Har en følelse av at Mark Levinson er dårlig butikk her i Norge. Blir det for dyrt?...for liten avanse?Heisann,
Finnes det noen norsk nettside hvor man kan sjekke priser osv. på Mark Levinson produkter?
Vet at Busk lyd & bilde har dette, men den er under oppdatering den siden dems.
På forhånd takk!
Er det snakk om den litt eldre 331 100 Wattern, eller nyere 334 125 Wattern? Den integrerte er forøvrig såkalt bygd på 334, men oppgitt til 100 W (uten at antall W har sååå mye å si for disse produktene).Takker!
Var nedom hifi sjappa i byen. Den effekten kostet rundt 80k ny. Han karen her har den minste effekten i 300 serien, og denne cd prossesoren. Han skal muligens slege det, så her kan jeg jo muligens få til en god handel
Har foresten McIntosh MA6500, den er betydlig billigere en ML produkter. Et alternativ jeg har vert inne på. Er å selge AudioVector og McIntosh, og kjøpe denne elektronikken, så får jeg heller bruke Mirage OM-14 høyttalerene jeg har stående en stund, til jeg får råd til noen større høyttalere
Bilde er av en 335Den som er avbildet er enten 335 eller 336. 334 har ikke 'føtter' og toppen er fulstendig plan.
Har du fått hørt den ennå?Er dette mer riktig bilde da?
Virka som den var uten føtter, og plan på toppen.
Ser ut som en 331, den har litt skarpere profiler og utførelse. Dvs 334 er litt rundere i kantene enkelte steder. Men alt i alt så ligner de utseendemessig svært mye.Er dette mer riktig bilde da?
Er dette mer riktig bilde da?