lovemusikk
Hi-Fi freak
Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
Hehehe...ja ein plass må vi begynne.. ;D ;D ;D
Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
Du får Supra 10A nettpadde med 6 uttak, filter og overspenningsvern fra dustinhome.no for en snau tusenlapp, hvis du vil ha.lovemusikk skrev:Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
Rekker kablene inn i veggen direkte?lovemusikk skrev:Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
Ja..takk for tips... tar disse justeringen nå som jeg har fått eit anlegg som er ok. For har ikke prioriert det så voldsomt før.Dazed skrev:Du får Supra 10A nettpadde med 6 uttak, filter og overspenningsvern fra dustinhome.no for en snau tusenlapp, hvis du vil ha.lovemusikk skrev:Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
Skal legge litt om etterhvert. Må få lampene på en sånn padde. Og få cd spiller og forsterker rett i veggen eller en mer seriøs padde.Skink_123 skrev:Rekker kablene inn i veggen direkte?lovemusikk skrev:Så du det?????Skink_123 skrev:Hehe, bra! Jeg ser en ikeastrømpadde som alt starter i! En skal være modig for å vise det på bilder
;Dlovemusikk skrev:Kan legge til at AP er det jo bare å mate på..dei spiller like godt.. toler masse!! ;D
Kåken ja.. utsikt over sjøen/sundet og en fin fin plass. Helt i enden av et byggefelt med skog på ene siden.lovemusikk skrev:Da blir det ny kåk.. litt synd da lyden var meget bra her.. men vi får se hva fremtiden bringer.
Takk for det. Regner med det blir flytting til helgen igjen.Skink_123 skrev:Lykke til!
Ja, uten tvil.tkr skrev:Nordhordland er vakklert....
mvh
Hva har du i gjerdet nå da?lovemusikk skrev:Vis penger kommer på konto innen et par dager er begge forsterkerene SOLGT!
;D
godforsterkerene solgte jeg..offa.. ??? ;D
får se.. spørs hva eller hvor flink jeg er til å prute.. 991 Men kommer an på prisen da..oyvind skrev:Hva har du i gjerdet nå da?lovemusikk skrev:Vis penger kommer på konto innen et par dager er begge forsterkerene SOLGT!
;D
991 er fin, bra match for spilleren din. Brukten renner ikke akkurat over av Burmester-utstyr, men det dukker jo opp noe innimellomlovemusikk skrev:får se.. spørs hva eller hvor flink jeg er til å prute.. 991 Men kommer an på prisen da..oyvind skrev:Hva har du i gjerdet nå da?lovemusikk skrev:Vis penger kommer på konto innen et par dager er begge forsterkerene SOLGT!
;D
Har en på hånd, men dei sku ha så mye for den, men vi får se hva det blir til.oyvind skrev:991 er fin, bra match for spilleren din. Brukten renner ikke akkurat over av Burmester-utstyr, men det dukker jo opp noe innimellomlovemusikk skrev:får se.. spørs hva eller hvor flink jeg er til å prute.. 991 Men kommer an på prisen da..oyvind skrev:Hva har du i gjerdet nå da?lovemusikk skrev:Vis penger kommer på konto innen et par dager er begge forsterkerene SOLGT!
;D
Jo, da trur eg og, at Kora hadde vert knall, men dyrere, da den kan brukes som pre og. For da lokker blokker også.Då blir det dyrt. ;DProffen skrev:Hadde sikkert vært kjekt med mer bling-bling i racket, men tror også at Kora`en kan tilfredsstille mange av "kravene"....
Hvilken forsterker er det nå som er på vei da?
mvh
PRoffen
Ja vi må få til et treff en gang. Må og på sikt lage meg en skikkelig benk, for den jeg har nå er jalla greier til bohus. En tv på ene siden og anlegget på andre siden.Proffen skrev:Grattis!
Spanande med sånne komponenter.
Gleder meg til å stifte bekjentskap med Burmeister i løpet av ikke alt for lang tid selv....
mvh
PRoffen
Mente du høre her eller kjøpe selv??? Eller er det noen i byen som har Burmester?Proffen skrev:Grattis!
Spanande med sånne komponenter.
Gleder meg til å stifte bekjentskap med Burmeister i løpet av ikke alt for lang tid selv....
mvh
PRoffen
Neivel?lovemusikk skrev:Ellers er det kjellerleilighet nå, så skal jo ikke bli bra lyd da
Bare tuller..Scrooge skrev:Neivel?lovemusikk skrev:Ellers er det kjellerleilighet nå, så skal jo ikke bli bra lyd da
Kan du gi oss noe info om hvorfor lyden i en kjellerleilighet ikke kan / skal bli bra?
Sier seg sjøl det. Lyden blir jo lavere enn i 1 etg. ;DScrooge skrev:Neivel?
Kan du gi oss noe info om hvorfor lyden i en kjellerleilighet ikke kan / skal bli bra?