LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Konrad_Johnsen

Gjest
    Fint Karl, kjempemessig faktisk!!
    Ser ut til å være en hyggelig plass å oppholde seg det der! :)

Journey

Medlem
    Ble medlem
    28.09.2005
    Antall liker
    0
    At stova til Karl er ein hyggeleg stad å vera, kan det underskrivast på ja:)

Elles tenkte eg å tipsa deg om noko som kan vera kjekt å ha når du får deg skikkeleg kamera: Gratis solblendarar!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Har kost meg gjennom tråden din...Meget informativ , morsom og hyggelig...At det skrives på nynorsk gjør det jo også til en berikelse i en ellers temmlig grå bokmåls-hverdag.

Takk for titten :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Journey skrev:
    Elles tenkte eg å tipsa deg om noko som kan vera kjekt å ha når du får deg skikkeleg kamera: Gratis solblendarar!
    Solblendar er fint både mtp sol (derav navnet) såvel som blitz (aukar avstanden linse-blitz og minkar dermed risikoen for raude auger). Om eg satsar på eingangsblendarar (eit ord eg til no ikkje har visst eksisterte) eller ei er derimot usikkert ;D

Kjem neppe til å koste på meg noko veldig dyrt kamera, synes markedet pregast av mykje spennande saker til tre-fem høvdingar.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    HCS skrev:
    Har kost meg gjennom tråden din...Meget informativ , morsom og hyggelig...At det skrives på nynorsk gjør det jo også til en berikelse i en ellers temmlig grå bokmåls-hverdag.

Takk for titten :)
    Legger ikkje skjul på at eg var spent på korleis folk ville takle nynoregsken når eg starta tråden. Virkar som folk tar det med godt humør, setter stor pris på det. No har eg valgt å droppe dei vanskelegaste orda/begrepa, håpet er at semi-nynoregsken skal vera forståeleg. Prøver forøvrig å holde ei hyggeleg tone ja, i likhet med mange andre her på hfs.

Ellers ser eg at RoDa er inspirert med sitt nye alias JauDå ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    LydKarl skrev:
    ACTIVE skrev:
    Kan dette med bilder du Karl,alltid like hyggelig å følge med på denne tråden,og det beste av
    alt,er veldig hyggelig å få tak i ting som har vært en gammel drøm.

Gratulerer Karl,blir vel et bra løft og dette
    Takker og bukker :)

Morro dette ja. Er nok for tidlig for meg å seie noko om evt forskjellar her. Har ein lei tendens til å fokus på musikk foran utstyr ;) (ser at dette ikkje gjenspeilar seg i tråden, litt misvisande akkurat dette ja..)

Når Sonyen slutta å lese platene mine måtte eg ha ny avleser. Ift japaneren er Audiolaben stillegåande, rask og har gode feilkorrigeringsegenskaper, i så måte snakkar me oppgradering. Litt teknisk, saksa frå artech-electronics:

• Philips CDM 9 PRO drive (eg har MkI, MkII har eit CDM 12.4 drivverk)
    • Bitstream is re-timed for ultra low jitter
    • Visco-elastic polymer suspension
    • Low noise master reference clock
    Kom til å tenke på at eg igrunnen prøvde å unngå å svare på smp ditt her, John, av frykt for å sette igang ein kabeldiskusjon. Frykten min er nemleg velbegrunna;

1. eg brukar no anna inngang og derfor også delvis anna krets på DPDACen.
    2. har gått frå DP "blå" (coax rca) til originalkabelen til audiolaben (balansert).
    3. drivverket er eit anna enn tidlegare.

Eg prøvde litt att og fram for å avsløre forskjellar. Innimellom, når eg bytte frå eine til andre, beit eg meg merke i ting, nokså vesentlege/tydelege ting i grunnen.

Desse mistankane vart utan unntak avslørt som innbilning når eg så kobla tilbake.

Dvs., eg stussa i eit par tilfeller om det kunne vere snev av ulikheter sjølv etter å ha kobla tilbake til første komponentrekka (drivverk-kabel-inngang dac), men dette var så vanskeleg å få tak på at eg velger å sjå på det som uvesentlege/ubetydelege forskjellar. Å avgjere om desse mulige mikroskopiske forskjellane var til det bedre eller ei, var dermed vidare umulig for meg å ta stilling til.

Eg vart i grunnen litt forbausa over å bli "lurt" på denne måten. Mulig gleden ved å få nye komponentar på plass spela meg eit puss her, eg veit ikkje.

Resultatet av alt dette er i mine øyrer altså ikkje hørbart. Eg har hørt store forskjellar på analogkablar, men er altså ikkje i stand til å avsløre forskjellane ved denne rekka av endringar i den digitale signalvegen. Eg velger generelt å vere åpen, men skeptisk, til all utskiftning av komponentar, det vere seg kablar eller elektronikk/ht, men denne gangen... Grunnane er nok mange, men dette vil eg ikkje spekulere i (klok av andres skade i dei mange kabeldebattar). Eg har kun denne eine erfaringen mhp byte av digitalkomponentar og kan ikkje uttale meg på generelt grunnlag.

Venner; ikkje start ein digital/kabel debatt her. Ta dette kun som rein formidling av egne inntrykk i eige oppsett og minimalt med erfaring på feltet.

Likefullt er dette ei fin oppgradering synest eg. Av praktiske årsaker. Audiolaben er stillegåande, rask og har gode feilkorrigeringsegenskaper.

Mvh. Karl :)

Journey

Medlem
    Ble medlem
    28.09.2005
    Antall liker
    0
    Jau, lat oss starta eit brennande heitt ordskifte om ulike kablar si evne til vidaresende av eller på, 0 eller 1! Kom igjen!

Eller kan hende me skal ta det over kyrkjekaffien i morgon?
    Eg glèr meg uansett til å sjå den nye platesnurraren. Eg vart jo faktisk so inspirert av dette at eg fann fram att SeDeane mine frå Gamle Dagar, og det er utruleg kva som gøymer seg inne i desse plasttallerknane, alt frå reinspikka esellort til den vidunderlegaste øyremassasje.

Kan vera eg skal ta med eit par Reiersrud-5"arar i morgon?

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Journey skrev:
    Eg vart jo faktisk so inspirert av dette at eg fann fram att SeDeane mine frå Gamle Dagar, og det er utruleg kva som gøymer seg inne i desse plasttallerknane, alt frå reinspikka esellort til den vidunderlegaste øyremassasje.

Kan vera eg skal ta med eit par Reiersrud-5"arar i morgon?
    Tøft! Ta med med mimreskivene (den verststinkande esellorten kan du heller la ligge ;)). Sjåast i morgon!

PS: Ta med nokre tolvtoms óg e du grei 8)

Journey

Medlem
    Ble medlem
    28.09.2005
    Antall liker
    0
    Mimreskivene ja.
    Skal me sjå: Cotton Eye Joe, XS to the ravezone, KLF, Grid og slikt... eee...

Skal sjå kva eg får raska saman.

Kva er ynskjeleg av 12"arar då?
    Jethro Tull? Pink Floyd? Brian Eno? Dire Straits? U2? Babybird? Tangerine Dream?

U name it - I bring it:)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Dette var lenge sidan ja hehe, ref cd-platene. Av 12" må du veldig gjerne iallefall ta med noko Tull og Eno!

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Våren gjer sitt inntog på sørlandet. I kveld titta kveldssola plutselig inn gjennom skyvedøra og lyste tvers gjennom skjørta på jentene mine.

Dipol i lav vårsol:

Har ikkje skjedd noko nytt her i det siste, derav stillheten i tråden. Har altfor stort fokus på platene mine. Fy skamme seg.

