en ko-kommentar ifbm opptaket i alliansen, de 7 lidelser, dåp, sverdslag etc.og med det vil du si......?
mvh
Leif
De som blir tilbudt denne æren har vel gjennomgått mange av de 7 lidelsene på forhånd;en ko-kommentar ifbm opptaket i alliansen, de 7 lidelser, dåp, sverdslag etc.og med det vil du si......?
mvh
Leif
Hva med 60, stubborn and sucks...heller det enn :
50, fat&fucked
Ble litt nyskjerrig her , fortell litt om dette !Måtte bare sjekke om jeg klassifiserte til horn før jeg disser systemene for mye
Er jo ikke noen skikkelig trakt på mine høyttalere og de går vel ikke akkurat under høy følsomhet heller.
Kabinettet er jo bygd med tanke på spredning i mellombassen og waveguiden er stor, så kanskje det er hornlignende?
Er det de rødbrune sakene med svakt avrundet kant for mellomtone/diskant så har det ingen ting med det vi gutta definerer som horn å gjøre. Diska før start, EHED!Måtte bare sjekke om jeg klassifiserte til horn før jeg disser systemene for mye
Er jo ikke noen skikkelig trakt på mine høyttalere og de går vel ikke akkurat under høy følsomhet heller.
Kabinettet er jo bygd med tanke på spredning i mellombassen og waveguiden er stor, så kanskje det er hornlignende?
" bugscreenen er fjerna på kjerringa" ! He He vet ikke om jeg ønsker å vite noe mer he hehos oss har tom bikkja snute som et horn
og minst en hornsub til hvert familie medlem
og bugscreenen er fjerna på kjerringa!
Følger tankegangen , gir mer linearitet, men flytter akustisk senter vekk fra 2360 .Hei OB-BB
Med ref. til dagen PM: ville det ikke være en fordel å rotere midbasshornet slik som fremgår nedenfor?
Kanskje også enda bedre: vinkle elementet inn mot lyttehøyde, slik at man lytter on-axis? (ikke implementert i tegningen)
Vis vedlegget 238960
Fordeler slik jeg ser det:
- Gulvet blir uavbrutt forlengelse av hornet
- hornet "kaster" lyden i lytteretningen, og ikke mot lytterens føtter (NB desto lengre lytteavstand man sitter på, desto mer vil lyden spre seg)
Mvh Gisle
var det fasepluggen du lurte på?" bugscreenen er fjerna på kjerringa" ! He He vet ikke om jeg ønsker å vite noe mer he hehos oss har tom bikkja snute som et horn
og minst en hornsub til hvert familie medlem
og bugscreenen er fjerna på kjerringa!
mvh
Ja. Litt som synet til purister på bl.a. en del rørforsterkere. Om det i det hele tatt kan karakteriseres som en forsterker eller mer som en slik:Liker ordet. PURISTER. Renhet, edelhet, ikke forestille seg liksom.. Voktere av den VIRKELIGE sannhet.
Og du mener at rørforsterkere ikke kan kjøre i klasse A?Ja. Litt som synet til purister på bl.a. en del rørforsterkere. Om det i det hele tatt kan karakteriseres som en forsterker eller mer som en slik:Liker ordet. PURISTER. Renhet, edelhet, ikke forestille seg liksom.. Voktere av den VIRKELIGE sannhet.
Klasse A og D derimot. Rent kildevann av forsterkning.
Det var da enda godt!Jan;
Sorry - 600!
BB