OB-BB
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2012
- Antall liker
- 7.999
I helga erfarte jag at det å sette igang uten å ha gått rundene skaper masse ekstra og noen ganger helt bortkastet arbeide. Også for venner som stiller velvillig opp. Sorry, Akrylånden.
Allikevel var ikke dette helt bortkastet. Jeg kommer til å skjære ned baflene til firkantet form og skøte disse sammen med nye deler og laminere et lag 6mm MDF på hver side. Elementplassering og –størrelser var helt slik jeg ville ha det. Klipp og lim!
Derfor er humøret tilbake og ny fart akkumulert. Istedet for å stå krumbøyd en hel dag til med noe som havner i dass, har jeg tatt en runde med Autokødden – og nå lager jeg noen generasjoner med papirmodeller.
Her er en tanke jeg hadde i hodet og som jeg syntes var veldig god........
Men det såg ikke så pent ut i en femtedels størrelse.
Det kommer flere in days to come - have to make a decision.
BB
Allikevel var ikke dette helt bortkastet. Jeg kommer til å skjære ned baflene til firkantet form og skøte disse sammen med nye deler og laminere et lag 6mm MDF på hver side. Elementplassering og –størrelser var helt slik jeg ville ha det. Klipp og lim!
Derfor er humøret tilbake og ny fart akkumulert. Istedet for å stå krumbøyd en hel dag til med noe som havner i dass, har jeg tatt en runde med Autokødden – og nå lager jeg noen generasjoner med papirmodeller.
Her er en tanke jeg hadde i hodet og som jeg syntes var veldig god........
Men det såg ikke så pent ut i en femtedels størrelse.
Det kommer flere in days to come - have to make a decision.
BB
Sist redigert: