Fortell gjerne erfaring rundt disse i fin forsterker
Sjekk linken: scroll nedover til 17 mai
https://www.whatsbestforum.com/threads/shootout-of-nos-6sn7-tubes.30637/page-2
Her er noe skriv rundt 1578 rør oversatt til Norsk:
Her er et par av de berømte (og blir sjeldnere av året) 1578 Melz russiske militær 6SN7. For de av dere som ikke vet, kan du sannsynligvis finne flere fantastiske anmeldelser på nettet, men dette røret er definitivt i "super tube" -klassen. Litt som en Sylvania metallbase på steroider. Lyden er super technicolor med levende mellomtone, utvidede høyder og knusende bunnsolid base. Hvis jeg måtte sammenligne det med et hvilket som helst 6SN7-rør, ville det definitivt være gammel 40-talls Sylvania-metallbase. Ta den klarheten og så slags superlad det litt, gi det litt mer "intensitet". Hvis det var en forsterker, ville det være en PASS 350 eller noe, bare tar kontroll over signalet og gasser det. Jeg vil definitivt vurdere det som et mer rock n 'roll-rør. Men det gir også god bop / post-bob-jazz et godt spark i buksene og høres selvsagt fantastisk ut med electronica / IDM / moderne pop / etc. Uansett hva du smaker, et godt par å holde i arsenalet helt sikkert.
Vær oppmerksom på at det er mange som selger "russiske 1578-tallet", men de fleste høres i beste fall ut. De sanne 1578-årene (de som høres fantastiske ut) vil ha "1578" trykt på glass, og den må ha metallbunn, men den må også ha flere hullplater. SÅ er det to typer, de skinnende sorte hullplatene og disse her, de pulverlakk / sandblåste grå platene. Jeg har prøvd begge og personlig holdt meg til det grå, men begge er gode og mer like enn forskjellige