Årene går. Heldigvis har vi fått bedre musikk både før og etter den samlingen der
Godt Nyttår
Årene går. Heldigvis har vi fått bedre musikk både før og etter den samlingen der
Hæ?Årene går. Heldigvis har vi fått bedre musikk både før og etter den samlingen der
Godt Nyttår
Kasset samlingen du la ut bildet av...
Hva mener du ble så mye bedre etter "den samlingen der"..?Kasset samlingen du la ut bildet av...
Ja, da er vi inne på sånne ikoniske design, f.eks. Beogram 4000C.Joda den var litt bedre men er mest glad i tradisjonelle spillere og helst fra 70 tallet
mvh
Mente bare at det er heldigvis laget bedre musikk både før og etter den samlingen ingenting i den samlingen som gjør at man vil rope hurra i mine ørerHva mener du ble så mye bedre etter "den samlingen der"..?
Det var da en merkelig påstand Hvor har du det fra?Mente bare at det er heldigvis laget bedre musikk både før og etter den samlingen ingenting i den samlingen som gjør at man vil rope hurra i mine ører
Nei det er da mange som ikke liker de bandene og musikken..Det var da en merkelig påstand Hvor har du det fra?
Og de alternativene som skal være bedre er..?Nei det er da mange som ikke liker de bandene og musikken..
Tar nok litt AC/DC, deff lepard, toto, pink floyd, rage against the machine, faith no more osv osv framfor alle de der..Og de alternativene som skal være bedre er..?
Stereo er ut!Gratulerer med snasen monohøytaler!
Nå er det jo sånn at vekta har presset ned benken litt siden sist, så jeg må nok vatre opp igjen -fire føtter å justere. Denne veier 6 Kg:Gratulerer med en super fin center kanal, men hvordan blir lyden siden benken er ut av vater.
Lakk og lær altså? Kjekt med litt krydder i hverdagen!Så er det litt lær på toppen av den nye...
Nå kan det nye året bli stadig mer interessant!Lakk og lær altså? Kjekt med litt krydder i hverdagen!
Sonus Faber har jo sluppet unna med lakk og lærkonseptet i årtier, så at du skal straffes på jomfruturen er kanskje en smule urettferdig. Det holder med litt lett ris på baken....men det ser ut til at jeg må bøte for mine Hifi-synder her..?
Men du, vi ser alle ut til å like denne pickup'en, selv om den virker å være litt utenfor rekkevidde...Imponerende opptak
Har opplevd det ofte. Om avspille-utstyr ikke er "bra nokk", kan MJ fort bli slitent å høre på. Dette var jo helt TOP$$.
Umami Red er klart en PU å ønske seg.
Håper på kanskje å få testet ut en Sumiko Starling i 2023
@alphamale og naboen hans som har snekret huset ditt?Mens denne veier 15 Kg, og da skjer det saker og ting med gulv og rack.
Var han her i -69?@alphamale og naboen hans som har snekret huset ditt?