Du har misforståttLagga skrev:Jan - skal ikke jeg levere en PC til deg? Har jeg misforstått?
Vennlig hilsen
Morten
Hmmmm....... Win98!!!!!!JanR skrev:Mens jeg husker, står en w98 pc og venter hjemme.
Du svinger innom og henter ila eftan - kveld ?
/jan
Nei.Rubyred skrev:Hmmmm....... Win98!!!!!!JanR skrev:Mens jeg husker, står en w98 pc og venter hjemme.
/jan
Brukes til delefilter/HT kasse beregning???
/Ruby
Lov å være nyskjerrig Jan! :JanR skrev:Rubyred skrev:Hmmmm....... Win98!!!!!!JanR skrev:Mens jeg husker, står en w98 pc og venter hjemme.
/jan
Nei.
/jan
Ja.Rubyred skrev:Lov å være nyskjerrig Jan! :JanR skrev:Rubyred skrev:Hmmmm....... Win98!!!!!!JanR skrev:Mens jeg husker, står en w98 pc og venter hjemme.
/jan
Nei.
/jan
/Ruby
Håper at dette "dette" er en squeezebox server!Lagga skrev:Skal bli innmari morsomt å få sparket dette i gang. 8)
Dazed skrev:Håper at dette "dette" er en squeezebox server!Lagga skrev:Skal bli innmari morsomt å få sparket dette i gang. 8)
Å, kom igjen! Du vet du har lyst, du også. Det er jo til og med en egen inngang bakpå AN Dac 1 som bare sitter der i ensomhet og føler seg unyttig. Vis den litt barmhjertighet nå som det snart er jul.JanR skrev:Dazed skrev:Håper at dette "dette" er en squeezebox server!Lagga skrev:Skal bli innmari morsomt å få sparket dette i gang. 8)
/jan
Barmhjertighet, hørt ordet men aner ikke hva det betyr 8)Dazed skrev:Å, kom igjen! Du vet du har lyst, du også. Det er jo til og med en egen inngang bakpå AN Dac 1 som bare sitter der i ensomhet og føler seg unyttig. Vis den litt barmhjertighet nå som det snart er jul.JanR skrev:Dazed skrev:Håper at dette "dette" er en squeezebox server!Lagga skrev:Skal bli innmari morsomt å få sparket dette i gang. 8)
/jan
Hehe, ja, kanskje det, men hun dama fikk det til å snøre seg godt sammen en viss plass... ;DLagga skrev:;D
Må ha tenner, ska'n få bitt fra seg bjornh!
/ Morten
Skal nevne det for Fru Bjørn :bjornh skrev:Skulle gjerne blitt bedre kjent med henne.... ;D
Åja? -hvorfra du kjenne henne?JanR skrev:Skal nevne det for Fru Bjørn :bjornh skrev:Skulle gjerne blitt bedre kjent med henne.... ;D
/jan
Kjør Destinys child... Im in ;Dpengesluk skrev:Hva med Destiny's Child.. ;D ;D
bjornh skrev:Åja? -hvorfra du kjenne henne?JanR skrev:Skal nevne det for Fru Bjørn :bjornh skrev:Skulle gjerne blitt bedre kjent med henne.... ;D
/jan
JanR skrev:bjornh skrev:Åja? -hvorfra du kjenne henne?JanR skrev:Skal nevne det for Fru Bjørn :bjornh skrev:Skulle gjerne blitt bedre kjent med henne.... ;D
/jan
/jan
He he,man blir varm i trøya. Liker din nøysommelighet,og egene meninger.Lagga skrev:Kun midlertidig, BATen måtte sjongleres en smule, da Rubyred ønsket et rørbytte
Så var det varme på - helt bokstavelig talt!
Jeg må si at hva BATen gjør med Rubyreds små Dynaudioer, er intet mindre enn imponerende,
meget imponerende!
At vi snakker om to meget habile høyttalere er hevet over enhver tvil, men hva de presterer når
de blir styrt og holdt i et så solid ballegrep som det BATen tar, vel, det er nesten litt naturstridig.
Destiny har en meget god beskrivelse annensteds på forumet, jeg stiller meg i all enkelhet bak hans
vurdering.
"Det spillte stort med masse kropp, lydbildet var massivt med utrolig kraft i bassen samtidig som det var silkemykt. Lydbildet var dypt, bredt, høyt og man kunne lett skille på hvor ting sto i lydbildet, stjerneklart fokus med beksort bakgrunn.
Dette imponerte stort, jeg visste at de var gode, men fy flate "
Og med nye rør i BATen, ble det hele enda friskere, fantastisk!
Takk for bevertning og en hyggelig kveld Rubyred, og enda en gang gratulerer med ny varmeovn!
(Det første jeg gjorde, var å dumpe genseren, for å si det sånn.... 8) )
Vennlig hilsen
Morten
Takk for vennlige ord Hansen, har tro på å beholde begge bena på bakken, best sånn. :eposhansen skrev:He he,man blir varm i trøya. Liker din nøysommelighet, og egene meninger.