Mvh. uskikkelege Karl

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    LydKarl skrev:
    Har ikkje skjedd noko nytt her i det siste, derav stillheten i tråden. Har altfor stort fokus på platene mine. Fy skamme seg.
    Godt og ha deg tilbake med vakre vårbilder Karl, at du har fokus på platene får man vel tilgi. Men de er meget fotogene de også 8)

R

Rolf_Da!

Gjest
    Fint med bilder av de finske damene!
    Arti å sjå det er litt liv i tråden i alle fall 8)

Sjøl har eg nett oppdaga Keb Mo, så får anlegg være anlegg så lenge ;D

Journey

Medlem
    Ble medlem
    28.09.2005
    Antall liker
    0
    Ikkje noko nytt?
    Då vil eg oppmode folk om å sjekke eigenskapane til biletet av dei gjennomlyste skjørta...

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ver grei og legg frå deg dei tablettane, er ikkje fluor alt som er smileys på, Journey.

Nei, her er intet nytt å melde. Men, det dukkar gjerne opp nye "behov" etterkvart, rart med det. Den tid den glede :)

Tand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Antall liker
    1.581
    Du verden! Veldig interessant tråd du hadde her LydKarl. Godt skrevet og akkompagnert av flotte bilder, er som musikk i mine ører :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takker for det, tand, utruleg flott utstyr du skjemmer bort finnene dine med altså!

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Har ikkje hatt noko vettugt å bidra med her siste kvartalet, har vore slem gutt og brukt tida på å handle/spele plater.

Men, eg kan jo dele litt av ein ha-ha opplevelse eg fekk her i kveld:

Då min strøkne urørte femten år gamle dpdac 800 inntok heimen lyste input 1 (coax(rca)):

(bilde henta frå tidl i tråden)

Ved seinare bytte av drivverk lyste input 2 (balanced(xlr)/coax(bnc)):

(også to siste bildene henta frå tidl i tråden)

I kveld lyser nok ein gang input 1:

(oppdatert bilde per i kveld)

Kva kan vere grunnen til dette??

Vel. Eg sat og leika meg med SW´s 09 betaversjon på min nyerverva pc, skreddersydd for nettopp SW, samt foto-/video-redigering. Riktignok OT, men eitt av oppstartsbildene er ikkje OT her på hfs, tar det med iom at eg er svak for ML;

I neste øyeblikk, når eg skal lytte til favorittradiostasjonen min og først vil kontrollere at lydegenskapane er korrekt satt opp, oppdager eg flg;

Blir nysgjerrig og klikkar meg vidare..

Studerer baksida av kabinettet. Joda, der er jaggu spdif digital ut. Inn med eine enden av ei lisse eg har liggande og slenge. Den andre parkerer i dpdacen.

Inn på min favoritt-radiostasjon www.radioparadise.com. Klikker meg inn på "Listen" og velger kvalitet..

Og så er det store spm; vil dette fungere? Henger min urgamle dac med, eller bør den parkerast til fordel for noko nyare?

Neida. Dette fungerer fint som berre det!!

Skulle sikkert berre mangle at dette fungerte, muligheten har berre ikkje streifa meg tidlegare. Sitter plutselig med ein kjekk sak som behandler signaler frå to ulike digitalkilder med glans. Switcher lettvint mellom kildene med brytarane på frontplata.

Har vanskelig for å finne ord for kor fornøyd eg er i kveld. Fy søren så morro!!

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Drog med meg ein sak heim etter hortenmessa som potensiell arvtager. Har gjennomgått harde testar og blitt lytta kritisk til av fleire enn undertegnede i halvanna veke no.

Har i 1 1/2 år sondert markedet etter sluttrinn som kan passe mitt oppsett og min smak mhp hur ting skal låte. Kriteriene har vore mange, og eg har ikkje vore villig til å lire på dei. Har lest eindel kritikk/testar/spec før eg enda opp med ei wanted-liste med kremkomponenter.

