Modifisering av Mark Levinson No.33

R

Roysen

Gjest
Hei,

Jeg har kjøpt et brukt par Mark Levinson No.33 (UHC versjonen av de gamle referansemonoblokkene). Det er samleren i meg som har slått til. Jeg har ingen spesifikke planer for hva de skal benyttes til.

Disse monoblokkene var en av de absolutte referansene for ti år siden og bakover til begynnelsen på nittitallet. Strømforsyningen i disse er nok veldig bra samenligninget med dagens standard også. Jeg tror dog det finnes bedre kondensatorer og muligens også transistorer på markedet i dag. Jeg går derfor med planer om å sette paret ut for modifikasjon. Så blir spørsmålet hvem som kan gjøre noe slikt. Jeg ønsker ikke standardpakke modifikasjoner som f.eks. Reference Audio Mods tilbyr. Jeg ønsker custom arbeid som avtales i samråd med meg.

Mvh
Roysen
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
56.259
Antall liker
105.665
Torget vurderinger
23
La nå disse være i fred da.... for Guds skyld. Dersom det er samleren i deg som har kjøpt de så lar du de være. Eventuelt skaffer du deg ekstra tilsvarende kondensatorer etc. som originalt, mens du kan.
 

flaago2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2010
Innlegg
134
Antall liker
0
Hehe pengesluk, nå hørtes du ut som om du mener han banner i kjerka :)

Men seriøst, tror du at du kan få de mye bedre da?
Om du finner ut av det så gi en lyd, jeg har 33h.
 

Gammeln

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2007
Innlegg
742
Antall liker
43
Roysen skrev:
Det er samleren i meg som har slått til. Jeg har ingen spesifikke planer for hva de skal benyttes til.
Basert på dette er jeg helt enig med Sluket. Behold dem orginale. Definitivt.
 
R

Roysen

Gjest
He-he. Skjønner skepsisen sluket. Jeg har imidlertid eid 33H og vet at de (som er tilnærmet samme forsterker som 33H med større strømforsyning) er noe kornete sammenlignet med dagens beste.
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
56.259
Antall liker
105.665
Torget vurderinger
23
flaago2 skrev:
Hehe pengesluk, nå hørtes du ut som om du mener han banner i kjerka :)

Men seriøst, tror du at du kan få de mye bedre da?
Om du finner ut av det så gi en lyd, jeg har 33h.
;D ;D Neida, ikke så farlig, jeg har satt saga i værre ting sjøl, men jeg synes at dersom du ikke har umiddelbart bruk for et sett med 33 så er de såpass spesielle og ettertraktet at sett med samlerøyne ville jeg nok beholdt de originale. Slike ting er tross alt originale bare en gang.

Jeg har i vinter solgt to par med Avantgarde Trio, et sett dønn originalt og et sett som var ombygd og modifisert. Prisforskjellen var vel så der 30% i favør av de originale..
 

flaago2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2010
Innlegg
134
Antall liker
0
Hva skal de med feit linje inn da? Faktisk er jeg imponert over hvor liten linje de faktisk krever, kondensatorene lades opp i trinn, så ikke noe som helst problem med å slå de på eller spille på en 10A kurs som er nesten fullbelastet fra før.

De har så feite kondiser at jeg tror nesten de trekker konstant strøm fra nettet uavhengig av peaker i musikken ;-)

Nå er 33 300W mot mine 150, men stadig samme prinsipp?
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.279
Antall liker
914
Audiophile-Arve skrev:
Modifiser ikkje ML33. Eg har testa dei, og den beste måten du kan få ut potensialet slik det er no, vil vere å gje forsterkarane eigen veldimensjonert kurs frå sikringsskapet.
Eg kunne godt tenkt meg eit slikt sett i dag....
Det ER ivaretatt der i huset, trur eg. Men siden de kun er kjøp for ha stående uvirksomme, vil jeg heller forslå at de plasseres hos meg. Her ville de bli virksomme og på den måten "holde seg i form" :)

DET var et av de bedre forslagene, tenker jeg ::)

mvh
 
R

Roysen

Gjest
flaago2 skrev:
Hva skal de med feit linje inn da? Faktisk er jeg imponert over hvor liten linje de faktisk krever, kondensatorene lades opp i trinn, så ikke noe som helst problem med å slå de på eller spille på en 10A kurs som er nesten fullbelastet fra før.

