LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    Jaja, gratulerer da Lydkarl. Det ser bra ut dette her!
    Finishen på det børstede stålet på Krell'en er superlekkert og kommer ikke helt frem på bilder, ikke engang dine ;)
    Dette høres ut som ei utfordring, kjoenik - skal sjå kva eg får til! :) Enig i det, frontplata er meget lekker i virkeligheten imo, vart sjøl overraska over dette når eg henta mitt eksemplar.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    StereoJoe,
    førsteinntrykkene dine stemmer meget godt overens med mine. Shoot-out mellom KAV-250a og DPA 6.4 ser eg fram til - spent på utfallet der! C1b kan bli mycket morsomt, ser nok aller mest fram til det. Fy søren for ein pre altså, my oh my.

gpjonas

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2006
    Antall liker
    1
    Gratulerer med nytt forsterkeri Lydkarl ;D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    LydKarl skrev:
    Hyggelig stemningsbilde sett frå lyttepos:

Synes det var litt spooky jeg. Har kanskje sett for mye på spøkelsesfilmer...

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    gpjonas skrev:
    Gratulerer med nytt forsterkeri Lydkarl ;D
    Takker for det, gp! Du har jo sjøl god erfaring med å fore damene med rikeleg med strøm :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    Synes det var litt spooky jeg. Har kanskje sett for mye på spøkelsesfilmer...
    Hehe

Er forsiktig med å legge ut bilder av egne barn. Tenkte dog dette var ein grei måte å vise korleis det ser ut her til dagleg når dei to eldste svingar seg i stova. Her er det eldstejenta på 3 som danser til pappas musikk.

Er velsigna med ein musikkglad familie. Fruen er forøvrig også begeistra for siste investering, kjekt det.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    LydKarl skrev:
    kjoenik skrev:
    Jaja, gratulerer da Lydkarl. Det ser bra ut dette her!
    Finishen på det børstede stålet på Krell'en er superlekkert og kommer ikke helt frem på bilder, ikke engang dine ;)
    Dette høres ut som ei utfordring, kjoenik - skal sjå kva eg får til! :) Enig i det, frontplata er meget lekker i virkeligheten imo, vart sjøl overraska over dette når eg henta mitt eksemplar.
    Prøvde litt no. Usj, jammen vanskelig å få fram finishen godt nok til å gi eitt fotorealistisk inntrykk av denne saken.. Er ikkje lysten på å knote for lenge med å knispe heller, er for opptatt med å gå gjennom platesamlinga her.

Apropos fronten - jammen godt amp standet danner ei såpass stor ramme rundt forsterkeriet. Yngstejenta var såvidt borti dei knivskarpe (svarte) hjørnene - refleksreaksjonen drog handa effektivt tilbake. Kjekt at plattformen er avrunda med stor radius i hjørnene, i tilfelle eit skjørt barnehode skulle komme borti.

Eg og fruen hørte forøvrig på moderat høgt volum i går kveld etter bursdagsgjestane hennar hadde forlatt eiendommen. Veldig morro å kunne gje på litt uten at det blir skrikete og ubehagelig. Kun høgare, som StereoJoe kan fortelle.

Velkommen skal de vere, mørke, lange vinterkveldar!

Mvh. Karl :)

J

JAE

Gjest
    Heisann Karl

Tenker nok Krellen gir 12" litt mere ryddighet i De lave oktaver eg.

Er fryktelig glad i noe strømsterkt,disse finnene.

Hvordan opplever du mellomtone/diskant,eller kanskje litt tidlig,du må jo få tid til å la inntrykk synke inn ;D

Gratulerer så mye

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det, JAE :)

Joda, Krellen har tilsynelatande stålkontroll på basseksjonane her. Har vel igrunnen aldri hørt strammare bassgjengivelse på passiv Revolution, trur eg. Ellers er gjennomsiktigheten også her meget bra.

Topp- og bunn-seksjonane er nok enno litt meir sammensydd enn tidlegare, finner ingen "søm" som danner hørbar overgang mellom desse. Coaxelementet byr på ein illusjon av å lytte til monitor. Med basseksjonane blir det monitor med nogo attåt.

