Hmm... jeg hadde egentlig tenkt å slå meg til ro en stund med mine Cardas Cross xlr mellom cd spiller og forsterker. Men, ikke alltid ting går som planlagt ;D. Ble litt nysgjerrig på Whistler Coanda etter å ha lest om de her på sentralen ,og fikk lyst til å prøve. Med 14 dagers returrett så er det jo ikke så stort tap uansett om det skulle gå "galt".
Nå var det ingen grunn til bekymring her! I mitt anlegg blir nå Coanda værende og Cardas må ut. Synes ikke på noen måte at Cardas Cross er en dårlig kabel, det var bare det at Whistler Coanda for meg fremstår som bedre! Jeg kan ikke si noe om Coanda trekker fra eller "farger" lyden noe mer eller mindre enn mange andre kabler jeg har hatt, jeg har jo aldri hørt anlegget mitt uten kabler mener jeg. Men, jeg er overbevist om at min Primare I30 og CD31 er konstruert for å spille bra sammen, og jeg har aldri hørt de bedre enn med Whistler Coanda som bindeledd mellom de. Kablene gjør musikken frigjort, detaljert, behagelig og musikalsk

. Det jeg først og fremst legger merke til er fraværet av "støy", men jeg hører tydligere fler detaljer i bassgjengivelsen enn jeg gjorde før. Oppover i frekvensene er det også meget detaljert og tja... naturlig, uten "ubehageligheter" i f.eks diskanten.
For å si det enkelt, jeg er meget fornøyd med Whistler Coanda