Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk for innspill guttær, jeg setter pris på det!

    jan#jan skrev:
    Nå ble jeg sulten .......... igjen .... ;D Å den eplekaka da gitt :p Et pent lass med is der og en har en vinner ;D ;D ;D
    ( noe det er helt sikkert er uten og !! )
    Da hadde vi en vinner jan#jan, for det var vaniljeiskrem i overflod ved siden av eplekaken, tror den varianten
    kalles "apple crumble" (?) - himmelsk god!

    Vi har det bælgøtt Sluket, er ikke noe å diskutere det altså.... :)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ellers har det vært hektisk for det lokale postkontor de siste dagene, det har ramlet inn både bøker
    og plater - mest vinyl da...



    Men boka på bordet der er ikke en av dem, den fikk jeg i gave av min kjære for en tid tilbake, som dere
    forstår, går ferien til Italia i år, når vi vel kommer så langt som til sommerferie...



    Men, hva er nå alt dette? Jo, vi får ta gamle helter først, fikk denne i hus:



    Som var i pen stand, spiller bra, og ved nærmere inspeksjon viste seg å være fra 1A / 1B matrise. :)

    Gammelt band, men hørte dette først forrige helg, hjemme hos en kompis - umiddelbar bestilling!



    Også i god stand, og slo godt an her hjemme i helga

    Fikk en uforbeholden anbefaling av Pixy om Neutral Milk Hotel og deres "In An Aeroplane Over The Sea"



    Og den er, - eeeh, HYSTERISK bra! Anbefales på det varmeste, og jeg er ikke alene....



    Frk Hilton liker den også, er det jeg alltid har sagt; kjekk jente! "Gossin", som de sier på Hadeland.... ::)

    / Morten
     

    Vedlegg

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gossin , hehehe.... Ja, det kan du si... Firenze du skal til ? En by jeg vil anbefale med det varmeste :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    HCS skrev:
    Gossin , hehehe.... Ja, det kan du si...
    ;D

    Joda, rocker gjør hu kanskje også.....?



    Men mest gossin



    HCS skrev:
    Firenze du skal til ? En by jeg vil anbefale med det varmeste :)
    Firenze er fabelaktig! Vi var der på bryllupsreise, og vil begge tilbake, men denne gangen er det
    Roma og Venezia som står for tur.... ;)

    Denne dobbel-live'n med Hendrix skal være knall, kom i dag, gleder meg!



    Fikk også Marillion - Somewhere Else, herlig album det å!



    Og en ny gruppe for meg; Pendragon, og deres Passion



    Fikk både rød og oransje vinyl i de siste sendingene, men Pendragon-skivene var råstilige



    Det er forøvrig et 3siders album, så den siste siden er bare blank, ser helt merkelig ut..

    / Morten
     

    Vedlegg

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Mmmmmm, går litt sakte i dag gitt, siste fridag i langfria 'se, "lille lørdag" og,
    bare en ting å gjøre....



    Anna de Codorniu, en meget velsmakende Cava, var egentlig beregnet til sist
    helg, men da ble det no' rosé istedet - smakte dog godt i dag også.



    Førsteglasset ble litt fullt kanskje, var varm og svett 'se - kjølet godt dette!

    Fikk "We're Here Because We're Here" av Anathema for en liten tid tilbake, likte det
    veldig godt, så tok sjansen på dette når jeg så det på "Burning Shed"'s side:



    Har dog ikke fått hørt på det ennå, ser fram til det!

    / Morten
     

    Vedlegg

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Lagga skrev:
    Det er forøvrig et 3siders album, så den siste siden er bare blank, ser helt merkelig ut..
    Sånn er Robert Plant - Band Of Joy også. Artig! (Den har forøvrig dekorativt mønster på side 4, men altså ingen musikk.)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Aaah, intet mønster her dessverre, men å se en slik overflate - helt blank, uten antydning
    til riller er litt..... - sprøtt...

    Jeg kom jo i skade forleden å innrømme at jeg ikke hadde noe Porcupine Tree på vinyl,
    kun på CD, det er vel det som er å bli stilt i forlegenhet. :-\

    Så.....

    Etter noen søk og bestillinger, har dette kommet i hus - en start, om ikke annet!

