Da var bestilling på Studio lagt inn 
Frank omsider i målemafians klør.
Kvalifiserer jeg og nå til å være målemafia?

Frank omsider i målemafians klør.

Kvalifiserer jeg og nå til å være målemafia?

Ja, når du sier det så..Velkommen etter. MI og Topping fungerer som bare det.
Jaja.. Jaaaaa.. Holder nå. Ellers kjøpe jeg sub og.. Nei må gå noen kroner til andre ting nåDsp og ny dac, det er spennende tidergår motsatt vei som meg da, først DAC og deretter dsp .... Men helt ærlig, det er en ny verden med dsp. Selv uten subwoofere har man antakeligvis en del å hente, men å få sydd inn subwoofere som en helhetlig del av et anlegg blir en mye enklere sak med en dsp.
![]()
Hehe.. Ja normalt det.Alt med litt størrelse låter vel bedre drøye metern utpå golvet? Det jeg har gjør i alle fall det .... Tror baffel er 1,2 meter fra veggen nå, bra dybdeillustrasjon blir det også.Nå er det dedikert rom for min del da, så jeg slipper å "gå rundt" de
Reine dansen å få skrudd på alt, men
![]()
Den artikkelen skal jeg lese etter jobb.Det er ikke nødvendigvis kjempelurt å ha høyttalerne langt ut på gulvet.
Her er en interessant artikkel på tema:
![]()
The #1 Speaker Placement Tip That Speaker Manuals Get Completely Wrong
Creative Techniques & Technology for Music & Audio Productionsonicscoop.com
Kan du forklare hvordan en les bildet?
Gjelder det generelt - uavhengig av romstørrelser?Ja, se på fargene
Hvis du plasserer høyttaleren fra 1-2,2m så vil du få kanselleringer smack bang i det området som er viktigst for smack bang, merket med rødt.![]()
Man får alltid kansellering når høyttalerens avstand fra reflekterende vegg er 1/4 av bølgelengden. Graden av kansellering er avhengig av hvor stor del av lydenergien som reflekteres.Gjelder det generelt - uavhengig av romstørrelser?
Skal ta en måling etter hvert, slik det står nå.Ja, se på fargene
Hvis du plasserer høyttaleren fra 1-2,2m så vil du få kanselleringer smack bang i det området som er viktigst for smack bang, merket med rødt.![]()
Det er ikke nødvendigvis kjempelurt å ha høyttalerne langt ut på gulvet.
Her er en interessant artikkel på tema:
![]()
The #1 Speaker Placement Tip That Speaker Manuals Get Completely Wrong
Creative Techniques & Technology for Music & Audio Productionsonicscoop.com
Du trenger vel bare laste ned en kalibreringsfil som så lastes inn i REW.Skal ta en måling etter hvert, slik det står nå.
Endelig funnet ut hva en må gjøre for å kalibrere mik1laste ned program og ikke som jeg har gjort.. Målt med db på mobil vs db måler i rew.
![]()
Tenker du på link til guide for Phantom speaker test? Det er ikke virus nei, men du må melde deg på et nyhetsbrev for å få tilgangLLinken i teksten for en slags bruksanvisning.. Er det riktig.. Ikke virus?
Ja har lastet ned.Du trenger vel bare laste ned en kalibreringsfil som så lastes inn i REW.
Ja, forståelig det.Kjekt å høre, jeg er storfornøyd med alle mine produkter fra Topping.
Som pre?Hvordan funker d90 som pre da?
Skjønner, har ikke orka å teste min egen DAC som pre heller .... Liker ikke fjernkontrollen spesielt godt også rør a gittSom pre?
Har ikke testet det enda..
Ingen har hittil klart drive MI18. 2 eller andre effekter tilfredsstillende![]()
Som forventet. Alle dac jeg har prøvd er ikke en forforsterker for å si det slik.Dx7pro fungerer i hvert fall ikke så veldig bra som pre. Mange hakk dårligere enn min MI15
AMR DSP 777 SE er vel litt kraftig av seg, etter som jeg har skjønt?Eneste dac jeg har eid med pre del som funker bra er AMR DSP 777 SE. Pre delen i Lumin D2 kan brukes i nød tilfeller.
O
Spennende dette.Skrev i topping tråden nå..
Neivel og ikke har jeg tolmodighet å vente heller
Jeg slit.. Jeg slit med å skille de 2.
Det er steike likt.
Når jeg tror at på den sangen var det muligens forskjell..? Men nei.. Ingen forskjell.
Hva gjør vi da?
Jooo..denne sangen her, den har jeg ikke testa på noen av de 2.
Vis vedlegget 749417
Begynner med Lumin 2
Dette låt jo ikke verst.. På andre dacer kan denne låte litt slitsomt.. Men ikke her faktisk. Var litt kropp i pianoet også her. Ikkje verst.
Her skal vi klare skille de to. Yes!
Så Topping D90SE sin tur.
Hmm..merkelig likt.. Kan vi ane en litt tynnere lyd eller at D2 er litt tykkere i lyden?
Frem og tilbake mellom de 2.
Nei,det er steike likt!
Så da er jeg Dritfornøyd.
Ja det er det.Spennende dette.![]()