HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Gratulerer min venn! Håper dagen din blir strålende. De beste ønsker
Så er jo spørsmålet hvilken del av kroppsstrømpa munnbindet stammer fra.Vis vedlegget 773668
så det gikk gæernt med kroppsstrømpa - men det ble jo senere til fin pynt på noen munnbind da....
Vis vedlegget 773647
Brukt ja, bare å oppjustere innboforsikringen.Er den Ultimate Sin skiva bruktkjøp Morten? I så fall er det deilig å se Ozzy skivene mine stige i pris
Det er jo ein slik dag på sommaren og, så då blir det jo 2 dagar i året.Det er jo pussig å lage et øl som kan nytes kun én dag i året. Men men, dagen er i dag, så skål!
Vis vedlegget 774423
Sant det Peder.Det er jo ein slik dag på sommaren og, så då blir det jo 2 dagar i året.
Fantastisk musikk, kanskje Vangelis beste.Musikk til denne posten:
Vis vedlegget 774130
Fra himmel
Juleevangeliet for fjortiser
«Det skjedde for dritlenge siden at det gikk ut en befaling fra keiser Augustus om at hele verden skulle joine en gruppe: «Vi som vil skrives inn i manntall». Dette skjedde mens Kvirinius var helt sjef i Syria, og gruppa fikk drøyt mange likes.
Josef traska fra byen Nasaret i Galilea, opp til Judea, til Davids by Betlehem, for å signe manntallet sammen med Maria, dama hans, som hadde bolle i ovnen. Og mens de var der, hevet bollene, for å si det sånn, og Maria leverte varene. Hu pakka kiden inn i noe tøy, og la’n i ei krybbe, for det var ikke plass til dem i herberget.
Det var noen gjetere som var ute i natta og passa på sheepsa sine. Med ett var Herrens engler F2F, og Herrens diggbarhet lyste. Gjeterne bare: «OMG! FTW», og engelen bare: «Slapp av, noobs! Jeg kommer med en tweet om glede, en glede for hele folket: #Frelser #Kristus #jomfrufødsel … og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne en kid som er innpakka i noe tøy og ligger i ei krybbe.»
Så kom engelens followers, en himmelsk hærskare, som ga masse kudos til Gud og retweeta: #Frelser #Kristus, og #ffnor Gud og fred på Jorden blant mennesker som har Guds velbehag»
Da englene hadde tatt kvelden, sa gjeterne til hverandre: «La oss stikke inn til Betlehem for å sjekke trøkket.» Og der fant de Maria og Josef og den lille kiden som læxan i krybba. Da oppretta de en ny gruppe: «Vi som har sett Jesus Kristus, Guds sønn». Folk bare: «Saklig, LOL». Gruppa fikk ikke så mange likes, for å si det sånn, men det var bare i starten, for seinere i livet fikk Jesus sinnssykt mange followers.
Og Maria bare: «#DenFølelsen»
Og gjeterne bare: «Serr? Konge, ass!»
Til helvete?
For de som ikke har fått tilsendt planen for imorgen enda!
Good luck to us all! ;-)))
Slik ser det ut foreløpig (med forbehold om endringer):
00:00 Sjelens mørke natt innledes.
03:00 Almenn oppstandelse. Trekkspillmusikk v/Nibiru spelemannslag.
05:00 Vekking og oppvåkning.
06:00 Frokost under Gnipaheller.
07:00 De utenomjordiske ankommer. Allsang.
08:00 Urframføring av "Götterdämmerung, improvisasjoner over et tema".
09:00 Flaggheising. Bekransning av Nostradamusmonumentet.
09:10 To minutters stillhet.
09:12 Utdeling av solkrem, faktor 300.
10:00 Hovedprosesjonen starter, anført av de grå fra zeta riticuli.
11:00 Tale for dagen ved Ragnar Fimbul.
12:00 Buffet. Lek og spill for barna.
13:00 Erkeenglene ankommer.
13:10 Jesus ankommer. Kort appell.
14:00 Oppstilling for de utvalgte.
14:20 Henrykkelse. Basuner og klokkespill ved Heimdals Funky Babeluba Band.
15:00 Miniworkshop "Død, hvor er din brodd. Mannen med ljåen gir gode råd."
18:00 Nibiru ankommer. Fyrverkeri.
19:30 Apokalypsen. (NB! 18 års aldersgrense!)
22:00 De utenomjordiske drar (husk billett)
23:00 Utdeling av 4D-briller.
23:30 Gratis øl!
23:55 Verdens undergang. "The Final Countdown" ved Europe.
24:00 Chuck Norris ankommer
00:01 Nachspiel
Fruen påpeker at du vel burde stilt i julenissetanga - fredagsunderholdningen tatt i betraktning. Og, selv om jeg personlig ikke er så interessert, så er jeg på prinsipielt grunnlag enigGio er klar for å pynte tre
Vis vedlegget 774992
- og jeg snart klar for et støkke arbe´
Vis vedlegget 774991
God jul ønskes dere alle!
Steike & flå... snakk om surrehue!! Det er jo ikke fredag i dagHVA? Ingen jule-babes??
Vel, dere får nå ha en bæltrivelig høytid uansett da!
Enig, de kom vel ut ca. 75&76. Vangelis sine beste album og sterkeste periode.Vangelis - Albedo 0.39 er ikke direkte dårlig den heller efter mitt ringe skjønn