Jeg mobber ikke, jegIkke helt umulig, Aurora..men tøff, det var´n. Bestefar til Caddy, den...
Mobb ikke Lamborghini, Otare..du glemte MAP Latil, Field- Marshall, Ferguson TE20 og ikke minst Tsjekkias stolthet: ZETOR
David Brown kjøpte Aston Martin og Lagonda i 1947 og eide merket frem til 1972. Det var teknologien til Lagonda som var interressant, de hadde en fin motor som var utviklet av W.O. Bentley. Zagato var med på å designe DB4 GT Zagato som er noe helt annet enn Bonds DB5Ang Aston: "DB" i modellbetegnelsene der står for David Brown. Brown designet bla Bondbilen DB5s teknikk, mens karosseriet er Zagato. Samme David sto bak traktormerket som bar hans navn, og idag er kjent som Case-David Brown eller bare Case Seinere designtrekk fra Astons klassikerbok- som den nærmest A-formede grillen- er formigitt av Heffernan & Greenley.
Hva babler du om? Alle ser vel at dette er BMW 2-serie active tourer cab!Tempo Vidal G1200: en motor med tilhørende drivverk i hver ende, to girspaker som må opereres samtidig og fire hjul som svinger både hit og både dit. Akslinger og drivverk med motor er bygd sammen og pendler sideveis i forhold til ramma,- i begge ender! Roterende reservehjul på begge sider skal motvirke fastkjøring i ulendt terreng.
Vis vedlegget 364749
Det er litt gammel Skoda Octavia over den..... ?Noen som vet merke?
En lokal bondetamp pleide å dingle litt nonchalant med Lamborghini-nøkkelen utpå kvelden. Det gjorde et visst inntrykk på lettpåvirkelige, men det gikk fort over igjen når de så hva som faktisk sto parkert utenfor. Tror ikke det sjekketrikset virket spesielt bra hele veien til mål.Å jo da, merket finnes.Jeg mobber ikke, jeg
Lamborghini ble jo startet av Ferruccio Lamborghini som da drev et selskap som lagde landbruksmaskiner, bl.a. traktorer (om det finnes fremdeles aner jeg ikke).
eller WartburgDet er litt gammel Skoda Octavia over den..... ?Noen som vet merke?
sorry, var litt rask der. Seff, vesttysk Korrigert!^Eeeeehhhh....Borgward var Vest-Tysk.
Ble kjøpt opp av Mercedes etter en litt merkelig konkurs. Var det BMW som sto bak konkursen fordi Borgward begynte å bli en seriøs konkurrent?
Lokale fjøsmekanikere holdt også på med sånt som å transplantere inn ekte 2-liters Fiat twin cam i Polski Fiat 125. Gikk fælt, rustet enda verre...hvis man da ikke er på jakt etter den lokale odelsjenta, Asbjørn...Respekt for bønda, sier nå jeg
Polski Fiat 126 "Maluch" er ellers ganske røff-tøff-merkelig. Men en Syrena 105 er imo like kul som en Trabi. Motor fra ei polsk vannpumpe, og eneste bil Polen designet selv under Sovjettiden. respekt der pgså- for ressursknapp oppfinnsomhet og det runde designet. Liker sånt, jeg..Hjemme rulla det forresten en sekstitalls Wartburg på 90-tallet. Knalltøff, den..
Skrekk og gru!!! Det der må være det verste jeg har sett noen sinne!!Så en del av denne typen her når jeg bodde i USA for noen år siden; den er bare utrolig stygg, og særlig i virkeligheten. Var vel bilen til 'Mr. White' også ...
Vis vedlegget 364342