Sluket
Holistisk Hifi Helt
Denne riggen gikk for 130'++ i Japan. Lit pakking, frakt, mva etc. så nærmer vi oss stygt 200'Bare det svinghjulet har jeg sett til salgs for 30 frognertiere på ebukta
Denne riggen gikk for 130'++ i Japan. Lit pakking, frakt, mva etc. så nærmer vi oss stygt 200'Bare det svinghjulet har jeg sett til salgs for 30 frognertiere på ebukta
Har du sjekket lMicro lista over hvilke armer som passer med de respektive armbord?
Vis vedlegget 472250
AX-1(G) og AX-5(G) skal gå, men dersom mutteren ikke er standard/original så er det muligens problemer. Den kraven ser stor ut.
Takk,ja kjøpt her i Norge.Gratulerer Evo. Kjøpt i Norge eller?
Takk,Bartesam jeg har lagt merke til det jaGratulerer, flott spiller. Har tre Micro Seiki spillere hjemme selv
Takk,Trondmeg mange som drømte om den spilleren virker det som. Har fått på SME V arm på den nå og det gjorde seg virkelig.Min gamle drømmespiller. Skulle kjøpt en da Hifi klubben hadde de til spottpris. Eller 10 stk. Uansett, gratulerer med en nydelig platespiller.
Er steike flott å se på denne spilleren!Gratulerer med flott spiller Evo. Ser du har original motor-unit? Lagde meg en i alu og plexiglass.
Vis vedlegget 537793
Jamed FR Fx 64 arm?
Grattis! Klassisk og god match estetisk