De har så feite kondiser at jeg tror nesten de trekker konstant strøm fra nettet uavhengig av peaker i musikken ;-)

Nå er 33 300W mot mine 150, men stadig samme prinsipp?
Faktisk krever 33 en 20A hver. De kommer med spesielle kontakter og vegguttak. Jeg regner med at du har lest Stereophiles test hvor 33H måler nærmere 350W i 8 Ohm. 33 måler det dobbelte.
 

flaago2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2010
Innlegg
134
Antall liker
0
Jo, har lest det og forundres over hvor de 20A kommer fra. 440 Watt er 2 A, 880W er 4 A etc etc... 20 A er 4400 Watt kontinuerlig....

Jeg tenkte det var pga innslagsstrømmen, men ser jo nå at det er ikke tilfellet, de drar jo ikkenoeosmhelst, elelr dvs de varmer hele stuen med en 400W varmeutvikling da :)



Roysen skrev:
flaago2 skrev:
Hva skal de med feit linje inn da? Faktisk er jeg imponert over hvor liten linje de faktisk krever, kondensatorene lades opp i trinn, så ikke noe som helst problem med å slå de på eller spille på en 10A kurs som er nesten fullbelastet fra før.

De har så feite kondiser at jeg tror nesten de trekker konstant strøm fra nettet uavhengig av peaker i musikken ;-)

Nå er 33 300W mot mine 150, men stadig samme prinsipp?
Faktisk krever 33 en 20A hver. De kommer med spesielle kontakter og vegguttak. Jeg regner med at du har lest Stereophiles test hvor 33H måler nærmere 350W i 8 Ohm. 33 måler det dobbelte.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.759
Antall liker
8.067
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg testa 33 attende i 95 eller 97, trur eg det var. Saman med 333 og Infinity sine (nesten) toppmodellar. Dei var forrykande gode, og eg trudde det ikkje kunne gjerast så mykje betre. Så fekk eg tilsendt ei spesialleidning frå Eufonia, slik at eg kunne trekkje straum frå ei sveisekontakt eg har i kjellaren. Og då fekk eg høyre kva potensiale som verkeleg budde i desse beista....
Eg skulle likt å sjå om dei greier å drage mbl 101E2. Har ein mistanke om at det kunne gå veldig bra...
 

flaago2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2010
Innlegg
134
Antall liker
0
Hmmmm, får trekke kurs da. Har planer om det allerede, så to ekstra skader ikke :)
 

Samleren

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.12.2004
Innlegg
630
Antall liker
26
Sted
Bergen
Ikke glem at det er 4 forsterkertrinn i hver monoblokk, der den ene kun er for å regenerere strøm til trinn 1 og 2.
Selve sluttrinnet trekker så mye strøm at det blir forsynt direkte.
Fantastiske forsterkere, hørte de på demo i Bergen, 33h har jeg lånt en ukes tid. Husker at de hadde blå industristøpsler.

Samleren
 
M

Mr-T

Gjest
Hva er egentlig poenget med å dra en separat kurs, annet enn å unngå at sikringene ryker da....

Å hindre spenningstap gjør man i hvertfall ikke, for man taper langt mer fra sikringsskapet til trafoen hos everket.
 

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Innlegg
6.427
Antall liker
3.268
Alt kan modifiseres. Til det bedre eller ikke.

" anyone can restore a classic. It takes a real man to cut one down ... "

;)
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.047
Antall liker
1.852
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Roysen skrev:
Så blir spørsmålet hvem som kan gjøre noe slikt.
Lier'n har gjort en kraftig oppgradering av mine monoblokker og jeg er veldig fornøyd! Han har også oppgradert flere av andre sine effektrinn på Hifisentralen. Lier'n har strålende referanser, mulig han kan hjelpe deg?
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
126
Det du gjør Roysen,er att du skriver en pent formulert mail til Wisdom Audio, altså det merket som når forhandles her på bruket av da Frode Olsen (Acoustic Tuning)...
I den mailen spør du Mark Glazer / Jon Herron om de kanskje vet om hva man bør gjøre med noget aldrende ML 33's kanskje de vet om noen gode teknikkere i Norden/Europa med nogen kunnskap endogtil til å modde litt., muligens?
De to gutta nevnt over, overså kreasjonen av 33 ampene... mens de jobbet for da Madrigal...

Eller man kunne jo gå via Frode selv, kan hende han vet noe, ett kontaktledd verd å prøve iallefall.

Å modde ML no 33. Blir bleik og svett bare av tanken, vet ikke om det er så lurt egentlig, da ville jeg tatt dette via "Far og Onkel fra Madrigal" først jeg altså...
Heller gå veien som Audiofil-Arve snakker om , installere en abnorm nettløsning...
Så gamle ML'er har hatt behov av å fornye kondisbankene etter hva jeg vet, men noe utover dette kan jeg ikke tro er lurt.

