Kan du ikke fyre den opp nårsomhelst?Digitalt eller ikke, jeg gleder meg til å kunne fyre opp denne igjen.
Egentlig. Men huset er fullt av folk langveisfra i forbindelse med dåp. Da er verken "tid eller plass" til mine eskapader for tiden. Men til uka....Kan du ikke fyre den opp nårsomhelst?Digitalt eller ikke, jeg gleder meg til å kunne fyre opp denne igjen.
Nja, i forhold til rommet så ble det ikke så verst. Godt dempet, og så står høyttalerne lengre ut fra bakveggen enn det ser ut til på bildet.Hehe, litt å gå på i høyttalerplassering der
Kjøpte meg remaster utgaven av Blue i 180 gram PFRLP14 den første var kraftig konveks , byttet den inn fikk en som var noe mindre konveks / konkav alt etter som hvilken vei den ligger .Forsinket julegave fra meine tauchter in Berlin.
Vis vedlegget 568487
Vis vedlegget 568488
Vis vedlegget 568489
Jeg har ikke det problemet, heldigvis. Men man skulle vel ha ventet seg at en slik utgivelse burde være strøken. Jeg hadde litt støy og skipping på side D, på første låt. Litt vask av plate ser ut til å ha fikset dette.Kjøpte meg remaster utgaven av Blue i 180 gram PFRLP14 den første var kraftig konveks , byttet den inn fikk en som var noe mindre konveks / konkav alt etter som hvilken vei den ligger .Forsinket julegave fra meine tauchter in Berlin.
Vis vedlegget 568487
Vis vedlegget 568488
Vis vedlegget 568489
Mvh
Kvalitetskontroll hva er det ?
Tenkte meg ikke godt nok om ved kjøp (180g skive gir ingen fordeler bare bakdeler tenker da på VTA )Jeg har ikke det problemet, heldigvis. Men man skulle vel ha ventet seg at en slik utgivelse burde være strøken. Jeg hadde litt støy og skipping på side D, på første låt. Litt vask av plate ser ut til å ha fikset dette.Kjøpte meg remaster utgaven av Blue i 180 gram PFRLP14 den første var kraftig konveks , byttet den inn fikk en som var noe mindre konveks / konkav alt etter som hvilken vei den ligger .Forsinket julegave fra meine tauchter in Berlin.
Vis vedlegget 568487
Vis vedlegget 568488
Vis vedlegget 568489
Mvh
Kvalitetskontroll hva er det ?
Ingen ting er bedre en at en selv er fornøydGreia med RoomPerfect er at den demper sannsynligvis effekten til bassen som følge av at høyttalerne står nært bakveggen. Jeg bruker toe-in, og med de målingene jeg har gjort så er lyden faktisk utrolig godt balansert og tredimensjonal.
TDAI'ene er kanskje ikke for alle, og det er mer å leke seg med enn jeg har fått oversikt over. Men jeg synes det hele fungerer svært bra. Detaljering og perspektiv er meget bra.Ingen ting er bedre en at en selv er fornøydGreia med RoomPerfect er at den demper sannsynligvis effekten til bassen som følge av at høyttalerne står nært bakveggen. Jeg bruker toe-in, og med de målingene jeg har gjort så er lyden faktisk utrolig godt balansert og tredimensjonal.
Neinei..! Drømmer jo om nye høyttalere..!Stereofix var innom. Spørs om ikke han også drømmer om en TDAI nå..!
Jojo..! Begge deler.Neinei..! Drømmer jo om nye høyttalere..!Stereofix var innom. Spørs om ikke han også drømmer om en TDAI nå..!
Subwoofer, det må du ha.Jojo..! Begge deler.Neinei..! Drømmer jo om nye høyttalere..!Stereofix var innom. Spørs om ikke han også drømmer om en TDAI nå..!