Det totale lydbildet er prega av ekstrem stillhet, fin lettflytenhet, enorm presisjon, ganske så bra linearitet, nokså rå dynamikk (der dette finst på kildematerialet) og stor ærlighet mot produsentens verk, på godt og vondt. Rom og akustikk frå innspelingssted kjem også godt fram på bra opptak. Skiller, for meg, i uvant grad frå opptak til opptak. Akkurat slik eg liker det. Platesamlinga har aldri vore rikare.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Morro å se at du har fått på plass denne nye og heftige investeringen. Og det er jo ekstra godt når du får den til å spille musikk! Jeg er som vanlig veldig imponert over fotografferdighetene dine, og jeg koser meg glugg ihjel med å bla igjennom denne særdeles hyggelige tråden!

J

JAE

Gjest
    Må bare legge til at DET ER en usedvanlig god bildekvalitet i denne tråden,som flere påpeker,og er så enig,enig.

Var jo veldig hyggelig dette,Karl,for det er rommet/elektronikken,som er en begrensning ang.Gradientene.De har et enormt potensiale,og særdeles hyggelig at du får oppleve dette,og bakgrunnen for at eg skriver akkurat dette,du nevner STILLHET,og eg sier,du er veldig i riktig retning,og nok en gang,kos deg mye med musikken,og at du fant en effekt som faller i DIN smak.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takker og bukker dyypt, FA og JAE, er nesten så eg rødmer her. Har jo enkelte ganger vurdert å avslutte denne fryktelig lange tråden, må innrømme det.

Er heldig å ha eitt ganske stort lytterom. Det er eit godt stykke opp til taket ut på vangene. Taket like over lytteposisjon er hemsen, som dannar ei bru midt over stova. Leikar innimellom med tanken om å ramme inn akustikkplater oppunder taket i dette området, mellom lyttepos og ht. Dette vil me antakeleg også ha glede av f.eks ved stort besøk der praten går livlig for seg, vil tippe me vil sitte med ein følelse av at stova på denne måten blir lunare. Dette blir dog ifm kvitmaling av takpanelet. Akustikkplater vil bli for synlig slik det er i dag. Ellers drar eg stor fordel av å kunne ha lytteposisjon eit godt stykke frå bakvegg.

Mitt inntrykk er forøvrig at desse ht er glade i litt str på rommet dei står i. Der dei stod i starten kunne dei fort "overmette" rommet ved litt pådrag, om du forstår.

Du har nok veldig rett, JAE; det er signal inn og rom som er begrensningen på Revolution. Desse ht gir virkelig klar tilbakemelding på bytte av førstnevnte! Er derfor alltid spennande når nytt skal inn. Har levd med Gradient Revolution, både første og andre versjon, i fire år snart. Har aldri vore meir fornøyd med dei enn eg er i dag!

thor_egil

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2005
    Antall liker
    47
    Torget vurderinger
    2
    Har raskt dratt meg igjennom tråden din Karl! Flotte saker, og særlig nyttig for en som er på trappene etter en ny effekt forsterker. Forøvrig glad for at jeg havnet på Gradient MKII som deg, når jeg leser din beskrivelse av MKI. Erfarer som deg at Gradientene responderer raskt på endringer foran i kjeden - men utgangspunktet at er at dette er en høyttaler som elsker å spille musikk.. nesten uansett hva som står foran den!!! For eksperimentets skyld kjører jeg nå på en Trends TA-10 - og det funker!! 2 x 10 W! Det er transparent og flott! Men joda...det er vel mer å hente på skikkelige greier...så jeg gleder meg til de kan komme på plass!!

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    6.191
    LydKarl.

Du må ikkje tenke på å avslutte denne tråden, her er alt for mykje kjekt å både lese og sjå til at den skal forsvinne :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    LydKarl skrev:
    Kjøper Tema Isolator til forsterkarsettet og høgtalarane. Desse blir flytta litt rundt på, finn bl a ut at dei er uegna mellom seksjonane på Revolution, så her er eg enno ikkje i mål (per 09.2006).
    Her meinte eg at eg testa TI mot orignale spikes. Det var det ikkje, derimot nokre bling-bling saker frå biltema som stod på ht då eg henta dei heim (I know, I know, hehe). Forsøkte, med første generasjon Revolution i hus, å bytte ut bling-settet, med Tema Isolator. Fann dog fort ut at dette var å gå frå vondt til verre.

Når eg seinare henta mine MkII fulgte det med (det eg veit er) originale spikes. Har rett og slett ikkje vurdert å prøve Tema Isolator igjen mellom seksjonane etter det mislykka forsøket med MkI. Før i går kveld. Eg tenkte, søren heller, kan jo alltids prøve for morro skyld, har dei jo liggande.

Ser fort at lysåpningen mellom topp og bunn blir litt større no, så eg lar berre dei originale spikes´a stå. Toppane står fremdeles nokså stødig.

