Lyttet til Whistler Audio Cerise - en liten tankevekker..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • AB1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.05.2010
    Innlegg
    159
    Antall liker
    1
    Det var akkurat "boogey" faktoren som ble bedre når jeg fikk mine Cerise II kabler og jeg spiller mye høyere på grunn av dette. Allt ble ryddigere og luftigere også, ved høyt volum. Instrument klangen ble mer riktig og plassering av disse i lydbildet. Beste lydforbedring i forhold til kronene disse koster, mener jeg.
     

    ayaboh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    1.690
    Antall liker
    8
    Petterone skrev:
    Jeg lånte en Cardas kabel for å prøve. Denne koster ca.7500 (1,5m). Lyden var mye "flatere" og hadde mindre detaljer enn Cerise2. Cerise2 åpner opp lydbildet mer, og dybden øker (mer 3D). Kan også spille høyere uten at lyden blir sammenklemt, samt at du hører hvor musikere står i forhold til hverandre.
    Uten att jeg spesifikt har hørt en av de overnevnte kabler,syntes jeg ofte kabler generelt som scorer høyt på detaljer og 3D går på bekostning av boogey faktoren,de mister rett og slett noe av trampe takten lysten,men er veldig korrekte i spillestilen.

    Sist jeg hørte noe Arne Nordheim hadde jeg ingen lyst til å trampe takten, "no boogie", for å si det slik. Sier kanskje litt om hvilken musikk du vanligvis hører på.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.152
    Antall liker
    34.750
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hallo Whistler.

    Hva er prisen din på denne nå i XLR? Bruker du de kontaktene som er avbildet?
    Lende fortsatt 0,85m og leveringstid?

    gismo
     

    Vedlegg

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.825
    Antall liker
    614
    Hei og hopp!
    Sender deg en pm i løpet av få minutter, gismo. :)
     

    HHH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2009
    Innlegg
    212
    Antall liker
    2
    Flere her som lurer på priser, hvor de kan kjøpes, og som gjerne skulle testet et par!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn