Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.989
SÆNKS Sluket
SÆNKS Sluket
Jeg kjenner strammeren, den er det mitt hode som har laget og mine armer som har dreid.
Knakene flott lodd
Steinar.
Jeg brukte en dråpe med "Liquid Bearings" i øvre og nedre lager i motoren på BL-51. Tror dette er en god olje til formålet, ta en kikk på www.liquidbearings.com. Kjøpt på ebay.Hei.
Kanskje det er noen her som kan hjelpe med med anbefaling av olje til motoren på en DDX-1000?
Jeg driver på en en overhaling av slik som hadde begynt å bli litt sliten. Bytter alle kondensatorer, potmetre og tenkte å bytte olje også.
Er det noen prosedyrer man bør følge? Noen oljetyper å anbefale?
Mvh Armand
Ja, det er en steinost 800-grammer. Ser meget bra ut på en Micro Seiki ;DJeg kjenner strammeren, den er det mitt hode som har laget og mine armer som har dreid.
Knakene flott lodd
Steinar.
ofte ligger problemet i hastighetsvelgeren. Altså den bryteren som vippes mellom 33/0/45. Se om du får rengjort der. Litt elektrorens gjør ofte susen.Hei!
Litt noob her, kjøpte en MS DDQ-500 på impuls og god tro, og har rennt meg inn i litt problemer:
Etter noe tid, så spinner den opp noe voldsomt, og får Johnny Cash til å høres ut som Smurfehits. Nå virker nok dette som starten på et malplassert teknisk forum-innlegg, men det jeg lurer på er om noen vet noen i Oslo-området som tar på seg diagnostikk og reparasjon av disse spillerne?
Et annet problem er at den starter baklengs fra tid til annen - og må "håndspinnes"riktig.
alle tips mottas med takk!
Kort sagt?Hei. Er der en kobling mellom micro seiki bl 101 og luxman PD-350? De er jo 'ganske' like?
Det loddene er det ikke mange av, tror jeg lagde 6 stk totalt.Pakke fra Hong Kong med DHL. Oppgradert litt med original Micro Seiki lodd.
Hvis noen trenger ett meget pent brukt steinost lodd så....
Vis vedlegget 375461
Vis vedlegget 375476