    On The Sunday Of Life, debutalbumet fra 1991, oransje vinyl altså.



    Up The Downstair, oppfølgeren fra 1993, rød vinyl



    Signify fra 1996, mitt første PT album, fra dengang det kom ut, og ennå et album som griper meg.
    Er Ulf R. i Platebutikken evig takknemlig for at han en dag satte øynene i meg, holdt Signify opp
    foran nesa mi og sa; "Mr S, denne må du ha, dette er noe for deg!" Ulf kjente sine kunder han, og
    han hadde som vanlig helt rett!



    Lightbulb Sun da dere! Fra 2000, fabelaktig album!



    Recordings fra 2001 kjenner jeg slett ikke, så dette gleder jeg meg naturlig nok til...



    In Absentia fra 2002 er atter igjen fabelaktig, eller kanskje det heller er Steven Wilson som
    generelt ER fabelaktig?



    Og endelig kom også 2007's Fear Of A Blank Planet inn gjennom døra, og for å gjenta meg
    selv inntil det kjedsommelige - det er fabelaktig!



    Så da har jeg endelig startet min egen lille vinylsamling med Porcupine Tree, bedre sent enn aldri! ::)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Lagga skrev:
    Så da har jeg endelig startet min egen lille vinylsamling med Porcupine Tree, bedre sent enn aldri! ::)
    Du gjør ting grundig når du først setter i gang. Det skal du ha! :)

    Ulf er flink, han. Synd han har gitt seg med platesalget!
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk skal du ha Dazed, jeg er, mildt sagt, ikke den raskeste, men jeg tror på;
    at når en ting er verdt å gjøre, skal den gjøres godt!

    Kanskje er det derfor alt tar sånn tid...... ::)

    Ulf er et funn! Savner ham og butikken hans. Traff på ham og familien for et par uker siden,
    nede i gamlebyen, det var uansett godt å se at han trives og har det bra. :)
    - det hjelper alltid på humøret å tjene penger til livets opphold......

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Pixy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.07.2003
    Innlegg
    94
    Antall liker
    12
    Høy!
    Så vanvittig trivelig at du kicka på Neutral Milk Hotel ;D
    Det er nemlig ei ekstremt spesiell skive for meg. Makan til spelleglede og uhøytidelighet finnes nemlig ikke på planet Tellus.
    Et kroneksemplar og en herlig påminnelse om at livet ikke er fullt så solbrent og beksvart for de som ikke tar seg sjøl så innmari høytidelig.
    Spilleglede finnes sikkert dokumentert på utallige album, men kombinert med denne sinnsyke tilnærminga til pretensiøsitet (er det et ord?),
    blir albumet, ja, nemlig; Hysterisk!

    Og helt på den andre siden av skalaen har vi Mr. Wilson og hans eskapader. Perfeksjonist til tusen og en utrolig skaperevne. Fantastisk bra begge to. Og de er begge glimrende eksempler på hvor sjelerensende og forskjellig musikk er - og kan tilnærmes!

    Ydmyk hilsen
    Pixy
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Pixy skrev:
    Så vanvittig trivelig at du kicka på Neutral Milk Hotel ;D
    Det er nemlig ei ekstremt spesiell skive for meg. Makan til spelleglede og uhøytidelighet finnes nemlig ikke på planet Tellus.
    Et kroneksemplar og en herlig påminnelse om at livet ikke er fullt så solbrent og beksvart for de som ikke tar seg sjøl så innmari høytidelig. Spilleglede finnes sikkert dokumentert på utallige album, men kombinert med denne sinnsyke tilnærminga til pretensiøsitet (er det et ord?), blir albumet, ja, nemlig; Hysterisk!
    He he, ja, hadde en riktig kosestund med den skiva her i går, og - ja, kjøper beskrivelsen din over her. Pang! ;) (spikertreff)


    Pixy skrev:
    Og helt på den andre siden av skalaen har vi Mr. Wilson og hans eskapader. Perfeksjonist til tusen og en utrolig skaperevne. Fantastisk bra begge to. Og de er begge glimrende eksempler på hvor sjelerensende og forskjellig musikk er - og kan tilnærmes!
    Jepp, sånn er det bare - og du er en skikkelig "dust", vet du det? ;D Du har så mye bra å bidra med kjære Pixy, og du kan og ordlegge deg, men du oversvømmer ikke akkurat trådene her med innlegg... Skjerpings!!!!!!!!!!!!!

