Hehe, ja noe av luftigheten/utstraktheten kunne jeg ønsket meg, men når det kommer til området 500 Hz og ned gir jeg denne opplevelsen Terningkast to i forhold til en femmer her hjemme.Men bedre enn hjemmelaget?Hørte også disse der, og det var forholdsvis grei lyd ja
Det er artig det du sier der. For å få til skikkelig gjengivelse i nedre frekvensområder så gjelder kjent kunnskap, solid håndverk og en tilstrekkelig mengde med høykvalitets elementer. Lite rocket-science og snake-oil.Hehe, ja noe av luftigheten/utstraktheten kunne jeg ønsket meg, men når det kommer til området 500 Hz og ned gir jeg denne opplevelsen Terningkast to i forhold til en femmer her hjemme.Men bedre enn hjemmelaget?Hørte også disse der, og det var forholdsvis grei lyd ja
Gratulerer, dette blir spennende. Husk på å gi oss noen bilder daFår en varelevering fra Acoustic Tuning imåra.................
Hva kommer inn mon tro?
Gratulasjoner får du fra meg også, for jeg hadde samme opplevesen når jeg byttet S1 ut med S3. De passet mye bedre i mitt relativt store rom, og jeg har aldri angret et sekund.Takker for gratulasjoner. De spiller faktisk som en drøm der de står på samme plass som S1 sto. Førsteinntrykket er ihvertfall full klaff med elektronikk, rom og lydpreferanse.
Gratulere 32bit
Hei. Jeg har eid de over flere år før og det er en fantastisk høyttaler. Den krever godt med effekt for å yte optimalt da den er nokså tungdrevet. Men har du effekt og gode komponenter ellers, så spiller de storslagent med en fantastisk stram og dyp bass. Trykkammer gjør de også enklere å plassere i forhold til mange andre høyttalere jeg har hatt.Hei
Noen som har info om Magico Q5 ? Hørt de osv. (bortsett fra at de er jævlig tunge)