Aurora
Æresmedlem
Googlesøk på "Jesusmellomtone" og "Monsterbass" gir ingen svar... Hvilke elementer er dette?
Jesusmellomtonen er jo mellomtonen det har vært snakket veldig mye om, men som liksom aldri dukker opp.Googlesøk på "Jesusmellomtone" og "Monsterbass" gir ingen svar... Hvilke elementer er dette?
... og hvis mellomtonen gjorde noe, var det bare mirakler ?Jesusmellomtonen er jo mellomtonen det har vært snakket veldig mye om, men som liksom aldri dukker opp.Googlesøk på "Jesusmellomtone" og "Monsterbass" gir ingen svar... Hvilke elementer er dette?
Monsterbass... hmm, tør ikke si mer. Redd for å bli saksøkt av monstercable.
Kanskje den kan helbrede syke innspillinger?... og hvis mellomtonen gjorde noe, var det bare mirakler ?
Et par tyskere?ET-par tyskere som jeg strevde litt med men greide å komme rundt med æra i behold.
1400-2400g virker fornuftig. Det er 20-26Hz (lettest blir 26Hz). Du kan jo evt prøve denne kalkulatoren:hvor mange kilo må jeg skru fast på hver av de passive?
Jeg røyker ikke, så det vet jeg ikke noe om. Imidlertid støtter ikke den siden bruk av vanlige komma (noe jeg forsåvidt var klar over), og den er grei nok til ikke å si i fra. 26,5 liter ga et ganske annet resultat enn 26.5 liter.Jørn;
Sokkerøyking populært på en lørdagskveld?
BB
Det er mange slaver som ikke takler særlig mye masse. Hvor mye de tåler avhenger jo av hvor massen er sentrert og hvor robust opphenget er.
Ja, det er jo både skjærkrefter og moment på opphenget. Det er få fabrikanter som oppgir maks anbefalt masse. Tror nok det rakner i limet etterhvert med masse i atletklubb-klassen. Adire 15" PR hadde en begrensing på 1 kilogram om jeg husker rett. "Sæggen" kan f.eks måles med skyvelær og ei fjærvekt. Så kan man regne baklengs til teoretisk minimum f3 dersom Sodukun er blitt kjedelig.Det er mange slaver som ikke takler særlig mye masse. Hvor mye de tåler avhenger jo av hvor massen er sentrert og hvor robust opphenget er.