Nettopp denne saken var ein av dei eg fann desidert mest interessant, ut frå spec og div relativt eintydige tilbakemeldingar. Derimot er det kun ved oppkobling og prøving i eige oppsett og rom at ein får gjort seg et eget inntrykk, og får sett om teori og praksis for ein gangs skyld går hånd i hånd. Det har eg gjort no.

So, should you stay or should you go??

S

Storebror

Gjest
    Herlig at denne tråden våkner igjen! Peis på nå Karl 8)

R

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vel, brutter

Denne gangen er det ikkje ny peis. Men peisbilde skal du sjølvsagt få, sidan du spør :)

Kanskje tilogmed et orkidébilde etterkvart, som seg hør og bør?

Slik såg det ut fram til messehelga for knappe to veker sidan:

Slik ser det ikkje ut i dag.

devilEj

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.02.2006
    Antall liker
    0
    Virkelig lekker helhet i oppsettet ditt. Gleder meg til jeg får tid til å stikke innom

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.453
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Gjensynet med denne tråden gir meg assosiasjoner til den første pilsen etter hardt arbeid.

Ahhhhh!

S

Storebror

Gjest
    Det kan da ikke være bra for høyre høyttaler der i varmen?

R

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Det blir ikkje så varmt der, faktisk. No står ht litt annerledes, lysåpning ovn-ht er 53cm. Grunnen til flytteøkta er at eg ikkje lenger treng "drahjelp" frå bakvegg og har flytta ht lenger fram på gulvet. Dipoler er nemlig litt spesielle her. Plasserer eg dei relativt nærme bakvegg strekker dei seg ikkje fullt så langt ned. Det var eit ok kompromiss med Doxaen, som naturleg nok ikkje har stålkontroll på 4x12". No tilstreber eg, utover passande plassering/vinkling, størst mulig avstand framfor/bak ht for å oppnå så djup frekvensrespons som mulig. Vil fremdeles gjerne ha dei opp enno litt til meir enn mine 5cm granittheller utgjer, for å lande på rundt 10cm over gulvet, hvilket er i tråd med konstruktør Jorma Salmis anbefaling.

Anar eg ein tanke varmare lyd frå høgre ht? ;D Vel. Slik oppsettet i dag leverer, er det nok kun vedovnen som byr på varme imo. Med mindre det som ligger av info på plata er produsert med "varm" lyd, that is. Eg føler faktisk at det som blir gjengitt av lyd i heimen no om dagane, er eit nokså usminka speilbilde av låt-/albumprodusentens produkt. Dette passar meg godt, og er ihht mine tanker om ærleg formidling (ref siste fire års avatars undertekst).

Dette er på godt og vondt. Her er det skitt inn -> skitt ut. Dvs; eg føler for å dele, imo, dårlege opptak inn i to kategoriar: (Over)komprimerte opptak og rotete opptak. Komprimerte opptak med mangel på dynamikk kan bli nokså grå og kjedelige, og er gjerne meget lite engasjerande å høre på. Den andre typen dårlige opptak kan vere grumsete/rotete saker. Desse blir no, antakelig pga meget tyst bakgrunn og bra oppløsning, rydda nokså kraftig opp i og kvart enkelt element kjem bra fram. Slik sett kan siste kategori vere heilt ok å nyte. Eit bra eksempel her synes eg er Jethro Tulls Stand Up; eitt litt ullent og frynsete opptak som eg no for første gang med glede nyter i lange drag, då dette albumet er av høg musikalsk kvalitet!

Kvalitetsopptak blomstrar meir enn nokonsinne hjå meg. Vil seie meir om dette etterkvart. For all del, eg hører nok vel så mykje på mindre optimale opptak som svært bra, og lydkvaliteten bør komme i andre rekke. Musikken er sjølvsagt det som byr noko! Anlegget er for meg kun eit nødvendig og altfor kostbart onde som ideelt sett skal stå minst mulig i veien for musikken, om du forstår. Eg ønsker å lytte til musikken. Ikkje lytte til eitt anlegg. Synes derfor det er nydeleg no som eg har flytta det meste av elektronikk vekk frå synsfeltet frå der eg normalt sitter/ligger og nyter.

