Ja.. Det kan jeg teste seff.. Ja den takler altEr litt å hente på xlr, og litt til på å bruke 5v ut (setting i menyen), hvis din pre kan like det.
Nååå hehe..Vel, du vet. Klager man på minidsp sin brukervennlighet så skal man jaggu ta hypex dlcp foran seg.
Man kan trøste seg med at det blir aldri bedre før det har blitt verre.
Lastet opp??Ja, hvis du har lastet opp innstillingene fra softwaren til boksen, så er det bare til å spille. Hvor høyt testtonene bør være kommer litt an på støy ellers, men helst en rundt 75 dB og opp mener jeg å huske.
Supert. Den må da flyttes FØR måling?Du gule vertikale strekene kan flyttes med musen. Det er innenfor disse to (utsiden er mørk) som korrigeres. Det er slik fordi man da kan man begrense hvor Dirac skal korrigere.
Hahaha...Lovemusikk: du er ikke den eneste som synes minidsp er noe trasige greier, jeg solgte min 2*4hd med dirac fordi jeg ble drit lei hele greia ....
Åja... Den forandrer alt innom de to liksom uansett hvor en drar dei, før en lagrer.?Tror den kan flyttes fritt etter målingene før man genererer filtre.
Takk så mykket for svar.Mener det var slik, ja. Velg hvilket spekter man ønsker korrigert, lag targetkurve og trykk generer filter - om jeg husker riktig. Lenge siden jeg dillet med Dirac.
Ta det i morgen.. Men jeg kan..Du får smelle på Donati med Antonio Carlos, litt sånn "vekke naboa" her
Åja.. Testa noDu får smelle på Donati med Antonio Carlos, litt sånn "vekke naboa" her
Den var det bass i...Du får smelle på Donati med Antonio Carlos, litt sånn "vekke naboa" her
Fin på tårna den der, ja. Har selvsagt et lite lass av andre lignende sanger for samme formålet. Får ta det i egen tråd eventuelt.Den var det bass i...
Bare så poste her ogFin på tårna den der, ja. Har selvsagt et lite lass av andre lignende sanger for samme formålet. Får ta det i egen tråd eventuelt.
Ja.. Det er mye bedre.Forstår deg godt.. Egentlig så bryr jeg meg lite om selve bassen, trenger ikke å være trøkk - men det er så mye informasjon "der nede" (ikke tenk koffert) Merker at etter jeg fikk subber i hus igjen så er det mye større lydbilde - og ikke bare i bassen.
Spotify.Spillelisten på tidal eller spotify?
Best lyd på Spotify hvis alle en tester mot kjøre, 320kbBruker bare vinyl og roon (qobuz) uheldigvis så støtter ikke spotify roon, så da må jeg klarer meg uten den.