går videre med lyden..
Den er grei.Lagga skrev:Såvidt jeg forstår, bor du rett borte i gata her Dazed - vi får se til å
få arrangert noen "utvekslingsmøter"...![]()
+1! Den er obligatorisk. Jeg tror jeg har alle Heep selv også, inkl noen sjeldenheter som denne:pengesluk skrev:Skummelt skummelt - jeg har faktisk ALLE de tre LP'ene der - og ingen av de må sies å være i "hovedgruppa" av type musikk avspilt hjemme. Snodig. Mener forøvrig jeg har alle Heep utgivelser, tror jeg må hjem og spille "Live" senere i dag - og da ender det kanskje opp i en Heep - Nazareth - Purple shoot-out før man runder det hele av med Phil Lynott 8) 8)
Du har selvsagt den, Lagga?
Egentlig bare enda en 'best of' samling, men kun utgitt på New Zealand i hine hårde dage. Jeg kom over et mint eksemplar, dvs uspilt, på bayen og da var jeg kjapp på buy-it-now knappen. Mener å huske den kom meg på rundt 600,- NOK inkl frakt, ikke så halvgæli. Ellers har jeg mange av singlene, og noen uspretta 180 grams, ihvertfall Very 'eavy, Salisbury og Demons and Wizards.pengesluk skrev:Den har jeg ikke sett! Er den bra, eller bare kuriøs?
Som guttunge kjøpte jeg LIVE på MC ( kassett ), og ikke lenge etterpå, på LP. Etter mange år kjøpte jeg den på CD, så remasteret CD og endelig en expanded deluxe utgave. Men om jeg så downer den fra nettet for å få den inn på et nytt medium, er jeg plutselig en tyv, for da tjener ikke artisten penger på meg. Men klart, kommer det en ny utgave, kjøper jeg sikkert den og. Akkurat sånn har jeg det med ganske mange av fortidens store utgivelser.Lagga skrev:Uriah Heep er ikke overrepresentert her på HFS retteP, så takk for supert bidrag! Alltid interessant med de der litt mere "udde" utgivelser, tenker både Sluket og jeg vurderer å jakte på det albumet der...
Pussig sammentreff at du brukte deler av musikken nylig også - får vel i samme slengen nevne at LiveJanuary 1973 har kommet ut i en sterkt utvidet CD-versjon.
Vennlig hilsen
Morten
Den fikk en runde her i kveld også. Mange gode drivende spor.Lagga skrev:Grace ønsker forresten også en go (om enn) tidlig, helg!
Hurrricane har gått igjen her i dag, herlig skive!
Vennlig hilsen
Morten
Å laste ned kopiert musikk fra nettet er jo selvsagt strengt tatt ulovlig. ...Men hvis du brenner en kopi av en CD du eier og gir den til en kompis, er det helt lovlig.Lagga skrev:Der kan du se Dazed, visste ikke engang det, jeg....... :-\
/ Morten