    ;D

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Amazon er skumle saker - fullt av fristelser... ::)

    Så, fruen videreutdanner seg utover høsten, og ba meg lete opp en bok i den sammenhengen,
    fant og bestilte, - men det stoppet jo ikke der, for så hadde Amazon anbefalinger vet De!

    Vel, det bel bare tre bøker totalt,rekorden er 17 på én natt, så jeg skal vel ikke klage, skjønt SUMO
    kostet jo litt, her er fangsten:



    Beskrivelsen på SUMO

    Product Description
    The biggest, most lavish book production of the 20th century is back! "Sumo" was a titanic book in every respect: a 480-page tribute to the 20th century's most influential, intriguing and controversial photographer, it broke records for weight, dimensions, and resale price. Helmut Newton (1920-2004) always demonstrated a healthy disdain for easy or predictable solutions. "Sumo" - a bold and unprecedented publishing venture - was an irresistible project. The idea of a spectacular compendium of images, a book with the dimensions of a private exhibition, reproduced to exceptional page size and to state-of-the-art origination and printing standards, emerged from an open, exploratory dialogue between photographer and publisher. With the physically commanding "Sumo" weighing in - boxed and shrink-wrapped - at 35.4 kilos, Newton created a landmark book that stood head and shoulders above anything previously attempted, either in terms of conceptual extravagance or technical specifications. Published in an edition of 10,000 signed and numbered copies, "Sumo" sold out soon after publication and quickly multiplied its value. This worldwide publishing sensation now features in numerous important collections around the world, including New York's Museum of Modern Art. Legendary "Sumo" copy number one, autographed by over 100 of the book's featured celebrities, also broke the record for the most expensive book published in the 20th century, selling at auction in Berlin on April 6, 2000 for 620,000 German Marks - approximately $430,000. "Sumo" established new standards for the art monograph genre, and secured a prominent place in photo-book history. This new edition is the fulfillment of an ambition conceived some years ago by Helmut Newton. He would surely be pleased that, a decade on from its first publication, "Sumo" - now in a format that allows for a more democratic distribution - will reach the widest possible audience. However, proud owners of the new edition won't wrestle with their copy of "Sumo".

    Minst like interessant er såklart biografien til Miles Dempsey, sjefen til 2. Britiske Armé i Europa. Endelig får vi historien om denne interessante generalen, som tjente like under de alliertes mest kompetente hærfører;
    Montgomery.

    Anyway, SUMO kommer som synes med sitt eget stativ i akryl, og det trengs!



    Men Da Vinci-boken jeg fikk av min kjære, slår allikevel ihjel SUMO, lett.





    Sprettet min i går, ser at Amazon kan skaffe den ny for; £ 628,-
    Pytt, den skal ikke selges, den skal nytes!

    Da Vinci-boka er bortenfor beskrivelse, takk Taschen!!!



    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Pixy skrev:
    Og helt på den andre siden av skalaen har vi Mr. Wilson og hans eskapader. Perfeksjonist til tusen og en utrolig skaperevne. Fantastisk bra begge to. Og de er begge glimrende eksempler på hvor sjelerensende og forskjellig musikk er - og kan tilnærmes!
    Jepp, sånn er det bare - og du er en skikkelig "dust", vet du det? ;D Du har så mye bra å bidra med kjære Pixy, og du kan og ordlegge deg, men du oversvømmer ikke akkurat trådene her med innlegg... Skjerpings!!!!!!!!!!!!!