Og jeg elsker å modde jeg, men dette tror jeg er en dårlig ide.. en av grunnene er att 33 og 33H er drevet av noe som er en nedskalert strømforsyning/regenereator adaptert fra ett Jagerfly sin "avionics" utrustning.
Jeg tror det kan være noe mer vrient å navigere noe slikt enn med det man har lært på elektro... jeg kan ta feil.. :) selvsagt.


mvh
 
R

Roysen

Gjest
Takk for tips Imperial,

Først bør det nevnes atl mitt par er oppdatert med ny kondensatorbank rett før salget til meg.

For det andre vil mine ML No.33 kunne kose seg på hver sin 32A kurs med Phillip Hauge vegguttak og 16 kvadrat kabel mellom sikring og vegguttak.

Det jeg kunne hatt lyst til å prøve er Duelund CAST kondensatorer eller Teflon kondensatorer.

Jeg har en personlig relasjon til Mark Glazier, men dette har jeg ikke lyst til å spørre ham om. Hans baby og alt det der.
 
R

Roysen

Gjest
Ingen forslag? Jeg hadde ikke tenkt at noen med bare grunnkurs i elektro skulle få oppgaven. Min første tanke var Leif Ernstsen, men han tar muligens ikke på seg slike jobber. Den neste jeg tenkte på var Mikael Bladelius. Han er også sikkert utilgjengelig. Noen flere forslag?
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
126
Utgangsbøylen, den som kobler utgangstrinnet til terminalene bak, skulle kanskje kunne reproduseres i bedre materialer...
Du har jo planer om ett par med NHB 458... denne produsenten har erfaring med fabrikkering av da bussbar kobling,hvor man er kjent for å ha ikke eksisterrende grain i lyden som en av egenskapene...

Burde være en reversibel mod dette.. Ville kanskje prøvd dette, om jeg hadde ett par med originale fungerene 33's..
Legger vekt på fungerende... ::)


mvh
 
R

Roysen

Gjest
Imperial skrev:
Utgangsbøylen, den som kobler utgangstrinnet til terminalene bak, skulle kanskje kunne reproduseres i bedre materialer...
Du har jo planer om ett par med NHB 458... denne produsenten har erfaring med fabrikkering av da bussbar kobling,hvor man er kjent for å ha ikke eksisterrende grain i lyden som en av egenskapene...

Burde være en reversibel mod dette.. Ville kanskje prøvd dette, om jeg hadde ett par med originale fungerene 33's..
Legger vekt på fungerende... ::)

mvh
Planene om darTZeel var egentlig tilbake når jeg var forhandler av merket. Det er jeg ikke lenger. Tror det blir vanskelig å få til noe med Herve Deletraz. Forøvrig trodde jeg at ML No.33 også benyttet bussbars i kobber, men det kan være jeg tar feil eller at det ikke gjelder kobling av utgangstrinnene.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
126


Dette er riktignok utgangsmodulen til 33H, men om prinsippet er appliserbart til 33, så ser man jo hvor disse metallskinnene ender, i utgangsterminalene.
En dyktig kis burde kunne bygge slike utav mer "eksotiske" materialer... Det burde i noen grad kunne gi bedre lyd.
Men problemet er jo selvsagt, hvem skal man spørre, og kommer dette til å ... smelte noe? Ukjent...

mvh
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.332
Antall liker
11.062
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Sier ikke at det går fort men han kan svinge en loddebolt og er rimelig teknisk kyndig :)
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
unnskyld meg
MEN
med den forsterkerparken som allerede er på plass,
hva er hensikten om de klasses som "grovkornige"
prøv heller noe i andre enden av skalaen feks TAD 2401 med et par potente se-blokker
et all out hornsystem kan dessuten også settes sammen i statusklassen med fenomenal eierglede
just my 2 cents......
mvh
Leif
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
bambadoo skrev:
Sier ikke at det går fort men han kan svinge en loddebolt og er rimelig teknisk kyndig :)
ja sikkkert men periodevis selektivt tilgjengelig/pålitelig og umulig å forholde seg til
særlig om man deponerer noe stort og dyrt for rep/overhaling, kan dette være særdeles nærvepirrende for enkelte...
da sier ikke jeg mere om den saken
mvh
Leif
 
