Nei dessverre. Tollpost somler noe vanvittig, som vanlig.Solo skrev:Har de funnet veien hjem??REX skrev:Takk så mye. Mine kommer fra Tønsberg
Hadde gleda meg til å koble opp i helga, men den gang ei
Nei dessverre. Tollpost somler noe vanvittig, som vanlig.Solo skrev:Har de funnet veien hjem??REX skrev:Takk så mye. Mine kommer fra Tønsberg
Ser og høres ut som glass ja. Tok en mynt og kakket forsiktig i frontplaten og det høres ut som glass. Er vant til plexi/akryl fra Electrocompaniet og den er ikke særlig motstandsdyktig mot riper. Etter å ha spilt to kvelder nå begynner ting å løsne. Dette lyder bare bedre og bedre. Kom meg ikke i seng før nærmere kl 0300 i natt. Måtte bare spille den cdn og den cdn og den cdn og........... ;DSolo skrev:Vil tro det er glass, det ser du vel? Mine 501 har ekte glassplate bak, mens vu-meteret er beskyttet med en plexiglassfront, trolig fordi denne kan være endel tynnere enn glasset som er bak og det ville blitt veldig tykt om alt var glass.
Det tyder på at du har gjort et riktig valg i forhold til siste oppgradering ;DSolo skrev:Hehe, jeg ble vekket kl 0400 i natt da en bekymret kone fant meg sovende på sofaen - jeg skulle bare høre ferdig echoes (pink floyd meddle) før jeg kom og la meg. :-[
ikke samleplaten echoes, men siste sangen på platen meddleroom skrev:skjønner nå ikke hvorfor du sovnet. echoes er jo ei kongeplate.
Kanskje ikke verdens dyreste, og om det i det hele tatt har noen hensikt skal jeg ikke ha sagt noe om, men her har du et forslag: http://www.hifiklubben.no/produkter/kabler/diverse_kabler/van_den_hul_the_link_kabel_roed.htmOhYeah skrev:Event. noen som har forslag til en god rca - rca jumpers?
OhYeah
Den informasjonen kan umulig stemme. 7000 tok over for 6900. 6600 tok over for 6500.musicus skrev:Noen av dere Mc freaks som våger seg på en forklaring av forskjellen mellom MA6900 og MA6600? Har hørt av en forhandler at MA6900 skal fases ut ila 2009 og erstattes(t) av MA6600, noen forskjeller burde det jo være men noen som sitter på førstehånds info/erfaring?
Ser på deres hjemmeside at MA6900 allerede er tatt bort til fordel MA6600 og står som deres nest største int.
mvh
¨Man skrev:Den informasjonen kan umulig stemme. 7000 tok over for 6900. 6600 tok over for 6500.musicus skrev:Noen av dere Mc freaks som våger seg på en forklaring av forskjellen mellom MA6900 og MA6600? Har hørt av en forhandler at MA6900 skal fases ut ila 2009 og erstattes(t) av MA6600, noen forskjeller burde det jo være men noen som sitter på førstehånds info/erfaring?
Ser på deres hjemmeside at MA6900 allerede er tatt bort til fordel MA6600 og står som deres nest største int.
mvh
Synes jo selv også at dette høres mer logisk ut, får sjekke noe mer rundt dette...Man skrev:Den informasjonen kan umulig stemme. 7000 tok over for 6900. 6600 tok over for 6500.musicus skrev:Noen av dere Mc freaks som våger seg på en forklaring av forskjellen mellom MA6900 og MA6600? Har hørt av en forhandler at MA6900 skal fases ut ila 2009 og erstattes(t) av MA6600, noen forskjeller burde det jo være men noen som sitter på førstehånds info/erfaring?
mvh
Takk for tips. Tenkte overhodet ikke på HifiklubbenArtDeco skrev:Kanskje ikke verdens dyreste, og om det i det hele tatt har noen hensikt skal jeg ikke ha sagt noe om, men her har du et forslag: http://www.hifiklubben.no/produkter/kabler/diverse_kabler/van_den_hul_the_link_kabel_roed.htmOhYeah skrev:Event. noen som har forslag til en god rca - rca jumpers?
OhYeah
OhYeah skrev:Takk for tips. Tenkte overhodet ikke på HifiklubbenArtDeco skrev:Kanskje ikke verdens dyreste, og om det i det hele tatt har noen hensikt skal jeg ikke ha sagt noe om, men her har du et forslag: http://www.hifiklubben.no/produkter/kabler/diverse_kabler/van_den_hul_the_link_kabel_roed.htmOhYeah skrev:siden jeg har gått til innkjøp av MA7000 sist torsdag, måtte jeg prøve dette tipset og dro derfor innom Hifi-klubben i Grensen i Oslo i ettermiddag. Jeg må bare si etter å ha hørt VdH The Link i 10 min. nå: spar pengene. Dette hadde ingen effekt! Kan muligens være at VdH ikke er skjermet. Her ble det ingen forbedring iallefall
Event. noen som har forslag til en god rca - rca jumpers?
OhYeah
Og JA det har helt klart noe for seg å bytte ut disse metallbøylene med en kabel. testet dette med en god gammel (ihvertfall gammel) 80 cm Silk kabel.
Resultat: De som fortsatt bruker disse originale metallbøylejumpersene - BYTT UT!
Det skulle stått advarsel om bruk av disse jumpers-bøylene i brukerveiledningen ;D
Hva med deg Rex? Har forsterkerne dine kommet frem?REX skrev:Lekkert ;D
Jepp.Solo skrev:Hva med deg Rex? Har forsterkerne dine kommet frem?REX skrev:Lekkert ;D
Hva synes du da? Hvordan er de sammenliknet med aw180?REX skrev:Jepp.
De er oppe og går de
Strammere bass, litt lysere i toppen. Og uante kraftreserverSolo skrev:Hva synes du da? Hvordan er de sammenliknet med aw180?REX skrev:Jepp.
De er oppe og går de
eller MiniMac som den også kallesBigSwifty skrev:Har dere sett "kompaktanlegget" til McIntosh? Tror det foreløpig kalles 60th anniversary edition, eller noe lignende. Liten omtale i siste HIFI.News.
Slik ser det ut for meg:musicus skrev:Synes jo selv også at dette høres mer logisk ut, får sjekke noe mer rundt dette...Man skrev:Den informasjonen kan umulig stemme. 7000 tok over for 6900. 6600 tok over for 6500.musicus skrev:Noen av dere Mc freaks som våger seg på en forklaring av forskjellen mellom MA6900 og MA6600? Har hørt av en forhandler at MA6900 skal fases ut ila 2009 og erstattes(t) av MA6600, noen forskjeller burde det jo være men noen som sitter på førstehånds info/erfaring?
mvh
mvh
Gått å høre at det er flere som har funnet lydnirvana ;Dluthic skrev:Hei, takk for det
Jeg synes det spiller bra på alle måter. Dynamisk, åpent, kontrollert, rolig kontrollert lydbilde selv på utrolig høyt nivå. Flott rom og perspektiv følelse, låter aldri hardt, låter mer åpent og detaljert enn min forrige VTL forsterker. Overrasket over hvor detaljert 1.2 kw'ene spiller. Utrolig bra forsterker ... og så ser de bare vannvittig kule ut
Ja her er det bare å bestilleMute skrev: