Asbjørn: Man skal ta vare på bilen, sant? Så ruster de ikke-noe særlig. iallefall. Uten hverandre hadde to av verdens tøffeste bilprodusenter-Fiat og Chrysler- vært borte idag. Og med dem også Alfa, Dodge, Jeep Ferrari og Lambo. DET hadde vært tap, det..De andre to amerikanske storprodusentene hater visst innovasjon på amerikanske modeller, så det er meg ei gåte hvordan GM overlevde finanskrisen. Bla ved å fjerne våre svenske venner i Saab fra porteføljen, sammen med de framtidsorienterte Pontiac. Ford er jo bondens beste venn, med sin F150, så det forstår jeg..Texanerne kjører BARE pickup, omtrent, så..
Bristol var flyprodusent, Bergfinn. Se etpar episoder Inspector Lynley, så ser du en til. Håndbygd luksus , som bare UK kan det.
Ang Borgward: Den Hansaen var direkte pen, og allerede der så man hvor kyniske BMW er..et merke som like godt selv kunne vært historie, for min del..selvfølgelig uten å dra Mini/Landie/Rover med i fallet..Ellers kan det jo være Kina som drar i trådene mht Nord-Koreas milliardgjeld til SE..ved å ikke belaste sin allierte..