Nei. Helt stille nå. Fikk sånn grisekjeft da jeg antydet at et par Daguerroer av nevnte selskap hadde gjort seg at nå skal jeg ikke prøve meg utpå en gang til!Da var det vin og ost. Undres om ikke #Sluket vil prate om de tre vakre damene igjen..?
Nei. Helt stille nå. Fikk sånn grisekjeft da jeg antydet at et par Daguerroer av nevnte selskap hadde gjort seg at nå skal jeg ikke prøve meg utpå en gang til!Da var det vin og ost. Undres om ikke #Sluket vil prate om de tre vakre damene igjen..?
Du skulle ha sett de mørke skjønnhetene, de var sannelig en fryd for øyetNei. Helt stille nå. Fikk sånn grisekjeft da jeg antydet at et par Daguerroer av nevnte selskap hadde gjort seg at nå skal jeg ikke prøve meg utpå en gang til!
Ja, passende navn for anledningen. Jeg har jo fortsatt gode minner fra Sør-Afrika, som eksempelvis selskapslekene de driver med der.Kåte råne... coolt navn på vin![]()
Lyset på men ingen hjemme...
Ser ut som de har fått utstyret fra imperiet.Ingen hjemme.
Dadadadaataadaa....Ser ut som de har fått utstyret fra imperiet.![]()
Mulig jeg har glemt noe, men overgangen fra NAD gikk til Electrocompaniet med EC4.5 og AW180. NAD i all sin prakt var ikke dårlige produkter, men det var litt mer ompa i AW180.Skal sei Bjørn, rene Nad profetenHar hatt noe derfra jeg også på 80 tallet
mvh
Nei det ser vi jo i media at lyset er på men ingen hjemme både hos Støre å Vedum
Tja, vi skjønner jo at SV har fått en ganske viktig posisjon i forhandlingene rundt statsbudsjettet, og da blir det det pokertryner. Uansett, vi skal ha mindre penger å rutte med for å få ned inflasjonen, og staten sikrer at bankene ikke roter seg inn i det samme uføret som på 1980-tallet. Likevel, kunne nok Støre ha tjent på å kommunisert litt åpnere til folk flest. Jeg møtte forresten dude'n i Bosnia på 1990-tallet, og da var han sammen med Jagland.Nei det ser vi jo i media at lyset er på men ingen hjemme både hos Støre å Vedum![]()
Støre er rett mann på rett plass.. Han river ned AP til et nivå de fortjener å være påTja, vi skjønner jo at SV har fått en ganske viktig posisjon i forhandlingene rundt statsbudsjettet, og da blir det det pokertryner. Uansett, vi skal ha mindre penger å rutte med for å få ned inflasjonen, og staten sikrer at bankene ikke roter seg inn i det samme uføret som på 1980-tallet. Likevel, kunne nok Støre ha tjent på å kommunisert litt åpnere til folk flest. Jeg møtte forresten dude'n i Bosnia på 1990-tallet, og da var han sammen med Jagland.