En blæksprutte intelligens prøve?
En blæksprutte intelligens prøve?
Det er da meningen.Skal du ikke bruge nogle flere?
Forstår ikke, når det legges så utrolig mye arbeid i det, det at sponplater får lov til å være det materiale som brukes... Spesielt ikke når det er så mange gode tilbud på limte heltre- og bjørkefiner plater. Selv MDF (som mange tror er det beste man kan få til høyttalerkabinetter), nærmest synger som en høyttalermembram i forhold til en limt heltreplate. Er min erfaringJeg synes, at det er imponerende flot arbejde Jens Gregersen gør.
Det bliver stærke kabinetter.
Intet "synger" når der er MatrixForstår ikke, når det legges så utrolig mye arbeid i det, det at sponplater får lov til å være det materiale som brukes... Spesielt ikke når det er så mange gode tilbud på limte heltre- og bjørkefiner plater. Selv MDF (som mange tror er det beste man kan få til høyttalerkabinetter), nærmest synger som en høyttalermembram i forhold til en limt heltreplate. Er min erfaringJeg synes, at det er imponerende flot arbejde Jens Gregersen gør.
Det bliver stærke kabinetter.
Beklager, jeg så feil på bildet (på mobilen), ser jo nå at det er MDF.
I alle dager er dette har du funnet ting fra krigens dager ?
At man kan høre alle ændringer på det anlæg.Og dit indlægs relevans til tråden?
Hmm - litt mistenkelig formfaktor. Hadde du hatt de med deg i bagasjen på flyplassen, tror jeg sikkerhetstjenesten ville vært litt for interessert