J
J.J
Gjest
Noen formening om dems CD ??
Altså 18sound
Altså 18sound
Sist redigert:
Det er sikkert mange meninger om dette ( også ..) ,Hadde vært artig å bygd et følsomt bassystem med kommerisellt tilgjengelige BR-egnede basselementer.
BB
Ikke funnet noe brukandes?
BB
Så det var endel diiskusjon på Diy audio om akkurat dèt, er tydeligvis noe uenighet om riktig volum for 416, men 9 cu.ft - ca 250 ltr var brukt med meget bra resultat.416 snakker ikke før 350 l., Permorten.
Oobs - jeg må vist google litt jeg - ett øyeblikk !nettopp det Bert Doppenberg gjorde med BD 15 som er en videre utvikling av en Altec 15 tommer
Wolf von Langa gjør vel det samme med tillegg av FC i Kilimanjaro
Smisk eller ironi???feite drivere
noen mener de er bedre enn ALE (gud forby)
mvh
Leif
Alltid "noen" som mener en masse. Særlig folk som hverken eier eller prøver slike ting i praksis. Jeg synes det er bedre å VITE. Kjenner forøvrig INGEN som har hørt disse sakene i en sammenliknbar setting og da får slike kommentarer enda mindre relevans. Klassisk hifisynseBS.feite drivere
noen mener de er bedre enn ALE (gud forby)
mvh
Leif
Ja ? og ? Bilder info , du en FORPLIKTELSE til å vise bilder og komme med "hjemme hos " reportasjer , jeg FORLANGER , jeg vil ha nå nå !..Var hos Wolf i helgen.
Realt nok?Ifølhe ADHD, TomTom og Donald er Leif disket på oppøpsiden, derav ingen is i det hele tatt.