R

Roysen

Gjest
LMC skrev:
unnskyld meg
MEN
med den forsterkerparken som allerede er på plass,
hva er hensikten om de klasses som "grovkornige"
prøv heller noe i andre enden av skalaen feks TAD 2401 med et par potente se-blokker
et all out hornsystem kan dessuten også settes sammen i statusklassen med fenomenal eierglede
just my 2 cents......
mvh
Leif
Jeg ser poenget ditt og er forsåvidt ikke uenig, men ønsket om å eie disse (som samlerobjekt) har vært til stede en stund. Når jeg så først har de synes jeg ikke det er så farlig om de er orginale eller ikke. Det viktigste for meg er da å få det optimale ut av de. Jeg tror personlig at teknologien har gått noe fremover og at nye deler kan settes inn som vil forbedre lydgjengivelsen. Det er målet. Jeg tror også at komponentvalget som ble foretatt den gang de ble designet også bar preg av budsjettmessige kompromisser. De ønsker jeg også å forbedre. Om det ikke er mulig fordi det ikke er noen som vil ønske å gjøre jobben eller fordi det ikke er så mange muligheter til forbedring med denne konstrukjsonsløsningen så er i og for så vidt det også greit. Da kan jeg imidlertid slå meg til ro med at jeg har gjort det jeg kan for å gjøre de så gode som mulig.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
sjelden folk takker nei, når noen kommer løpende etter de med cash ;D
mvh
Leif
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.269
Antall liker
4.625
Torget vurderinger
1
Roysen skrev:
Ingen forslag? Jeg hadde ikke tenkt at noen med bare grunnkurs i elektro skulle få oppgaven. Min første tanke var Leif Ernstsen, men han tar muligens ikke på seg slike jobber. Den neste jeg tenkte på var Mikael Bladelius. Han er også sikkert utilgjengelig. Noen flere forslag?
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner ideen om å «modifisere» ML-monstrene, med mindre du har kjøp dem utelukkende pga pen innpakking. Det du på mange måter etterspør i åpninginnlegget er en annen forsterker enn ML 33, så hvorfor gå omveien om en mer eller mindre risikofylt modifikasjon av ML? ML er stort sett så pass gjennomtenkt og ferdigsnekret fra prosusenten at det ikke er bare bare å bytte ulike «tilfeldige» stumper av konstruksjonen til «bedre» typer. Passive komponenter er stort sett «ufarlige» å bytte, aktive komponenter kan for bli mere «utfordrende» å få til å fungere.

Siden du ønsker en «custom» pakke, hvorfor ikke gi en forespørsel til en evt flere «guruer» som du har tiltro til om en «custom» forsterker? Dvs gjerne basert på guruens egen «top notch» design (slik at du slipper å betale hele R&D-budsjettet), men som kan frigjøres fra evt kompromisser knyttet til «serie» produksjon og andre «kommersielle hensyn og krav», evt også skreddersys til det du evt planlegger av tilknyttet utstyr. Fordelen med å la guruen jobbe med sine egne greier er at vedkommende har inngående kjennskap til de avveinger, tilpassinger og valg som er gjort i design og produksjon av greiene og dermed også (presumptivt) har lettere for å se og ta hensyn til konsekvensene av de endringer, justeringene og tilpassinger som evt kan/bør/skal gjøres i designet.

mvh
KJ.
 
R

Roysen

Gjest
KJ skrev:
Roysen skrev:
Ingen forslag? Jeg hadde ikke tenkt at noen med bare grunnkurs i elektro skulle få oppgaven. Min første tanke var Leif Ernstsen, men han tar muligens ikke på seg slike jobber. Den neste jeg tenkte på var Mikael Bladelius. Han er også sikkert utilgjengelig. Noen flere forslag?
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner ideen om å «modifisere» ML-monstrene, med mindre du har kjøp dem utelukkende pga pen innpakking. Det du på mange måter etterspør i åpninginnlegget er en annen forsterker enn ML 33, så hvorfor gå omveien om en mer eller mindre risikofylt modifikasjon av ML? ML er stort sett så pass gjennomtenkt og ferdigsnekret fra prosusenten at det ikke er bare bare å bytte ulike «tilfeldige» stumper av konstruksjonen til «bedre» typer. Passive komponenter er stort sett «ufarlige» å bytte, aktive komponenter kan for bli mere «utfordrende» å få til å fungere.

