Bare å slenge den hit så lenge du ;DTJ skrev:Det er vel bare å hive seg på -
har en PD-272 som jeg enda ikke har fått lyttet til... Roterommet er for tiden så undelige(!) rotete at det rett og slette krever for mye å gå inn der å få koblet opp noe nytt.. :-[
Legatia skrev:Tjohoi, her er nyeste tilskudd blant luxman gjengen
Min nyanskaffelse, en Luxman PD 375;
-Thomas
Digg å høyre. Har et lite utvalg shure som eg skal teste i første omgang, skulle gjerne hatt meg ei ubrukt supernål først, men vi får sjå kva eg får tak i før eg rekekr å koble opp .))impulse skrev:Fin spiller det der, TJ. Den passer utmerket til en Grado Prestige Black eller en Shure V15. Spiller ringer rundt en Rega P3, for eksempel.....og ser utrolig mye lekrere ut, selvfølgelig!
Takker for detjukes skrev:
Gratulere med en fin spiller,denne kommer du til og få mye glede av.
Skal prøve en 103 på min utover,blir for lite kjøtt på beinet med disse ortofonene. ;D
Pertentlig lyd i disse 375.
Mvh Roar
arveprinsen skrev:Setter meg i bilen og drar fra Halden til Lørenskog nå snart. Hva har jeg funnet der ??
Helt rett en Luxman.
Så nå er jeg lykkelig eier av en PD-284.
Gleder meg som en liten guttunge
Mvh
Jan-Arve
impulse skrev:Ganske lik, men den har litt oppgradert arm, tror jeg....
Spent på lytteinntrykk fra denne kontra Denon han har Jan. Blir nok en Denon til salgs nå.JanR skrev:Bedre eller ikke (som du sier) er det viktigste at den fungerer og spiller musikk
Litt artig å få tak i en som er så strøken og stelt med.Kun en eier/eierinne er jo kanskje litt uvanlig.
Du bruker den på S500 (riia) )
/jan
Selvsagt blir det en Denon til salgs ;Djukes skrev:Spent på lytteinntrykk fra denne kontra Denon han har Jan. Blir nok en Denon til salgs nå.
Mvh Roar
arveprinsen skrev:Dere har nok helt rett at denonen er solgt, dere skal ikke fleipe av den guttær.
Den har spilt som ei klokke og har ikke vært missfornøyd med den.
Den store forskjellen som jeg har merket er jo at luxmannen har fått en utrolig bass etterhvert
den er kontrolert og samtidig "laidback" i lyden. Akkurat som om den koser seg her hos meg
Vanskelig og forklare lissom. Blir bare gladere jo mere jeg hører på den.
Mvh
Jan-Arve
Denonen ble solgt til et nytt medlem i vinylklubben........jukes skrev:arveprinsen skrev:Dere har nok helt rett at denonen er solgt, dere skal ikke fleipe av den guttær.
Den har spilt som ei klokke og har ikke vært missfornøyd med den.
Den store forskjellen som jeg har merket er jo at luxmannen har fått en utrolig bass etterhvert
den er kontrolert og samtidig "laidback" i lyden. Akkurat som om den koser seg her hos meg
Vanskelig og forklare lissom. Blir bare gladere jo mere jeg hører på den.
Mvh
Jan-Arve
Godt og høre at du liker den. Solgt Denon alt
Ja den er no bedre enn Denon din prinsen,blir bare mere og mere overbevist at disse Luxman er kjempespillere.
Mvh Roar
Kan ta meg en tur til tirsdagen jeg Jan......Det nye medlemet bor på Hevingen.JanR skrev:De er helt ok
Få ut fingeren å svinge bortom en dag nå da somla aka J-A
/jan
Rett oppi gata det vettu.arveprinsen skrev:Kan ta meg en tur til tirsdagen jeg Jan......Det nye medlemet bor på Hevingen.
Ikke langt unna deg da.
Mvh
Jan-Arve
Ja plinger jeg vet du.JanR skrev:Rett oppi gata det vettu.arveprinsen skrev:Kan ta meg en tur til tirsdagen jeg Jan......Det nye medlemet bor på Hevingen.
Ikke langt unna deg da.
Mvh
Jan-Arve
Gi meg en pling så jeg rekker å rigge til kaffekjelen.
/jan
Gjør vel iofs det men siden vi er Luxman nisser så regner jeg med at det går greit den her gangenimpulse skrev:ikke for å være kjip, gutter, men hører ikke kaffeavtaler egentlig hjemme på sms og ikke i en merketråd?
Er vel enig med deg egentlig, lover å skjerpe meg.impulse skrev:ikke for å være kjip, gutter, men hører ikke kaffeavtaler egentlig hjemme på sms og ikke i en merketråd?
Ja vet det . Har hørt og sett den live.....blir vel vakum her etterhvert tenker jeg.impulse skrev:Da vet du jo hva du skal oppgradere til om en stund, ikke sant? ;D En PD 555 eller en 350.....
http://www.discreet-romance.com/colt-vacuum-pump-pressure-guage-pi-29484.htmlarveprinsen skrev:.....blir vel vakum her etterhvert tenker jeg.
Mvh
Jan-Arve
JanR skrev:http://www.discreet-romance.com/colt-vacuum-pump-pressure-guage-pi-29484.htmlarveprinsen skrev:.....blir vel vakum her etterhvert tenker jeg.
Mvh
Jan-Arve
Eller:
http://www.youtube.com/watch?v=3h1AzpB_soI
Beklager OT,klarte ikke å dy meg ;D
/jan
Parelius skrev:Jeg har ikke erfaring med disse aparte remdrevne Luxmanspillerne, men hvordan er disse i forhold til innsprøytningsmodellen PD-444?
....og håret godt gredd bakover med svidde tupper.........JanR skrev:Ja laban,fortell fortell
Regner med at du sitter parkert foran høytalerne med ett stort smil ???
/jan