Resultatet er, for meg, litt uventa.

Objektive endringar:
    Tema Isolator demper vibrasjonane i toppseksjonen betydelig bedre enn dei originale. Spesielt tydeleg når bunneksjonen for alvor begynner å jobbe.

Subjektive endringar:
    Toppseksjonen leverer eit enno hakket stillare, rolegare og tydelegare lydbilde med TI. Det er ikkje snakk om voldsomme endringar, dog hørbare. Som over, dette kjem ekstra godt fram når bunnseksjonen er i full gallopp.

Eg er heilt overbevist om at det ikkje kun er snakk om at sammenligningsgrunnlaget er endra (ergo at dei originale spikes´a om mulig er verre enn bling). Meinar å huske (og ser at eg har notert det som) tørketrommeleffekt på MkI. Men, mellom oppsetta den gang og i dag skiller det meir enn spikes og Gradient-revisjon:

Testoppsettet med MkI:
    Doxa 70S MkII
    (Frå gulvet: ) Tema Isolator -> tynn skiferhelle -> bling -> bunnseksjon -> bling -> toppseksjon

Testoppsett med MkII:

Krell KAV-250a
    (Frå gulvet: ) Tema Isolator -> 50mm granitthelle -> originale spikes -> bunnseksjon -> originale spikes -> toppseksjon

Det skiller eindel mao. Vil tippe sistnevnte kombinasjon er hakket meir effektivt mhp å lede vekk (ned) vibrasjoner frå bunnseksjon. I tillegg er forsterkeriet som er kobla opp mot denne komboen av eitt litt anna kraftkaliber enn tidl. Krellen har evne til å styre tolvtommarane med større autoritet enn Doxaen (sjølvsagt) og vil nok filleriste bunnseksjonane noko meir.

Er sjølvsagt også smertelig klar over at det fins andre løsningar som nok overgår dette, men med prisen i bakhovudet var dette morro. TI er svært billig. Husker forøvrig også at Paul har anbefalt TI tidlegare som eitt rimeleg alternativ til BM Cones.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Inner detail
    Ja, er godt fornøyd med mine MkII. Blir spennande å sjå kva du endar opp med av forsterkeri.

jmolnes
    Takk for det, er vel slike kommentarer som gjer at eg ikkje har avslutta tråden for lengst.

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.702
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Very nice Karl.. Alltids morro å erfare noe nytt, og samtidig få brukt noe som man hadde liggende.

Sliter litt selv med å finne noe gunstlig i forhold til det gulvet jeg har og at jeg har dipoler.
    - Spikes blir litt hardt
    - Liggeunderlag ble bra som toppen, katastrofe for bass'n.
    - Valhalla puter... bruker det nå,.. funker greit nok.

mvh Kai

S

Storebror

Gjest
    Spennende å høre Karl!
    Flotte bilder som vanlig også 8)

Jeg brukte tidligere Tema Isolator mellom høyttalere og stativ.
    Gikk over til Holfiputer og liker faktisk dem bedre, de gjorde noe med presisjon og spesielt konturer og definisjon i bassen.
    (Sikkert ikke like kritisk på dine topper som ikke spiller nedover uansett)

R

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    kaap og RoDa;
    takk for hyggelige ord. Intr å lese om erfaringane dykkar rundt dette temaet. Holfiputer er, som du seier, nok ikkje spesielt intr å teste mellom seksjonane nei, RoDa. kaap - Valhalla puter har eg aldri prøvd.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Så rakk eg eitt siste lite stunt før året var omme.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ikkje akkurat, nei hehe. Men når eg ser tilbake på innkjøpene/innfallene/anfallene, er det ikkje første gang ting skjer rundt årsskiftet.

Men så er jo denne tida ei gyllen anledning å la investeringane bli akkompagnert av fyrverkeriets dynamiske fargesprak og presise smell.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.444
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Husk nå bare at i år skal ingen pinner til himmels, men drikkes, alle som en.

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.702
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Jasså.. du ventet altså HELT til 2009 før siste innfall avsløres... *rister på hodet*

:p

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Snakker du om, Kai ;D

Vel, dette her kom litt brått på. Utgangspunktet denne gangen var kun å teste ein komponent. Nærmast utelukkande for morro skyld, då eg følte meg nokså sikker på utfallet.

Ved oppkobling og påfølgande lytting til besøkende komponent i eitt par timar var eg brennsikker på at dette var enkel match; differansane var av til dels moderat karakter.

