;Dpengesluk skrev:Få tak i noen par Nesna-lobber på Finn og sag de i biter ;D ;D
ok takkpengesluk skrev:Ren uttesting av F-C prinsippet.
Vurderte de, men de var litt ukjente for meg, holdt meg til det kjente...LMC skrev:ok takkpengesluk skrev:Ren uttesting av F-C prinsippet.
M:
hvorfor bruker du ikke Neutrik Speakon ? de er suverene imo
mvh
Leif
Speakon er en nobrainer. Har det på kontoret. Hadde jeg ikke vært så grusomt lat så hadde jeg giddet å handlet et par sist jeg var på elfa. Orket ikke så handlet bare det jeg hadde plukket frem selv. Kanskje neste gang eller gangen etter det.....Milenko skrev:Vurderte de, men de var litt ukjente for meg, holdt meg til det kjente...LMC skrev:ok takkpengesluk skrev:Ren uttesting av F-C prinsippet.
M:
hvorfor bruker du ikke Neutrik Speakon ? de er suverene imo
mvh
Leif
Er LITT kylling innimellom ;D
Vil tro jeg er shaky av forventninger da ja...pengesluk skrev:RESPEKT! Ikke alle som går på Onken som første DIY-prosjekt, og gjør det så grundig å med så bra resultat, Milo - beundringsverdig. Fin stigning i programmet hos deg, jeg husker den røysa du startet med, hehe.. Way to go! Da gjenstår kun ett råd:
Når elementene skal monteres i kassa, er man som regel shaky p.g.a.forventningene (nå er det LIKE før det kommer lyd ut..) og at en kanskje er litt sliten og kjei etter innspurten. DA GJELDER DET Å HOLDE SKRUTREKKEREN GODT UNNA BASSELEMENTET!!!
Det er ikke få av oss som har tredd trekker'n gjennom kantoppheng og membran, for å si det sånn Utrolig surt.
hmmm... har ikke orket å tenke så langt enda.......LMC skrev:Speakon og alt annet fra Neutrik er MYE billigere hos Partsexpress, til tross for at det går over dammen to ganger!
og ved å handle i nettbutikk og få det på døra, kan du være så lat du bare ønsker
snakk om NOBRAINER ;D
mvh
Leif
Ja, var det som var planen.LMC skrev:hva skal du bruke loddegryta til?
fjerne lakkisolering?
mvh
Leif
Ok, får prøve meg litt frem. Har ikke skrapt av restene enda, kanskje det løser segLMC skrev:jeg har en weller loddegryta og har ikke en sjans!
badet blir for raskt forurenset og det går ikke i det hele tatt
bruker heller bred flat loddespiss på full guffe 450grader og legger avisolert lakkert kabel flatt og på langs mot loddespissen og pøser på med loddetinn for å få opp steamen
da begynner lakken etterhvert å koke
når det slutter å komme ut lakk mellom lederne, skraper jeg fort av restene med en Stanleykniv
vips så er det strøkent
PS pust en annen vei! :
mvh
Leif
Da går du over til en eller annen rørleggernabo og låner skjærebrenneren et øyeblikk. Så er lakken historie.LMC skrev:jeg leste nøyere og så at det var Cardas SE som er litz
forøvrig en gnistrende god kabel imo
mvh
Leif