C
cruiser
Gjest
Hvorfor cat8?Men vi formidler neppe til tenåringene at kokain, ghb og extacy umulig kan virke for det?
Er tross alt hakket mindre skadelig å teste en nettverksswitch eller skarve ethernetkabel imo- dog ER det etter egen erfaring alltid en smule fare for avhengighetsskaping også med lydforbedring i HiFi. Det KAN bli dyrere enn en lommeboka liker.
Jeg eier ingen fancey switcher eller ethernetkabler- har strukket meg til Supra cat8 så langt. Etter testen av Anzus, så er det klart at den skal få prøve seg på nytt. Altså ingen tvil i min sjel (etter å ha testet) om at lyden klarnet opp ved forrige forsøk- så får vi se om opplevelsen gjentar seg
J
Jeg skal uansett ikke kjøpe en slik nå, budsjettet strekker ikke til, er på power cable kjøret (fordi jeg "desverre" har testa noen bedre enn de jeg selv har) men DET er vel slike ting man krangler om virkningen av i en haug med andre tråder....
Mitt råd i HiFi er stort sett, å teste det man måtte ha lyst på selv, i sitt eget oppsett. Andres erfaring kan være veiledende, men det meste synes å være systemavhengig og/eller i det minste er vellyd en subjektiv opplevelse, hvor i tillegg smaken definitivt er som baken....
Synsing og formening uten selv å ha forsøkt, blir dermed for meg av mindre verdi.
En siste ting- HiFi er gøy og vellyd er kostbart- men det sosiale i all testing og utprøving er ALLTID hyggelig (blir aldri uhyggelig og sur stemning, før man leser på denne sentralen, alle (gjerne de samme folka) er jo blide og fornøyde- tåler uenighet og ulike opplevelser in real life! DET er i hvertfall gull...
K