Likevel. Etter repeterande abx testing att og fram og opp i mente, som forsåvidt understreka likheter i større grad enn å avsløre stort sett (skulle det etterkvart vise seg å vere) relativt marginale differanser, måtte eg konkludere med at eg tok litt feil. Besøket måtte berre endeleg få innvilga oppholdstillatelse.

Men, overraska er eg likevel ikkje. Det vil særleg mange her på forumet bli heller.

Eg er forøvrig blitt vitne til eitt, for meg til no, nytt fenomen her i heimen.

Kjem litt (fleire) smådrypp etterkvart.

Mvh. Karl

(tillat meg å holde deg på pinebenken her, er tross alt ikkje såå ofte det skjer noko på utstyrsfronten her i heimen, og litt morro må ein jo få lov til å ha ;))

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vel.

Valget er nok gjort like så mykje på bakgrunn av smak som hvilken komponent som fungerer best hjå meg.

Har mista litt av det relativt brutale skyvet heilt der nede. Nivået kunne synes å vere lavare i nedste frekvensar i starten. Etterkvart skulle det vise seg at dette ikkje var tilfelle. Joda, på det jevne er nivået meir dempa her nede, har mista litt av bassfundamentet eg til no har opplevd. Samtidig differensierer oppsettet i større grad nettopp der no; avstanden mellom total stillhet og full blås er relativt stor ift tidlegare. Avstand mhp mikrodynamikk, that is. Ikkje mhp tid (denne saken er rask). Litt som å slå av ein loudnessbryter, men samtidig oppleve at drivet er beholdt og at systemet brått kan slå hissig ifrå seg.

Var eg glad i fyldig og rik bassgjengivelse hadde eg gjort eit anna valg. Derimot pynter ikkje systemet imo nevneverdig på platematerialet, hvilket er det eg tilstreber. Sminke er for jenter.

Det er dog ikkje kun i basseksjonane det skjer saker og ting når me snakkar om mikrodynamikk. For også vidare oppover er det eitt friskt og energisk liv som smekker til med ein plutselighet som for undertegnede er intet mindre enn litt forbløffande.

Ellers føler eg at oppsettet (det "nødvendige" onde) slik det er no er mindre i vegen for konsertopplevelsen i heimen enn nokonsinne.

På rett veg mao.

Luftar litt meir etterkvart, no skal eg ha litt kvalitetstid med eldstemann.

Mvh. Karl

Om eg har behandla samtlege komponentar med Eco3 og bytta frå std duk til juleduk på salongbordet? Feil.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Oppløsning:

Har virkelig ikkje tall på kor mange ganger eg kobla fram og tilbake for å avdekke ulikheter her. Det er nok her det skiller minst mellom desse to kandidatane. Men, eg meiner å kunne registrere at besøkande kandidat er hakket tettare på virkeligheten. Merkar dette spesielt godt med instrumenter eg har bra referanse på (f.eks. piano/flygel, el-bass og akustisk gitar. joda, det finst mange av desse med kvar sine klangkarakterar, men eg hører då også med jevne mellomrom fleire ulike modellar). Absolutt viktig egenskap i eitt oppsett for å skape ein mest mulig realistisk illusjon ("realistisk illusjon"?? ka faschken) av å vere tilstede. Det skiller som sagt fint lite her, men differanser er der, om berre såvidt registrerbart ved djupt konsentrert nilytting.

Den litt meir, kva skal eg kalle det, "ryddige" bassgjengivelsen avdekker nok ein tanke meir detaljrikdom som tidlegare har drukna litt i fyldig og rått bass-skyv. Her nede er forskjellen mellom kandidatane noko lettare å registrere.

Nokså close race mao, og ingen stor grunn åleine til å styre med å bytte.

Nye eigaren med frue kom forresten nettopp langveisfrå og henta komponenten som ikkje kom gjennom nålauget. Ville nødig sende med posten. Kablar? Neppe.

Mvh. Karl

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Noen spesiell grunn til du har skrevet fire-seks-A med fet skrift? ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vermin skrev:
    Noen spesiell grunn til du har skrevet fire-seks-A med fet skrift? ;D
    Sjå her ja!

Profilen min er sett opp slik at eg får opp nyaste post først (øverst)

;)

RoDa:
    Nice try ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Joda, StereoJoe har lånt meg gosaker innimellom.

Denne saken har eg dog aldri sett hjå StereoJoe, Vermin. Og langt mindre lånt. Hadde jo aldri turt det, med slike skarpe kanter.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ettermiddagsstemning i heimen. Det er like før avreise.