Som et resultat av at eg no tilsynelatande er nærmast 100% prisgitt produsentane sine arbeider, opplever eg større lydsignaturmessig avstand mellom kvart enkelt opptak enn tidlegare. Doxaen var nok, sjølv etter oppgradering, nokså varm (og snill) i gjengivelsen, hvilket var lett og like og bli "avhengig" av. Må innrømme at dagens oppsett levererer varene på ein litt - for undertegnede - uvant måte.

Spørs om eg ikkje burde lagt ut eit oppdatert oversiktsbilde?

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    DevilEj - du er hjartans velkommen innom! Gje meg ein lyd når du har anledning, så skal eg sørge for at kaffien står klar. Ser ikkje så verst ut hjå deg heller for å seie det slik ;)

Valentino - takk for hyggelig tilbakemelding!

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Fint anlegg i et vakkert og gjennomført hjem!

Gratulerer!

J

JAE

Gjest
    LydKarl skrev:
    Drog med meg ein sak heim etter hortenmessa som potensiell arvtager. Har gjennomgått harde testar og blitt lytta kritisk til av fleire enn undertegnede i halvanna veke no.

Har i 1 1/2 år sondert markedet etter sluttrinn som kan passe mitt oppsett og min smak mhp hur ting skal låte. Kriteriene har vore mange, og eg har ikkje vore villig til å lire på dei. Har lest eindel kritikk/testar/spec før eg enda opp med ei wanted-liste med kremkomponenter.

Nettopp denne saken var ein av dei eg fann desidert mest interessant, ut frå spec og div relativt eintydige tilbakemeldingar. Derimot er det kun ved oppkobling og prøving i eige oppsett og rom at ein får gjort seg et eget inntrykk, og får sett om teori og praksis for ein gangs skyld går hånd i hånd. Det har eg gjort no.

So, should you stay or should you go??

Heisann Karl
    Jaja,er valget av effekt litt nærmere nå.

Venter nå litt på hva dette er ;),og igjen så er jo denne tråden "helt på høyde med De beste i utlandet" ;D

MVH

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk for hyggelige ord, Erland. Rå "krok" du har også no - veldig morro å følge DIY oppsettet ditt!!

JAE - joda, valget er nok nærare foreståande enn eg har trudd. Men enkelt, det er det ikkje. Er meget kritisk i egenvurdering av oppsettet no, tanken er at neste (dette?) sluttrinn skal få stå ei stund.

Takker for komplimentet, btw :)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    1994-1995: 100VA
    1995-1998: 800VA
    1998-2000: 390VA
    2000-2004: 390VA + 650VA
    2004-2008: 650VA x2

Føler for å seie eit par ord om sluttrinna eg har brukt siste åtte årene.

Har hatt stor glede av Doxa ei stund no. 70SE MkII og 70 Signature MkII, sistnevnte nylig oppgradert, har gitt med fleire tusen timar med stor musikkglede. Det er ikkje til å stikke under ein stol at, sjølv om Doxa har gjort ein fenomenal jobb på mine ht, er det som allerede nevnt grenser for kva ein single ended syttiwatter klarer å hanske med av membranarealer. Samtidig vil eg tilføye at enkelte (f.eks. litt dynamikkdøde) opptak, hørtes vel så bra ut med Doxa i signalkjeden som med denne fysaken.

Skal eg eingang bygge meg opp eit rimelegare oppsett #2 med relativt lettdrevne ht, er Doxa signature ein sjølvskreven kandidat. Denne flotte saken kjem tilbake frå KØL, oppgradert til fullverdig 72s MkII til ny eigar i dag. Gleder meg til å høre den hjå nye eigaren der den skal stå sammen med dac og pre av samme merket og Sonus Faber ht - et råstilig oppsett!!

Neste kapittel:

No står 2kVA og 14 transer på testbenken i heimen.

