C52 har ikke fullbalanserte innganger/utbganger. Det pleier i alle fall å stå "fully balanced" i technical specifications. Det gør det ikke. Det er ett minus for ett dyrt produkt. Bare nevner det. Allikevel bør det være en god preamp.
Jeg har ikke satt meg inn i detaljene bak C52, men jeg vil tro at det er som følger:C52 har ikke fullbalanserte innganger/utbganger. Det pleier i alle fall å stå "fully balanced" i technical specifications. Det gør det ikke. Det er ett minus for ett dyrt produkt. Bare nevner det. Allikevel bør det være en god preamp.
Smått enig.. men hva skal med det om lyden er konge uten ?! . En fullbalansert Mcintosh koster tydeligvis godt over 100.000kr... Men du får iallefall muligheten for lange XLR kabel strekk med de mindre modellene også...C52 har ikke fullbalanserte innganger/utbganger. Det pleier i alle fall å stå "fully balanced" i technical specifications. Det gør det ikke. Det er ett minus for ett dyrt produkt. Bare nevner det. Allikevel bør det være en god preamp.
Smått enig.. men hva skal med det om lyden er konge uten ?! . En fullbalansert Mcintosh koster tydeligvis godt over 100.000kr... Men du får iallefall muligheten for lange XLR kabel strekk med de mindre modellene også...C52 har ikke fullbalanserte innganger/utbganger. Det pleier i alle fall å stå "fully balanced" i technical specifications. Det gør det ikke. Det er ett minus for ett dyrt produkt. Bare nevner det. Allikevel bør det være en god preamp.
Nå er nok Mcintosh godt overpriset, og lever endel på navnet og design. Hegel lager vel full balansert utstyr... uten at je syns det er noe bedre .
Hei
Jeg har en MA6900 som trenger nye pærer i UV metrene. Noen her som har oppgradert til LED-pærer? Sendte en forespørsel til AudioClassic men de hadde slutta å levere led-kit til MA6900.
Googlet litt og fant linken under. De fører led-pærer som passer og har tre fargevalg. Nå er jo smaken som baken men hvilken farge ville dere gått for? Hvit? Varm hvit? eller blå?
4.8MM WARM WHITE BI-PIN LED PANEL LAMP 7373 14V REPLACEMENT FITS MCINTOSH - Fantasia Audio
God Jul!
Mvh W
Hvilken ht-kabel bruker du? Med Audiovectors nøytralitet og McIntosh tendens mot en varm lyd, er kabler noe du har testet endel?
Har McIntosh og Vienna Acoustics sjølv.
Sortere bakgrunn. Bedre avstand mellom instrumenter. Alt er relativt. Vrient & gå i detalj her. Men man merker at noe er bedre.Hvordan forandret lyden seg?
Hehe , det er vel tvilsomt om det kommer til å skje men...Hva... Selge "min" c48?!?!
Trekker fram innlegget igjen jeg, skulle gjerne ha lest litt om lydkvalitet på MA6900. Denne skal etter hva jeg har lest av eldre omtaler være litt mer varmtklingende enn f.eks MA7000. Noen som kan si litt mer om det? Og eventuelle andre egenskaper til denne? Den holder seg nå hvertfall godt i pris og er ikke langt unna MA7000 på bruktmarkedet. for øvrig sjeldent å se en 6900 til salgs. Enten er det få av dem, eller så liker eierne disse veldig godt...Dere som har MA6900, hvordan er lyden i den kontra en rørforsterker fra Mcintosh? Og kontra MA6600 og MA6800?
Takker for svar.
Trekker fram innlegget igjen jeg, skulle gjerne ha lest litt om lydkvalitet på MA6900. Denne skal etter hva jeg har lest av eldre omtaler være litt mer varmtklingende enn f.eks MA7000. Noen som kan si litt mer om det? Og eventuelle andre egenskaper til denne? Den holder seg nå hvertfall godt i pris og er ikke langt unna MA7000 på bruktmarkedet. for øvrig sjeldent å se en 6900 til salgs. Enten er det få av dem, eller så liker eierne disse veldig godt...Dere som har MA6900, hvordan er lyden i den kontra en rørforsterker fra Mcintosh? Og kontra MA6600 og MA6800?
Takker for svar.