Hvilket brutalt skyv der nede. Hvilket fundament. Rått. Lett å like. Leikande lett.

Likevel, konkurrenten har andre sider som frister. Ting som overbeviser. Kan fornemme plassering av artister og instrumenter. Og det slepper. Ut. Bort frå pulserande membran og ut i mitt eige vesle konsertlokale. I stova vår. Heime. Og likevel "der".

Avsluttar med Dream Theater på moderat volum. KAV 250a leverer. Det smeller til langt nedi kjelleren. Glassa i vitrineskapet skjelver tydelig.

Farvel. Takk for mange fine stunder. Du skuffa aldri.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    LydKarls lyttekrok - bildetråd
    « Svar #170 Lagt ut: august 10, 2007, 12:01:53 »

"Heisann

Tenkte eg kunne slenge ut ein kort rapport etter gårsdagen.

Etter å ha varma opp med ein liten båttur til Arendal for å sjå etter nye plater, sette eg og StereoJoe oss ned i go´kroken i heimen. Det var tid for å byttelåne forsterkarar i går. Har jo prøvd den ved tidlegare anledning med meget lovande resultat, då kun med vinyl som ok lydkilde (før dacen kom i hus), umodifisert Doxa og med første generasjon Revolution. I det oppsettet meinar eg å huske at eg likte mellomtonegjengivelsen via Doxaen likesågodt som via DPen.

Denne gangen, i nytt oppsett, er situasjonen ein litt annan.. Ift Doxaen er sjølvsagt kontrollen av ein annan verden, men der er meir. Lydbildet strekk seg lenger oppover/nedover, toppen er meget godt oppløyst, gjengivelse av piano er meir realistisk, flyter fint, og er fritatt frå hardhet. Kvart enkelt element i musikken får sin egen markerte plass med såpass med luft rundt at det er lett å plassere og følge instrument/vokal enkeltvis (hvis fleirstemt og/eller koring i bakgrunnen). Lydbildet vaks også litt i størrelse, dog ikkje i veldig stor grad. Kunne opplevast som litt slankt ift med Doxaen, har nok mykje med økt kontroll nedover med Ernstens kraftverk. Totalt sett hakket meir sammensydd frå dei lavaste frekvensar og heilt opp i store stå. Veldig moro mao. Eg fullfører gjerne signalveien med DP (bortsett frå riaaen, som eg er veldig godt fornøyd med), men vil også prøve ut andre sluttrinn før eg ein dag bytter forsterkeri. Ellers har eg som eg har nevnt fleire gongar tidlegare god tid, og kjem ikkje til å investere endå.

Doxaen er forresten blitt ganske bra. Sjølv om den nok ikkje når heilt opp i kampen mot Goliat, og det skulle gjerne berre mangle, er den god nok til å leve med litt til. No skal eg bruka tid, energi og pengar på musikk, for det er det hobbyen handlar om for meg. Men ein dag. Ein vakker dag..

(...)

3x DP

Takk til StereoJoe for ein triveleg kveld med mykje god musikk.

Mvh. Karl
    "

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vel.

Ut med Krell. Inn med DP. Kven hadde trudd det? Ikkje eg, iallefall. Intr å vere vitne til at synergi kan ha noko for seg, uten at det burde vere noko bombe.

Morro at denne etterkvart godt vaksne karen framleis klarar seg så godt.

Rekk kun eitt bilde av to kraftkarer i kveld. Øverst, på seierspallen, står min egen DPA 6.4. Har ikkje tid til meir no. Platesamlinga kaller!

Mvh. lykkelige Karl :)

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nytt effektrinn. Skjønner godt at du helller vil benytte tida foran anlegget enn pcen :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    2m skrev:
    Gratulerer med nytt effektrinn. Skjønner godt at du helller vil benytte tida foran anlegget enn pcen :)
    Tusen takk for det, 2m :)

Måtte ein liten tur innom tråden igjen og dele eitt - for meg - hyggelig minne:

Er vel rundt fem år sidan eg for første gang sette mine føtter inn i PM Audios gml lokaler i KrSand. StereoJoe, som også var med, hadde fortalt litt om ei spennande sjappe her.

Det var eitt solid førsteinntrykk som møtte meg. På alteret stod bl.a.;

Gradient Revolution MkII og Dynamic Precision DPA 6.4.

Det var kjærlighet ved første lytt.

Ein drøm vart skapt. Uoppnåeleg så til de grader, sjølvsagt, men likefullt ein drøm.

:)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn