Aerik
Hi-Fi freak
En riktig god helg til dere alle som er innom her på lagga's feel good tråd.
Ja dette var nesten for enkelt Morten...Herlig Kenol, og godt å høre at det smakte!
Fru Lagga og jeg hadde store ambisjoner matmessig for aftenen, men slik ble det ikke.
Jeg har jaktet på noen forsendelser fra det store utland noen dager, og i dag ble det endelig klaff på
vinylpakkene, så, etter den tredje kjøreturen til Sverige denne uka, var disse godsakene i havn.
Skilleark, 60 doble cover og 100 enkle cover.
Vis vedlegget 306679
Mat ble av det enkle slaget, et par kjøttbetær, rødvinssaus, röstipoteter og asparges
Vis vedlegget 306681
En liten skvalp rødvin
Vis vedlegget 306682
Vi får se om det blir mer utførlig matlaging i morgen.....
Vis vedlegget 306683
/ Morten
Da skjønner jeg at det bare er å hive i seg den nederlandske varianten av grandis før det drysses ut bilder fra det Laggaske hjem Ha en fin kveld og fortsatt god helg!God helg til deg og 'breaker.
Musikken spiller, glassene er fulle og vi er i gang på kjøkkenet - og da koser vi oss!
Når det gjelder Rihanna, er det vel ikke noe som spilles her i huset heller,
men hun er i det minste en artist som er visuelt..... - engasjerende....
Vis vedlegget 306847
Skulle ønske jeg kunne dratt til med et litt imponerende svar/måltid men siden min kone for tiden har byttet meg ut med en ferietur til Karibien var det bare meg som stakk innom for et lett måltid. Jeg er også veldig glad i det italienske kjøkken (og druer), men i dag ble det bare et par glass av en helt ålreit husets rødvin og pasta med pesto. Egentlig helt ålreit, pastaen var al dente og oljen i pestoen holdt høy kvalitet. Likevel er det på tida at kona kommer seg hjem, hennes hjemmelagde pesto er bedreVi er glade i italiensk Tomz, svært glade, og da skjønner jeg at abstinensene holdes i sjakk!
Er det lov å spørre hva dere lot dere friste av?
Vis vedlegget 307130
/ Morten
GRØSS for en start på dagen Lagga - RESPEKT!Torsdag, dagen startet grytidlig med en vekkerklokke som hoppet tl kl 0400,
opp, traske gjennom dusjen, brygge en kopp kaffe og fyre opp bilen.
En godt opplyst måne holdt meg med selskap på vei mot indre Østfold, og nyeste
skiva, Bridges, fra Eivør i CDspilleren
Vis vedlegget 309273
Kom i posten for noen dager siden, et deilig stykke musikk!
/ Morten