Har venta litt med å nevne for mykje om lytteinntrykk, det er fort å la seg rive med når nye dingser lander i heimen.

Opplever tildels avvik mellom forventning og resultat, noko objektivt sett, anna antakelig subjektivt sett. Hadde ikkje, bortsett frå temaet kontroll sjølvsagt, venta at forskjellane skulle vere av slike dimensjoner mellom forrige sluttrinn og dette.

Føler eg totalt sett kan karakterisere systemet mitt som nokså karakterlaust, faktisk, har problemer med å finne signatur av særleg grad. Stikkord som slår meg er nøytralitet, bra linearitet, lettflytenhet, presisjon og dynamikk (sistnevnte som sagt i den grad det finnes slik informasjon i opptaket). Det er meir frampå enn med tidl sluttrinn. Lydbildet er stort med god dybde. Det er lett å følge bassisten, hvis anslag kjem godt fram med herlig snert. Eg har gode og ganske hyppig oppdaterte referanser på kassegitar, bassgitar og flygel, og føler desse instrumentene (spesielt kassegitar og flygel) blir ganske bra realistisk gjengitt.

Vil igjen påpeike at dette er å ansjå som eitt forsøk. Om den får bli eller ei, det vil vise seg etter lengre tids lytting. Men, det kan per dags dato sjå ut til at det kanskje går mot oppholdstillatelse. Uansett - ein ting er heilt sikkert: Gradient Revolution MkII gir klar tilbakemelding ved bytte av utstyr (vel, med unntak av enkelte ting som f.eks. cd drivverk og digitalkabler, som undertegnedes antakelig halvdøve ører til no ikkje har klart å høre forskjell på).

Slik ser det iallefall ut her i kveld. Det våkne auge vil registrere at det her har skjedd ting.

Hvilken gammel traver er dette? Alderen er tilnærma lik snittalderen på øvrig elektronikk.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.453
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut som et signalkabelstrekk av bortimot profesjonell lengde. Balansert antar jeg?

Er det en Krell?

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Det ser jammen ut som en Krell ja. Hadde noe som lignet engang, bare litt tynnere.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.453
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Fra Krell til 300B-basert. Skal si pendelen svinger, kjoenik! ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Du hadde nok ein KAV 150a, kjoenik. Rått sprang ja; 300B <=> Krell. Kan vere enig i det hehe.

Går litt nærmare og tar orkidéen i nærmare øyensyn. Ein vakker skue, ikkje sant, sjølvasten?

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Valentino skrev:
    Ser ut som et signalkabelstrekk av bortimot profesjonell lengde. Balansert antar jeg?
    Ja, her er det intet mindre enn 10m proff balansert kabling. Det rekker akkurat. Signalrekka er no, med unntak av platespiller, gjennombalansert frå a til å. Resultatet er ein stillhet ved bruk av digital kilde eg nok aldri før har vore vitne til. Dette er tyst!

Var vel litt spent på korleis dette ville fungere med passiv pre, trass i høg inngangsimpedanse på effekt, men all tvil er feid til side, faktisk!

Det meste av elektronikk, minus radioen som også må opp, står midlertidig plassert på Fuhrs vinkasser. Vanvittig kjekt å ha det svarte gull så nært tilgjengelig!

Platespelaren skal opp på veggen så snart eg har funne ein grei plassering av den. Det artige er, at denne rasende billige saken fremdeles henger sånn tålelig med, sjøl om digitalriggen nok har dratt ifrå, det er tydelegare enn nokonsinne. Regner med ikkje altfor mange blir overraska over det. Men, eg har tenkt å nyte den lenge enno, har ikkje lyst til å bruke $ på slikt på ei god stund.

