Er nok den jaRojoh skrev:Audiolab 8000CDM - en av de få som leverer digital ut via BNC.
Mvh. Johan
Eg er som sagt overvelda over kunnskapen til enkelte her på hfs altså. Dette var imponerande, Johan !!Rojoh skrev:Audiolab 8000CDM - en av de få som leverer digital ut via BNC.
Mvh. Johan
Har inntrykk av at du sit på eit velfylt biblotek med minst to sterke hovudkategoriar, i prioritert rekkefølge:Valentino skrev:Min produktkunnskap står til stryk og allmenn beskuelse.
Flaks liksom, beskjeden er han óg ;DRojoh skrev:Litt flaks må man jo ha. Det var nok de siste bildene som gjorde det mulig for meg å tippe rett. Jeg kjente bare til to spillere/drivverk som hadde denne typen digitalutgang: Audiolab og faktisk et billig Cambridge-drivverk for noen år tilbake. Googlet frem noen bilder av Audiolab, og sammenlignet. Sikkert fortsatt et bra drivverk. Selv har jeg bare vært borti DACen. Likte den godt. Rent estetisk synes jeg at Audiolabs rene linjer uten overflødig dilldall, er pent. Fin Clapton-plate også. Min Clapton-favoritt.
Mvh. Johan
Takker og bukkerACTIVE skrev:Kan dette med bilder du Karl,alltid like hyggelig å følge med på denne tråden,og det beste av
alt,er veldig hyggelig å få tak i ting som har vært en gammel drøm.
Gratulerer Karl,blir vel et bra løft og dette
Joda, det har vorte litt sede-speling óg, etter DPDACen kom i hus, ei fin supplering til tolvtoms.Journey skrev:Ah!
Såg guddommeleg ut!
Me får ta oss ein slik ein ein dag...
Eg må jo nesten koma og sjå på nye 5"-snurraren din med
Takk for det, Nec, morro detteNecroth skrev:Du er forbaska flink med kameraet Karl. Gratulerer så mye med nytt flott drev
En helt normal syk person altså, som alle oss andreLydKarl skrev:Takk for det, Nec, morro detteNecroth skrev:Du er forbaska flink med kameraet Karl. Gratulerer så mye med nytt flott drev
Fruen ferska meg når eg knipsa her hin kvelden. Utsyrt med jallastativ, 3x bordlamper, spisebordslem i eik, pels, lommekamera med eksepsjonelt dårleg lysfølsomhet og manglande kamerafeste, fotstrikk (til barnedress) for å feste lommekamera til jallastativ, kvite handkle for å spre lyset, eitt bord, to stolar og upåklageleg humør var min umiddelbare kommentar; Ikkje le !!
Litt av eit syn, det der ;D
;D ;DIvaols skrev:Går på nattevakt nå. Psykiatrisk klinikk i Kristiansand. Jeg skal legge inn godord for deg, og du skal få spille hele natta LydKarl hvis du havner her he he ;D
Takker for det, du er jammen meg ikkje så verst sjøl !!FallenA skrev:Utrolig flotte bilder Lydkarl!
Og gratulerer med nytt drivverk!
(Kanskje du må gi meg et kurs i foto )
Alltid på jakt etter det vesle ekstra vettuIvaols skrev:Spennende dette med akustikk LydKarl.
Du har etter min mening glimrende akustikk allerede, så klarer du en ytterligere forbedring så blir det svært svært bra!
Takk for det, du får stikke innom ein kveld, er ikkje lange bitentomerik skrev:Karl, det der ser skikkelig trivlig ut!
Takk for det, Vapor. Flotte høgtalarar du har der forresten, har sansen for desse. Har ikkje vondt for å forestille meg at dei trivst med cjVapor skrev:Ser jo veldig koselig ut !
Sikker på lyden er bra også...........
Manglar kun ein siste komponent for å køyre fullbalansert no ja, og som du er inne på; mi erfaring med sluttrinn frå DP i oppsettet mitt begrensar seg til 6.4. Eg vil karakterisere denne som ein fin match med DP BPC 7.0 og DPDAC 800. Legg ikkje skjul på at eg er begeistra for Ernstsens produkter ;-)zemtex skrev:Lækkert, none the less!
Mangler egentlig bare noe i nederste hylle, noe som kanskje matcher designet til komponentene over
Tenker å knipse litt meir oversiktsbilder over heile rommet, var veldig kjekt å sjå bildene du knipsa bakover i lytterommet ditt. Til veka kanskje?RoDa skrev:Atter en gang lekre bilder!
(Helt enig angående dine tips, slik gjør jeg også det. Bortsett fra det med lyskilder, speilrefleksen har greit med justeringer.)
Kjør gjerne på med flere bilder av rommet, jeg forstår ikke helt hvordan det ser ut fra de nåværende bildene.
Synd du bor så langt unna, får prøve å se om det blir en tur i dine trakter i løpet av sommeren.
Eg lova deg bilde av rommet. Har prøvd å få til noko her, men det er frykteleg vanskeleg å få nok lys på slike oversiktsbilder. Enda opp med kriseløsning med to arbeidslampar som blitz, framleis er det noko bråkete bilde. Men du får eit visst inntrykk av rommet uansett (unntagen venstre sidevegg ift lyttepos., det får me heller komme tilbake til, knota nok for å få til dette hehe).RoDa skrev:Kjør gjerne på med flere bilder av rommet, jeg forstår ikke helt hvordan det ser ut fra de nåværende bildene.