den var bare så klassisk japansk vakker. Do we have a cost estimate?Svinelekker ny rør RIAA fra Luxman!
den var bare så klassisk japansk vakker. Do we have a cost estimate?Svinelekker ny rør RIAA fra Luxman!
Trodde luxman hadde jord. http://www.onahighernote.com/images/product_categories/L590AX_rear_small.jpgFor å være litt seriøs - hvor mange kontaktpunkter er det i forsterkerinngangen -2 (pluss og minus) eller 3 (pluss, minus og jord)?
Ja, det er også min teori. Men for all del forsøk og meddel resultatet.Spiller kanskje ingen rolle når kursen er ujordet?
har en svak bruming i forsterkeren min,vet ikke om det har noe med kabelen å gjøreFortsetter:
Ikke akkurat det vi diskuterer her, men et beslektet tema om brum i anlegget. Instruktiv og lettfattelig artikkel:
Slik gjør du det: Bli kvitt brum i lydanlegget - Dinside
Nesten så en kunne kjøpt denne bare basert på utstedende, men jeg finner ikke pris Norge ( selges den kanskje bare i Japan?).
L-305
Vis vedlegget 324610
Hørte denne i går på Stereofil sammen med Tannoy, det var flott
Det er litt dumt at ikke Luxman lager spillere som tar SACD også i denne stilen. Av en eller annen grunn er det kun CD-drev i retromodellene, mens de ordinære tar begge formater. Hadde vært veldig lekkert med en matchende SACD-spiller - SACD er jo som kjent ikke rippbart og dermed et 'samlerformat' på linje med vinyl. Denne forsterkeren er veldig attraktiv fordi den - må en tro - har en veldig god og allsidig platespillerinngang, mulighet for mono, og fleksible tonekontroller. Mao takler den de særeste innspillinger og platesamlinger av både ny og gammel dato med bravur.Nesten så en kunne kjøpt denne bare basert på utstedende, men jeg finner ikke pris Norge ( selges den kanskje bare i Japan?).
L-305
Vis vedlegget 324610
Finnes en hel kanal på ei M-05 blokk i Østfold , den andre har bare sluttet virke grunnet høy alder / mye varme 2x100W ren klasse A ( en naturlig død ) ingenting brent protect krets slår ikke inn så her er det håp .Ein kompis har ein m -05 der den eine kanalen er røke. Han vil bli kvitt den. Er det noen som er interessert. Den trenger å få eit nytt hjem og kyndig reparasjon.
Send pm