Sven_Palvig
Hi-Fi freak
NLE 1000.Hvad vil du starte med til at trække subwoofere?
NLE 1000.Hvad vil du starte med til at trække subwoofere?
Hvornår er membran areal nok?Vis vedlegget 759902
Her er et pænt udsnit af de højttalere, som Modifix konstruktøren har bygget for mig
Fronthøjttalere, højdehøjttalere, centerhøjtaler og tre subwoofere med hver 2x 12 viser billedet.
Der er også surroundhøjttaaler og baghøjtalere samt Dolby Atmos loftshøjtalere.
De to sidste subwoofere har forbedret lyden meget.
Den store subwoofer er placeret ved Bagvæggen.
En 18 tommer basenhed og seks 12 tommere skulle vel være nok?
Hvornår er membran areal nok?
Jeg synes du skal droppe at sætte flere subs op.Jeg har lagt billet ind på flere subwoofere, for at få mere membran areal.
Avav det bliver dyrt Sven. Nye kabinetter og nyt filter I presume.Jeg synes du skal droppe at sætte flere subs op.
Brug hellere pengene på at få mere bas membarn areal til dine front højttalere
Jeg har faktisk spurgt til nye Fronthøjttalere med 2 tolvtommere i... Men Modifix mente, at jeg skulle beholde dem jeg har med de 2 ottetommere i, der har 130 liter at lege med. Fordi der er også 2 ottetommere i centerhøjtaleren, og så passer det så godt sammen.Jeg synes du skal droppe at sætte flere subs op.
Brug hellere pengene på at få mere bas membarn areal til dine front højttalere
Gjør det det?Problemet med udgivelser på CD-mediet er jo især at der blockfiltreres ved 20 Hz.
OkayJeg har faktisk spurgt til nye Fronthøjttalere med 2 tolvtommere i... Men Modifix mente, at jeg skulle beholde dem jeg har med de 2 ottetommere i, der har 130 liter at lege med. Fordi der er også 2 ottetommere i centerhøjtaleren, og så passer det så godt sammen.
Det kunne måske være godt med subwooferne til fronterne. Ved stereo lyder det bare så godt, men kan godt høre, at ved brug af surround og dermed de 4 subwoofere, bliver der gravet mere frem i dybet. Kunne være fint, hvis det kunne kombineres.
Hvis du søger på forudsætningerne for CD-formatets opståen, så vil du sikkert få denne samme opfattelse.Gjør det det?
Meningen er nu, at sælge den store 18 tommer samt to af dem med 2x12 tommere.Wish you luck.