Siden du ønsker en «custom» pakke, hvorfor ikke gi en forespørsel til en evt flere «guruer» som du har tiltro til om en «custom» forsterker? Dvs gjerne basert på guruens egen «top notch» design (slik at du slipper å betale hele R&D-budsjettet), men som kan frigjøres fra evt kompromisser knyttet til «serie» produksjon og andre «kommersielle hensyn og krav», evt også skreddersys til det du evt planlegger av tilknyttet utstyr. Fordelen med å la guruen jobbe med sine egne greier er at vedkommende har inngående kjennskap til de avveinger, tilpassinger og valg som er gjort i design og produksjon av greiene og dermed også (presumptivt) har lettere for å se og ta hensyn til konsekvensene av de endringer, justeringene og tilpassinger som evt kan/bør/skal gjøres i designet.

mvh
KJ.
Nå har du misforstått meg KJ. Tanken er ikke en annen forsterker. Tanken er å fortsatt la dette være en ML No.33 i grunnkonstruksjon, men å bytte ut enkeltdeler hvor dagens teknologi kan tilby bedre alternativer. Jeg ønsker heller ikke at en guru skal bygge inn sin egen designfilosofi og endre på selve konstrukjsonsdesignet. Det jeg ønsker er kun å bytte ut deler hvor dagens teknologi kan tilby bedre alternativer (kondensatorer, motstander, transistorer etc.).
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
hvilken teknologi har kommer for dagen, som har resultert i teknisk "bedre" komponenter
det måtte i så fall være implementert i opamper e.l.
mvh
Leif
 
M

Mr-T

Gjest
Som gammel modder tillater jeg meg å være litt skeptisk. Ja, man kan forandre noe med å bytte ut aktive deler, men som regel blir det enten ingen forskjell eller det blir annerledes i negativ betydning. Et forsterkerkretsløp av såpass stor kompleksitet som dette her er en sum av alle komponenter og deres parametre, og bytter man (aktive) deler til noe med andre parametre vil det være stor sansynlighet for at det blir dårligere.

Å ta en "service" med å skifte tørre elektrolyttkondensatorer (ala å skifte vinduspussere på bilen), friske opp eventuell korrosjon i kontakter osv kan selvsagt forsvares.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
kondisene var jo allerede byttet
han vil ha grommere, mere up-to-date høyteknologideler 8)
dyrere! :mad:
spør Jeff Rowland eller Boulder om ikke de kan bygge de om for deg
hva med Stig Inge B og Jonathan Carr på Lyra/Scantech
Carr kan sikkert hardwire hele dritten ala Connoiseur preampen
ben-mot ben ::)
DET blir sikkert gromt nok!

mvh
Leif
 
R

Roysen

Gjest
LMC skrev:
hvilken teknologi har kommer for dagen, som har resultert i teknisk "bedre" komponenter
det måtte i så fall være implementert i opamper e.l.
mvh
Leif
Nå skrev jeg vel ikke at noen spesiell teknologi hadde kommet for dagen, men at teknologien har gått videre og at det i dag finnes enkeltkomponenter av bedre kvalitet enn det gjorde den gang. Et eksempel kan f.eks. være Duelunds CAST kondensatorer eller de nye teflon kondensatorene som Conrad Johnson benytter i sine toppmodeller. Mundorf kommer har jo også nye toppmodeller siden ML 33 ble introdusert. Vi kan sikkert diskutere hvor stor endring det evt. vil ha på lyden, men det er i hvert fall faktum at når produsenter tilbyr oppgraderinger på sine produkter er det gjerne slike komponenter som byttes ut til fordel for nyere bedre komponenter.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.982
Antall liker
13.398
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
hardwiring ala Mares/Connoiseur er jo en knall ide og vil sikkert bety mye mere enn noe teflon her og der
teknisk utfordrende og vil jeg tro
mvh
Leif
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.269
Antall liker
4.625
Torget vurderinger
1
Roysen skrev:
...
Nå har du misforstått meg KJ. Tanken er ikke en annen forsterker. Tanken er å fortsatt la dette være en ML No.33 i grunnkonstruksjon, men å bytte ut enkeltdeler hvor dagens teknologi kan tilby bedre alternativer. Jeg ønsker heller ikke at en guru skal bygge inn sin egen designfilosofi og endre på selve konstrukjsonsdesignet. Det jeg ønsker er kun å bytte ut deler hvor dagens teknologi kan tilby bedre alternativer (kondensatorer, motstander, transistorer etc.).
OK.

Men jeg vil fortsatt framheve at ML generelt og ML 33 i særdeleshet er svært gjennomarbeidede konstruksjoner, og at slike tilsynelatende små justeringer og oppdateringer med god sannsynlighet kan skjære ut i «feil» retning. Det er avgjørende at valgte «guru» har en inngående kunnskap om alle de valg og avveininger som ble gjort i design og produksjon av forsterkeriet. Denne kunnskapen finner du hos de som deltok i utviklingen. Å lete etter denne kunnskapen andre steder blir fort en lottotrekning eller ørkenvandring.

mvh
KJ
 
Topp Bunn