Joda tror den fungerer bra den. ikke akkurat rett brennvidde til slik "armfotografering" men måtte bare teste helt fort. ( hadde heller ikke justert hvitbalanse så derfor litt "fargeskjæring" i bildene.)kjoenik skrev:Grattis med ny linse. Den ser da ut til å fungere utmerket!!
Det ligger noen billeder på s.2 og s.3, men siden jeg først er i gang, så kan jeg legge ved dette av ekstra motvekstloddValentino skrev:Takk for at du løftet fram denne godtråden igjen, Pesquera.
Har du bilde av hele det komplette vidunderet?
HeyJan_I skrev:OK da.....Får vi snart flere armer å beskue?
En Rega 300 med Michell lodd
Mvh
laban skrev:Da er lodd på vei i posten til Rega,n det ble en Michell skal bli gøy å henge den der bak ;D
Men lurer på en liten ting , folk snakker om at vekten blir så lettere å justere med det loddet? er det noe jeg ikke har fått med meg?Vekten skal vel forsatt justeres på skala hjul 1-3 g?den skal vel ikke kobbles ut å la det nye loddet få hele jobben?
Må bare spørre da jeg mener å ha sett andre tweeks på den armen der fjærsystem blir koblet ut permanent.
Mvh
Laban
Hællarolfozzy skrev:laban skrev:Da er lodd på vei i posten til Rega,n det ble en Michell skal bli gøy å henge den der bak ;D
Men lurer på en liten ting , folk snakker om at vekten blir så lettere å justere med det loddet? er det noe jeg ikke har fått med meg?Vekten skal vel forsatt justeres på skala hjul 1-3 g?den skal vel ikke kobbles ut å la det nye loddet få hele jobben?
Må bare spørre da jeg mener å ha sett andre tweeks på den armen der fjærsystem blir koblet ut permanent.
Mvh
Laban
Hvor bestilte du loddet. Jeg vil også ha et.
Jeg tenkte og prøve det på en Moth modifisert RB 250.laban skrev:Hællarolfozzy skrev:laban skrev:Da er lodd på vei i posten til Rega,n det ble en Michell skal bli gøy å henge den der bak ;D
Mvh
Laban
Hvor bestilte du loddet. Jeg vil også ha et.
Da skal det være et sett igjen hos Oslo HiFi Center,er det en rb-600 du skal style?
Pakka fra Michell passer 250-300-600 serie lykke til
Mvh
Laban
Ja det er jo en unipivot arm så...Valentino skrev:Det er noe Mørch-aktig over Mayware.
Godt å se denne tråden i gang igjen, Jan_I. God bilder av interressant mekanikk er kjekt.