arveprinsen
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 09.06.2008
- Antall liker
- 0
;D ;D Jada skal ta med Jukes da : ;D ;D Han får hjelpe meg med å tømme kjelen ihvertfall ;D ;D
Jan-Arve
Jan-Arve
arveprinsen skrev:;D ;D Jada skal ta med Jukes da : ;D ;D Han får hjelpe meg med å tømme kjelen ihvertfall ;D ;D
Jan-Arve
Dårlig med Luxman ja. Er nok ikke blandt de benådede i så måte. Men det snurrer nå brukbart det jeg har syns jeg.JanR skrev:God kaffe har Rolf,god lyd også men dårlig med Luxman der i gården ;D
/jan
jukes skrev:arveprinsen skrev:;D ;D Jada skal ta med Jukes da : ;D ;D Han får hjelpe meg med å tømme kjelen ihvertfall ;D ;D
Jan-Arve
Du glemte kammen din. Får den igjen neste gang du kommer.
Mvh Roar
Hehe kan nesten virke sånn.impulse skrev:Har Det Norske Kaffe-og Frisørlaug kuppa denne tråden nå, eller?
;D : ;DDAChild skrev:Luxman + Bowmore Single Malt rules...............
Klarte ikke å dy meg, så den i bakgrunnen ;D
Det skåler jeg på,med kaffe riktig nokimpulse skrev:På tale om single malt og Luxman, nå er det på sin plass å heve glasset. Luxman er tilbake i kongeriket Norge. Vidar og Audio Art sørger for det.
Tror jaggu du har rett Lio.Liotheles skrev:Noe å hente på litt bedre RIAA også kanskje, Tor?
Er det ikke en NAD jeg ser bak der? Eller er denne kanskje grei nok?
Ingen som tviler på det.Cobra2 skrev:Jeg kan love deg at det finnes 1000 bedre riaa-trinn på markedet...
Arne K
JanR skrev:Ingen som tviler på det.Cobra2 skrev:Jeg kan love deg at det finnes 1000 bedre riaa-trinn på markedet...
Arne K
Når det gjelder pris på endel av de så er det vel ikke noe tak
/jan
Da bommer du med NAD riaa...medmindre den var tilnærmet gratis...arveprinsen skrev:Finnes ikke tak i hi-fi Mitt motto må være best mulig lyd for en minst mulig penger
Jan-Arve
Cobra2 skrev:Da bommer du med NAD riaa...medmindre den var tilnærmet gratis...arveprinsen skrev:Finnes ikke tak i hi-fi Mitt motto må være best mulig lyd for en minst mulig penger
Jan-Arve
Arne K
Og velkommen skal du væreArtDeco skrev:[me=ArtDeco]får melde meg inn også. Har en C-03 og en M-03 stående i kjelleren. Selv synes jeg settet låter heller ullent, men kona elsker det og derfor blir det stående. [/me]
Velkommen skal du væreNailhead skrev:Har en Luxman M4000 effektforsterker. Disse ble produsert 1976-79. Konstruksjonen står Tim de Paravicini (EAR) for. Han arbeidet for Luxman en periode på 70-tallet.
Lækkert!! Jeg har lillebroren, Lux M-1600.Nailhead skrev:Har en Luxman M4000 effektforsterker. Disse ble produsert 1976-79. Konstruksjonen står Tim de Paravicini (EAR) for. Han arbeidet for Luxman en periode på 70-tallet.
impulse skrev:Spiller ringer rundt en Rega P3, for eksempel.....
Har sjekket men den ser "fast" ut for mitt utrente øye.impulse skrev:Definitivt! En 5mm Funk Acromat fra Maxwell HiFi. Så låter spilleren din bedre også! Kan være armen kan heves i bakkant, men det husker jeg ikke helt..
Dra på en male/teppebutikk og kjøp litt skliunderlag. Fungerer greit til du har fått akrobat i hus.JanR skrev:Har sjekket men den ser "fast" ut for mitt utrente øye.impulse skrev:Definitivt! En 5mm Funk Acromat fra Maxwell HiFi. Så låter spilleren din bedre også! Kan være armen kan heves i bakkant, men det husker jeg ikke helt..
Sjekke med maxwell Takker.
/jan