Helt fint, jeg har brygget ute i minusgrader også. Man kan kjøpe en sånn varmekappe til Grainfather, og det hjelper jo på å isolere maskinen. Man skal imidlertid være obs på hvis det blåser osv. at man unngår at noe havner oppi mesk/vørter.Fungerer det greit å brygge utendørs?
Før gjorde jeg alt dette på kjøkkenet, da ble det trangt og man måtte planlegge alt man gjorde nøye for å unngå søling og gris. Balkongen går kjempefint, og ting prosess er ikke i veien for noen. Jeg har tilgang til vann via vaskerommet med gardenakobling. En av mine brødre koker også på balkongen, men han skryter imidlertid mye av sin Speidel. Jeg synes Grainfather funker veldig bra.Er ett par år siden jeg brygget sist, har liksom ikke noe fornuftig sted å stå hvor jeg kan grise med vann. Kanskje jeg prøver igjen når snøen går
Såvidt. eneste som irriterer meg er den nye appen, som ikke fungerer med PI7, forrige generasjon øreplugger. Men lyden er ganske mye bedre enn B&W PX som de erstatter, og mer på linje med lyden i PI7.Hei Bjørnen fra Nord,
Fornøyd med det nye headsettet ditt?
Har samme selv, og sammenlignet med et eldre Sony headsett, er det en innertier.
Klar og ren lyd, med rimelig bra bass.
Har testa det på fly, og støykanselleringa funka bra også.
Mvh Terje