    ;D

    Vennlig hilsen

    Morten
    Nemlig, skjerpings ! :)

    /jan
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.513
    Antall liker
    106.578
    Torget vurderinger
    23
    Newton er en av mine absolutte favorittfotografer. Var i Paris en gang - kanskje 10-12 år siden, mens han gjorde et opptak. Omtalt på TV og i aviser samtidig, knall bilder. Den gutten hadde et godt øye eller to, pluss en kone som skjønte at han var stor. Så en flott dokumentar om ham for noen år siden, like før han gikk "ur tiden" Fascinerende, passe avantgarde og kinky til tider. Fryktelig glad i damer, omtrent som oss...
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dengang Newton begynte sine serier med "big nudes", mente anmelderne at disse bildene
    av "fjerne" og "kalde" kvinner -



    - avslørte at Helmut Newton egentlig var en kvinnehater...... :-\



    Hvilket kanskje forteller mer om anmeldere, enn noe annet ::)

    pengesluk skrev:
    Fryktelig glad i damer, omtrent som oss...
    Nemlig!!! Han var som oss Sluket, som et av bildene hans tydelig demonstrerer



    ;D

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.513
    Antall liker
    106.578
    Torget vurderinger
    23
    Han hadde en billedserie i Vogue :eek: :eek: for noen år siden, den serien (bl.a. Nadia Auermann) må stå som noe av det mest erotiske og avantgardistiske av motebilder noensinne. Helt genialt. Disse anmelderene som mente han var kvinnehatere må ha vært noen forkvaklede stusselige androgyne raringer, attpåtil blinde. Anmeldere kan du får billig. Enten det gjelder musikk eller annet.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    pengesluk skrev:
    Han hadde en billedserie i Vogue :eek: :eek: for noen år siden, den serien (bl.a. Nadia Auermann) må stå som noe av det mest erotiske og avantgardistiske av motebilder noensinne. Helt genialt. Disse anmelderene som mente han var kvinnehatere må ha vært noen forkvaklede stusselige androgyne raringer, attpåtil blinde. Anmeldere kan du får billig. Enten det gjelder musikk eller annet.
    Enig i alt du skriver her, stole på en anmelder er som å spørre noen inne på forumet her om hva slags høyttaler man skal kjøpe........
    En må gjøre seg sine egne meninger om slikt.

    Nadja Auermann ja, hun ble fotografert av Newton mange ganger, mye spennende!

    For Vogue 1995




    og



    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    J

    J.J

    Gjest
    Notice to myself : Aldri googlebildesøk på navn som nevnes i denne tråden ................ Pheew :p
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.513
    Antall liker
    106.578
    Torget vurderinger
    23
    Bilder du kan google med en hånd.. :eek: :eek: :eek: Ble du svett, Double J??

    Der har du den serien jeg refererte til, Lagga! Værst! Blir fortsatt "urolig" når jeg ser de..

    ¨- så må vel Lagga's ha en framifrå ferie! Og HUSK bildene underveis (i 3B-kvalitet)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    De Vogue-bildene fra -95 er "disturbing" ja, de to jeg viste er jo bare eksempler, det er flere...

    jan#jan skrev:
    Notice to myself : Aldri googlebildesøk på navn som nevnes i denne tråden ................ Pheew :p
    ;D

    Du fikk "et par" treff, antar jeg. ::)

    Men når vi først er inne på fotografer - et album som ble bestilt på Pixy's vegne kom inn av døra i dag



    Og dette var et foto jeg umiddelbart kjente igjen, forside som bakside, begge tatt av en annen av mine
    favorittfotografer - Bob Carlos Clarke.

    Clarke gikk bort for litt siden - han valgte å gå i veien for et tog, og det er så godt som alltid "game over",
    men før det, ga han oss en mengde fantastiske bilder, se bare her:







    / Morten
     

    Vedlegg

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Litt mer Bob Carlos Clarke da..









    Let f.eks. etter boka "The Dark Summer" - et mesterverk av en bildesamling du aldri
    blir helt ferdig med.....

    Og for all del jan#jan; IKKE google "Bob Carlos Clarke"! For så blir du sittende en stund...... ::)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    jan#jan skrev:
    Nå er det like før jeg må inn i den nye tråden til sluket og beklage meg der ...... 8) ;D ;D
    ::)

    Ja, det er tråden sin det - hva er det det heter? - Det blir verre før det blir bedre...?