Litt nakent enno, men slik ser det altså ut i kroken til venstre for lyttepos:

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Valentino skrev:
    Fra Krell til 300B-basert. Skal si pendelen svinger, kjoenik! ;D
    Jeg hadde en Krell KAV 300i, så det var faktisk bare et ørlite sprang. Kan vel si det sånn at jeg foretrekker forsterkere som er 300-basert ;D

Blir nok bra å spilleren opp på veggen ja!

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    ;D ;D

Er ikkje langt unna at 300i og 150a har felles chassis trur eg.

Mi erfaring er at Regaen liker seg godt på veggen ja.

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vel, tilbake til fysaken.

Svenske solid-tech radius solo 1 mono amp stand levert frå Paul @ PM Audio løfter KAV-250a, forgjengaren til 2250 om eg ikkje tek heilt feil, i passande høgde opp frå gulvet. Flott byggekvalitet på desse rackene! Valget falt på svart, som eg synes passa bra.

Dei "tynne" lissene som kan skimtast på sidene er eit resultat av (midl) omdisponering av midler til hifi. Desse utgjer nok isolert sett ingen oppgradering, reint lydmessig sett. Ønsker ikkje å seie noko meir om desse i denne tråden.

Nei, som sagt, tilbake til kva som står oppå testbenken. Den gir inntrykk av solid byggekvalitet, denne veldimensjonerte moduloppbygde saken.

Ser bra ut dette? Eg føler dette lover godt. Sluttrinnet er kjøpt og betalt, så gratulasjoner er på plass!

Mvh. Karl, som må tilbake i sofaen like under hemsen her eg sitter og smiler, og avslutte kvelden med godbiter frå Peter Gabriel

:)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Jaja, gratulerer da Lydkarl. Det ser bra ut dette her!
    Finishen på det børstede stålet på Krell'en er superlekkert og kommer ikke helt frem på bilder, ikke engang dine ;)

StereoJoe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Antall liker
    2
    Jeg har hatt gleden av et par lyttesesjoner hos Lydkarl etter at Krell overtok for Doxa. For meg gjenstår det nok litt mer kartlegging av dens egenskaper før endelig dom kan felles, men inntrykk sålangt er følgende:

Krefter og kontroll er to begreper mange vil assosiere med Krell effekttrinn. Dette gjelder og i LydKarl sitt oppsett - en kan ikke unngå å legge merke til hvordan særlig rytmisk musikk fremstår med mye større autoritet enn tidligere. Subjektivt kjennes det som musikken er "raskere", og man aner mer av akustikken som ligger i det enkelte opptak. Det er for eksempel enklere å detektere utøvernes plassering i forhold til hverandre, dersom opptaket bærer slik informasjon.

Renhet og stillhet. Etter kraft og kontroll er dette karakteristikker jeg umiddelbart la merke til ved overgangen fra Doxa til Krell. Ikke fordi Doxaen støyet eller bråket på noe vis, det er vel i større grad det faktum at oppsettet nå drar nytte av fullbalansert signalbehandling og signaltransmisjon som er forklaringen. Disse parametrene er jeg kanskje i overkant sensitiv på selv, jeg mener de betyr en del for å klart få frem hvilken intensjon musikeren har med sin opptreden og de valg han gjør under fremføringen. For andre lyttere har kanskje ikke dette så mye å si, her er vi selvsagt forskjellige.

Totalt oppfatter jeg at oppsettet nå spiller noe nærmere et "nøytralt" klangideal. Endret høyttalerplassering bidrar sikkert en god del til dette, men effekttrinnets karakteristikk og kraftreserver er nok også en del av forklaringen. Dette kommer best frem ved litt pådrag på volumkontrollen, Doxa mistet litt "oversikten" ved høye volum - med Krell låter det kun høyere, rett og slett.

Det skal bli artig å høre oppsettet med variert musikk utover høsten, jeg ser frem til neste lyttesesjon allerede. Ellers må det jo bli en test av dpC1b oppe hos LydKarl, og en aldri så liten duell mellom KAV-250 og DPA 6.4 ligger vel også i kortene tenker jeg... 8)

Gratulere med ny forsterker!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn