Tytte71
Hi-Fi freak
DSP er fint til mye og kanskje det meste. Men det er en ting den ikke kan og ikke skal brukes til og det er å rydde opp i resonanser. Det blir det barre søl avVi får se hva kompetent DSP-ratting kan rette opp.....
DSP er fint til mye og kanskje det meste. Men det er en ting den ikke kan og ikke skal brukes til og det er å rydde opp i resonanser. Det blir det barre søl avVi får se hva kompetent DSP-ratting kan rette opp.....
Den svarte dingsbomsen med skumgummi ligner til forveksling på en slik dampvasker jeg harLitt finishing tøtsj på tuthengerne - kaldskum pålimt med umagnetisk limstift
Vis vedlegget 327461
For et år siden grein jeg meg til noen bokser spraylakk og kan ikke bruke av beholdninga uten å kvittere litt i samme slengen.
Dette er førstestrøket som skal mette - blir litt overivrig når jeg får leke med så fine farger og tømte nesten boksen i pottene - de to neste blir bedre og uten sig. Fin-fin dyse, HEL! Og god dekkevne.
Synd at telefonens hvitbalansering ikke fungerer på sterke farger - denne røde er giftig så det holder
Vis vedlegget 327462
BB
Hva om det kom damer drassendes på.. ehh.. silikon da, på en måte..?Jassågitt... og hvem er det mon tro ? Blir neppe noen premie til den som gjetter rett..........
Når jeg jobbet på snekkerverksted... så fikk ikke engang selgere komme inn på sjefens kontor om dem hadde silikon i koffertene sine....
FANTASTISK!!!!!!Slukers;
Stripene ble tøffe, de.
I løpet av helga er det lyd - nytt rom, nye sofaer, nye høyttalere, nye forsterkere og nye kabler - nesten det eneste tilnærmet ikkenytt blir du og jeg.
Ånden Som Kjører Motorsykkel På Denne Tiden Av Året er forespurt.
BB