Det er litt morsomt når du tegner og forklarer om den vilske hesten
Jeg forstår deg når det gjelder og ha det morsomt og teste mange forskjellige ting, du er heldig som kan, tross alt.
Men det er ikke alltid jeg skjønner hvorfor du gjør ting ( det skal jo ikke så mye til da...) Når det hverken er teknisk vanskelig og bygge
eller at det er noe særlig utfordrende det du putter inn i det. Må si at det mest spennende du har gjort (i mine øyne) er da du guttset og klinte til med det jeg har her hjemme...
Det du har arkivert oppe på loftet er og spennde og gleder meg ( oss følgere og vil jeg tro..) til og se fortsettelsen på.
Det er jo litt moro med smårakkers innimellom, ser den MEN du må ikke glemme og oppdatere oss når det gjelder dem gromme tinga du tross alt og holder på med.
For det er jo skrekkelig moro og følge med her, selvom du er lost i egen tankesmie noen ganger, gøy lell
BB: Hva er det store målet ditt? Altså den langsiktige planen din ?
Og en ting til... du er lærer (hater lærere
).... MEN det hadde vært veldig lærerikt for mange her inne og, og sett dine pedagogiske genialiteter når det gjelder kabinettbygging. Du har allerede vist litt om det og sette isammen kabinetter med gjæringer og tape...
Du burde lagd en DIY "kabinettbygging ifra A til Åååååh"
Og en annen ting: Det er ikke noe som heter for store kabinetter, det er alltid for små rom...
Kjærlig hilsen VestBreddens aller mest ydmyke
/JR