Har du ikke sett at han ikke biter fra seg så mye i kommentarfeltet lenger?Tannlaus i din alder..?
Den posen med tørrfisk hvor fant du den ?
Kjøkkenskapet? Her så har Eide Handel det meste. Det rare er at før fantes sånne ting nesten overalt. Men nå må man kanskje lete litt etter det, men det henger gjerne poser med tørrfisk på butikkene her.Den posen med tørrfisk hvor fant du den ?
Den er å finne i alle butikker i Narvik også.. i flere varianter.Extra har den i Harstad i alle fall.
Hva koster tørrfisk i Norge om dagen??Kjøkkenskapet? Her så har Eide Handel det meste. Det rare er at før fantes sånne ting nesten overalt. Men nå må man lete etter det.
Husker med gru siste året på ungdomsskolen, så skulle skoletannlegen gå grundig gjennom alle elever.Ødelagt av skoletannlegen i sin tid Gammal kjerring med Parkinson Light.
Tannlege Fru Bro på kruseløkkaHusker med gru siste året på ungdomsskolen, så skulle skoletannlegen gå grundig gjennom alle elever.
Hun fant ti steder hun ville borre og fylle, og så var også tannsettet mitt ferdig sabotert...
Det stemmer.Tannlege Fru Bro på kruseløkka
hvem husker vel ikke det rem drevene boret fra helvete .Det stemmer.
hvem husker vel ikke det rem drevene boret fra helvete .
Akkurat slik så tannlegestolen ut på Vålerenga barneskole i mine første skoleår SATAN så redde vi var når det banket på klasseromsdøra midt i timen. Terror av verste sort. Jeg kan enda fremprovosere minner om lydene fra raklinga av mekanismen, lukta av brent emalje osv. Grøss...
Den nyere generasjonen 3D-printer sine egne tenner når de faller ut av for mye brus og energidrikker.Akkurat slik så tannlegestolen ut på Vålerenga barneskole i mine første skoleår SATAN så redde vi var når det banket på klasseromsdøra midt i timen. Terror av verste sort. Jeg kan enda fremprovosere minner om lydene fra raklinga av mekanismen, lukta av brent emalje osv. Grøss...
Akkurat slik var det! Det banket på døra, og alle vi prøvde å gjøre oss så små og usynlige vi bare kunne.Akkurat slik så tannlegestolen ut på Vålerenga barneskole i mine første skoleår SATAN så redde vi var når det banket på klasseromsdøra midt i timen. Terror av verste sort. Jeg kan enda fremprovosere minner om lydene fra raklinga av mekanismen, lukta av brent emalje osv. Grøss...
Du likte ikke skoletannlegen du heller?Nekter å trykke "Liker" på denne tråden. Til og med bedøvelsen gjorde en dausjuk.
Skoletannlegen ja, husker fremdeles venteværelse med to plakater på veggen, en fylt av forskjellige grønnsaker og en prydet med det groteske resultatet av fremskreden Pyrea. Gjennom døren hørte man boret gå varmt og til slutt vaklet en klassekamerat ut døra med blodskutte øyne og kritthvitt ansikt. Så er det din tur.Akkurat slik så tannlegestolen ut på Vålerenga barneskole i mine første skoleår SATAN så redde vi var når det banket på klasseromsdøra midt i timen. Terror av verste sort. Jeg kan enda fremprovosere minner om lydene fra raklinga av mekanismen, lukta av brent emalje osv. Grøss...
Øvrigheten må jo få vite i hva fruen har fått doktor grad i.
Ph.d.-grad i helsevitenskap. Så blir jeg syk, har jeg heldigvis min egen dokter.Øvrigheten må jo få vite i hva fruen har fått doktor grad i.
Skoletannlegen i Hokksund...Lagga... hvor er det bildet fra??
Nei, den var til salgs sist gang på Hifisentralen i 2015 så langt jeg vet.Denne er ikke ofte å se til salgs.