    Uansett; livet er en fest! ;)

    Vennlig hilsen

    Morten
     
    J

    J.J

    Gjest
    Lagga skrev:
    livet er en fest! ;)

    Vennlig hilsen

    Morten
    Det er et godt motto .... nå er det noen timer på jobb ... så er det hælja ;D
    DET er ikke feil .... og så ligger det et lite kjøttstykke her og venter på sin siste reise 8)
     

    kise

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.03.2008
    Innlegg
    557
    Antall liker
    19
    I kveld skal det spelles :D æ glær mæ
    Flotte bilder flott tråd og flott kær, som eier tråden.

    ;)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.163
    Antall liker
    28.123
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Livet är en fest

    på fredags kvällen bubblar det i blodet man e kåt
    vi skulle gå på vågen och dansa oss en låt
    vi grundade med groggen greven, plast och jag
    och fredagsdrömmen växte om en flicka varm och glad

    livet e en fest
    håll me om det folk och fä
    och om livet e pest
    fyllan värmer bäst

    1 vers Nationalteatern -74. ;D
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Nationalteatern er fine saker cash, takk for den!

    Må nok ovelate helgekosen i deres hender for denne gang, nattevakt kaller, men; tre vakter til,
    så er det sommerferie!

    8)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Nationalteatern er fine saker cash, takk for den!

    Må nok ovelate helgekosen i deres hender for denne gang, nattevakt kaller, men; tre vakter til,
    så er det sommerferie!

    8)

    Vennlig hilsen

    Morten
    Det skåle vi på


    Så kan du mobbe oss andre når ferien kicker in ;)

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    Jeg er ferdig med mine tre uker ............. godt at jeg har tre uker tilgode og ;D ;D ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    Jeg er ferdig med mine tre uker ............. godt at jeg har tre uker tilgode og ;D ;D ;D
    Nja, har da ett par uker til overs. Gjerrig som jeg er spares de til nærmere jul :)

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    @Morten ... har du en aldeles fantastisk oppskrift på en SKIKKELIG potetstappe ??

    Jeg har en som er sånn helt grei :p Men lurer litt på hva andre gjør ......
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Så fantastisk er den vel ikke, men du koker opp de beste potetene du vet om,
    sammen med skivet kålrabi. Forhold? tja, etter smak og behag - så ca en firedel
    kålrabi i hvert fall.
    Moses for hånd, slik at det ikke blir for fint, skal være litt klumper,
    jeg liker mos, ikke puré

    Rør inn fløte, så tung fløte som du har samvittighet til, så river du muskat, kverner pepper
    og strør flaksalt etter smak.

    Må gjerne ha i gressløk om du ønsker det, men denne blir mer enn rik nok på smak uten.

    Om du så har lyst til å lage Aligot, er det bare å begynne å vende revet cantal-ost inn i mosen,
    så mye du tør.... ;)

    Vennlig hilsen

    Morten
     
    J

    J.J

    Gjest
    Lagga skrev:
    Så fantastisk er den vel ikke, men du koker opp de beste potetene du vet om,
    sammen med skivet kålrabi. Forhold? tja, etter smak og behag - så ca en firedel
    kålrabi i hvert fall.
    Moses for hånd, slik at det ikke blir for fint, skal være litt klumper,
    jeg liker mos, ikke puré

    Rør inn fløte, så tung fløte som du har samvittighet til, så river du muskat, kverner pepper
    og strør flaksalt etter smak.

    Må gjerne ha i gressløk om du ønsker det, men denne blir mer enn rik nok på smak uten.

    Om du så har lyst til å lage Aligot, er det bare å begynne å vende revet cantal-ost inn i mosen,
    så mye du tør.... ;)

    Vennlig hilsen

    Morten
    Tja ... detaljene kommer vel en eller annen gang ... men jeg har nok fløte og meierismør ..... (VidarP kikker vel ikke inn i denne tråden ?) ;D ;D ;D
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.057
    Antall liker
    29.116
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tja, hvem vet?

    Åkkesom, sitter nå her på jobb, plukket opp litt vinyl på posten på vei ned hit,
    så man savner jo platespillerne. Lite trøstebilde....



    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hmm, og du styrer tog-traffiken mens du poster slike bilder lagga ? :eek: .... Tror NSB ikke skal få meg som kunde idag ;D.. Ha en glitrende jobb-lørdag :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn