soundscape
Æresmedlem
La oss håpe det ikke er Zombier involvert .Laget av en Russisk kriger på fritiden :=)
La oss håpe det ikke er Zombier involvert .Laget av en Russisk kriger på fritiden :=)
Mange takk. Liker dem veldig godt selv.Veldig fin finish på høyttalerne dine, og de passer også godt sammen med stol og 'bord' - 12 poeng
Tre av disse godkjenner jeg. Ry Cooder har jeg ikke kjennskap til.
Vintage Ry Cooder. Syttitalls-Cooder er ikke min favoritt. En del perler innimellom, men litt sært og nisjepreget. Også synes jeg ikke han sang så bra på den tiden. Hans andre periode som soloartist, derimot, fra 2005 og utover, den liker jeg best. Spennende produksjoner og vokalen har blitt mye bedre. Dypere stemme og mer selvsikkerhet og presisjon. Også har du jo filmmusikken fra 80-tallet, da. Paris, Texas er jo fantastisk.
Mi erfaring også då niåringen tvang meg med i bakken (har ikkje hatt slalomski på beina på 25 år, eig berre fjellski, men leigde eit par for anledninga): “pappa, du er skikkeleg god”Jeg hadde håpet å sitte i solveggen med kaffe og avis, men de tvang meg med.
Familiebiten ved det er uvurderlig, og jeg har mange gode minner fra yngre år. Men nå er jeg på det stadiet at å kosekjøre slalom blir for kjedelig, mens det å presse grenser heller ikke er aktuelt lenger Det er gøy å videreføre litt ferdigheter til barna, da.Mi erfaring også då niåringen tvang meg med i bakken (har ikkje hatt slalomski på beina på 25 år, eig berre fjellski, men leigde eit par for anledninga): “pappa, du er skikkeleg god”